atat, threadul asta mai trebuia ) acus sar posesorii de 1,2 ... eu nu stiu ce astepti/asteptati de la un motor de 1,2..sau 1,4..sau chiar 1,6 ca n-o fi si ala vreo racheta vrei putere ? ia-ti de la 2.0 in sus . Pentru consum , motor cat mai mic si daca ti s-a parut mare consumul, pot fi mai multe cauze ( rodaj, filtru aer, bujii etc etc . )
Motor 1.2 75 Cp , Un Esec ?
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
voi ce preferati ... 1.2(1.4) 75 cai sau cu dotari maxime ( aer conditionat , oglinzi electrice ) sau ... 1.6 chel ? ) am mers cu 1.2 60 cai fabia noua si mergea ok cu tot cu aer conditionat( am facut scoala de soferi vara la 40 grade ) :-j
Comment
-
E un esec 1.2 pe logan avand in vedere ca masina este destul de grea ,si foarte inalta,ii mai pui si motor de 1.2 si asa cel de 1.4 daca mai ai ac pleaca destul de greu...dar 1.2
Comment
-
recent am mers cu 1,4 meu, 5 persoane+bagaj+AC si nu am simtit ca murea ( tata conducea ) si mergea si cu a 5 a in plan un pic inclinat...dar deja e off" Nevastamea conduce atat de rau, incat GPS-ul i-a spus: in 50 metri trage pe dreapta ca vreau sa cobor "
Comment
-
Nu-l pot numi un esec, e doar o masina destinata celor din categoria cu multa rabdare.
Sincer, singurul motor pe care l-as alege, ar fi 1.6 16v, iar daca sa zicem ca nu-mi ajung banii de 1.6 16v, as lua 1.6 8v, dar in niciun caz 1.2 16v. Nu e pentru mine.Last edited by vitriol; 15 May 2011, 14:38.sigpicI don't want you to think like me, i just want you to think.
Comment
-
Si eu as alege doar un motor minim de 4.7 L , sa fie mercedes si 500 cai dar ... exista oameni care au bani doar de un 1.2 16v(cum a fost cu 1.4) , stiu incepeti ca e diferenta de 10 milioane intre 1.6 ca etc , dar consumul ? motoarele dacia sunt facute pentru orice categorie de oameni din romania ( si cu un buget ok , si cu un buget mai mare etc ) , pana la urma ... daca ai un motor de 75 cai , aer conditionat(altfel mori in masina cu zile) si restul de facilitati de la laureat e perfect.nu ne apucam acu m sa caram caramizi cu loganul.Incarcat cu 5 persoane AC si bagaje trage ok , trebuie sa stii sa ii dai pedala(cam peste 4000 sa fie schimbata treapta) ca asta e , doar 75 cai are.
iar astia care zic nu`i pentru mine , eu vreau 10 secunde 0-100 ... daca parintii vostrii nu ar fi avut bani nici de o dacia SH , sunt curios atunci ce faceati ... ca multi de aici nu aveti 30 de ani , cat sa va permiteti o masina singurei.
poti merge linitit cu el cu 140 pe autostrada , si 100 pe DN (5 persoane + ac la maxim si bagaje) .... bani de benzina sa ai!Last edited by nightboy; 15 May 2011, 15:17.
Comment
-
Crede-ma ca diferenta intre 1.4 si 1.6 e de 200 de euro ,nu cred ca e asa mare diferenta de pret ca sa nu isi permita cineva in loc de 1.4 1.6 pur si simplu multi au zis ,lasa ca imi iau 1.4 ca consuma mai putin ! cumosc o multime de oameni care acum regreta ca au ales 1.4 .;)
Comment
-
Dacia are 5 motorizari cu un scop. Ca sa poti sa iti alegi in functie de cum conduci, ce asteptari ai de la masina, cati bani ai in buzunar...asa ca nu inteleg de ce atata bataie de cap ca e un esec ca nu stiu ce, aiureli d'astea....daca nu iti place 1.2 16v de ce il mai conduci??Maturizati-va frate..Si pentru cei care vor sa isi ia logan si nu stiu ce motorizare exista test-drive chiar si la dacia
Si Loganul e o masina low-cost aveti prea multe pretentii Si aici domnul care a facut topicul cred a vrut sa se dea mare "eu am 1.5 70cp asta e mai fast fata de polizoarele voastre 1.2 16v"..Bravo fii tu mandru rupe 1.5 dci al tauLast edited by ady_green; 15 May 2011, 15:26.
