Am descis sa fac un topic seaparat de cel cu "Pareri ale posesorilor..." , pentru ca nu sunt posesor de 1.2 , pe acel topic fiecare posesor isi lauda masina , este un lucru firesc , aici este o parere personala a unei persoane care a avut ocazia sa mearga cateva zile cu un asemenea motor , sper sa ajute viitori posesori de logan 1.2 .
Vineri m-a lasat bateria la MCV , ideea e ca aveam de mers si imi trebuia o masina economica ... asa ca de vineri merg cu un 1.2 16V .
Motorul asta cred ca a fost gandit pt femei sau oameni trecuti de 70 de ani care merg doar duminica , consumul este exagerat , daca dai drumul la A/C nu mai pleci cu ea de pe loc iar de depasiri nici nu pot vorbi .
Am facut cu ea de vineri cam 240 km in afara orasului ( DN1 A Cheia ) si cam 150 in oras .
Consumul urban , este in jur de 6.5 , 7% la trafic de weekend (1.5 dci 4.5 % ) iar in timpul saptamanii cred ca sare si la 10% ( 1.5 dci 6.5% maxim ) , extraurban 80 km/h constant aproape 6% la dus si 5.6 per total ( pe drumul asta am scos cu cealalta masina care are motor 2500 cmc 7.5% iar cu dci-ul 3.7 % , in acelasi stil de mers , cu asta am scos 5.6% in consitiile in care nu cred ca am facut 4 depasiri )
La 100 km/h , intr-a-IV-a daca o calc nu se intampla nimic , defapt parca observi cum se misca acul de la vitezometru usooor de tot .
La ralantii daca vreau sa deschis un geam scade turatia cu cca 300 rpm , daca dau drumul la dezaburire , ventilatie , virez , aprind faruri face la fel , cele 300 rpm sunt compensate de motorasul pasa cu pas , dar cam greu si intr-un timp cam lung .
Daca nu o turezi bine de tot cand pleci de pe loc da in nas , daca vrei sa faci o depasire si te duci cu ea intre 4000 - 5000 rpm ( cam pe la 4000 are putin cuplu ) cand i-ai dat viteza superioara da in nas si scade brusc puterea .
Concluzie , este un motor mult prea mic pentru logan caii putere ii are scosi din turatie cum si kia ceed are din 1.4 106 cp , cuplu are foarte putin ....intre 4000 si 5000 rpm ( am citit in fisa technica ca ar avea 109 Nm ) , consumul exagerat pentru 1200 cmc . Pana in momentul de fata nu am gasit niciun motiv pentru care merita sa-ti iei 1.2 16 V , pentru 800 de lei in plus ...iti iei 1.6 si ai rezolvat problema .
Vineri m-a lasat bateria la MCV , ideea e ca aveam de mers si imi trebuia o masina economica ... asa ca de vineri merg cu un 1.2 16V .
Motorul asta cred ca a fost gandit pt femei sau oameni trecuti de 70 de ani care merg doar duminica , consumul este exagerat , daca dai drumul la A/C nu mai pleci cu ea de pe loc iar de depasiri nici nu pot vorbi .
Am facut cu ea de vineri cam 240 km in afara orasului ( DN1 A Cheia ) si cam 150 in oras .
Consumul urban , este in jur de 6.5 , 7% la trafic de weekend (1.5 dci 4.5 % ) iar in timpul saptamanii cred ca sare si la 10% ( 1.5 dci 6.5% maxim ) , extraurban 80 km/h constant aproape 6% la dus si 5.6 per total ( pe drumul asta am scos cu cealalta masina care are motor 2500 cmc 7.5% iar cu dci-ul 3.7 % , in acelasi stil de mers , cu asta am scos 5.6% in consitiile in care nu cred ca am facut 4 depasiri )
La 100 km/h , intr-a-IV-a daca o calc nu se intampla nimic , defapt parca observi cum se misca acul de la vitezometru usooor de tot .
La ralantii daca vreau sa deschis un geam scade turatia cu cca 300 rpm , daca dau drumul la dezaburire , ventilatie , virez , aprind faruri face la fel , cele 300 rpm sunt compensate de motorasul pasa cu pas , dar cam greu si intr-un timp cam lung .
Daca nu o turezi bine de tot cand pleci de pe loc da in nas , daca vrei sa faci o depasire si te duci cu ea intre 4000 - 5000 rpm ( cam pe la 4000 are putin cuplu ) cand i-ai dat viteza superioara da in nas si scade brusc puterea .
Concluzie , este un motor mult prea mic pentru logan caii putere ii are scosi din turatie cum si kia ceed are din 1.4 106 cp , cuplu are foarte putin ....intre 4000 si 5000 rpm ( am citit in fisa technica ca ar avea 109 Nm ) , consumul exagerat pentru 1200 cmc . Pana in momentul de fata nu am gasit niciun motiv pentru care merita sa-ti iei 1.2 16 V , pentru 800 de lei in plus ...iti iei 1.6 si ai rezolvat problema .
Comment