Comment
-
Chiar nu pot sa inteleg - 1.4 nu a fost esec, dar 1.2 cu aceleasi performante ca si 1.4 (dar cu un consum ceva mai bun si taxe ceva mai mici) este un esec TOTAL............daca macar v-ati fi plimbat cativa km ati fi vazut ce poate masina, dar nu, vorbiti asa, din auzite............problema cu plecatul de pe loc este una de soft, nici la Symbol si nici la Clio nu face asa - exista un lag intre accelaratie si raspunsul motorului, lucru vizibil si la turatul masinii in gol, asa ca atunci cand vrei sa pleci dp loc si dai drumul la ambreiaj si incepi sa accelarezi, practic este ca si cum nu ai accelara deloc si ai ridica piciorul dp ambreiaj - masina incepe sa mearga in haturi pana cand se inregistreaza ca a fost calcata accelaratia................daca cu o secunda inainte (sau o jum de sec) de a ridica piciorul de pe ambreiaj calci mai intai accelaratia - cele 2 o sa se sincronizeze la momentul plecarii
Comment
-
nu este 1.2 un motor performant dar sa nu exageram . daca respectam cele spuse de producator si anume ca turatia la cuplu trebuie sa fie undeva la 4250 sigur nu este nici o diferenta intre 1.2 si 1.4. partea cu intarzierea la plecarea de pe loc sau la acceleratie este reala dar daca ai nevoie sa cresti viteza pur si simplu o calci peste 4000 4500 . . normal la 1.4 era suficient 2800 3000 , aici turatie mai mare.dar chestia cu scadere
a 300 rot la deschidera geamului e fictiune chiar si cea cu pornirea ventillatiei excluzand poate AC.
Comment
-
Desi cand ma urc in Clio-ul 1,2 16v al unei cunostinte motorul mi se pare un pic mai slab decat 1,4-ul meu ei bine pe A2 nu am reusit sa trec inaintea lui pe o plaja de viteze 50-130 km/h. Cu viteza mai mare nu am mers pentru ca inainte de a face chestia asta, cu 20 km. fata de Drajna a trecut un mertan de noi de nu am avut timp sa-i vad nici numarul, cred ca avea spre 200 km/ora iar la Drajna era oprit de un echipaj de politie.
Nu stiu dar cred ca si cutia de viteze este altfel etajata la 1,2 16 v fata de 1,4 si deasemenea iarasi nu stiu ce s-ar intampla daca am pleca amandoi odata dar de pe loc.
Comment
-
Eu am 1.4 MPI si in 2-3 saptamani imi vine 1.2 16V.Masina actuala si-a facut cu varf si indesat datoria, am mers si cu 130km/h si cu 140km/h(foarte rar ca n-am avut unde) am mers si pe drumuri bune, am mers si pe drumuri rele si masina nu ma lasat.Nu am condus 1.6 MPI sau 1.6 16V sa fac o diferenta de putere sau de consum ca sa-mi pot da cu parerea,dar daca se mai fabrica motorul de 1.4 tot pe ala l-as fi ales,poate daca circulam pe autostrada imi cumparam un motor mai puternic.Referitor la consum nu pot sa zic decat ca masina actuala consuma in functie de cum apesi pe pedala de acceleratie si de stilul de mers.
Poate ca un motor de 1.4 16V era potrivit ca performante/costuri pentru aceasta caroserie.
Eu sunt de pare ca, cine vrea masina puternica sa-si cumpere masina puternica, nu sa-si cumpere 1,2 si sa spere ca trage ca un 1,6 sau 1,5 sau chiar ca un 1,9 dci.Last edited by condaru321; 15 May 2011, 20:29.Cel care conduce masina ca dracu, are toate sansele sa ajunga acolo.
Comment
-
@vadim_braia: nu caut scandal, dar spune-ne concret ce motor de 2.5 pe benzina scoate 7,5% extra-urban? spune-ne si cat scoate urban!!!
bineinteles ca nu esti multumit de motorul asta facand comparatie cu un diesel! 1.4 te multumeste de la Logan?
Eu mi-am pus de curand computer de bord, dar nu cred ca-mi scoate peste 8% urban! momentan am ~6.7%, ceea ce eu cred ca este mai mult decat bine pentru o masina pe benzina! Daca ai nevoie sa bati recorduri de viteza, iti iei un motor mai mare!
Si mie mi-a consumat ceva mai mult cand am cumparat-o, dar acum am putin peste 1500 de km, si pot sa spun ca e in parametri! Poate si pentru ca m-am invatat eu sa merg cu ea(frana de motor si altele)
Motorul la o masina ti-l alegi in functie de necesitati: nu uita ca motorul pe benzina porneste mult mai usor iarna! La diesel revizia este cel putin dubla fata de benzina!
Pe langa cele 8 mil diferenta de pret intre 1.2 16v si 1.6 8V mai adaugi inca 8 mil, diferenta dintre taxa de poluare(300 lei la 1.2 si 1.100 la 1.6)
O sa apara motoare din ce in ce mai mici si mai puternice!
Neavand aer conditionat si geamuri electrice, nu stiu daca scade turatia cand le folosesti, dar la pornirea dezaburizatorului nu-mi scade turatia! Poate numai putin, dar 300 de rpm? Mi se pare SF!
Nu uitati ca in Brazilia pe Logan/Sandero este montat motor de 999cmc cu 77CP, pe benzina/etanol!
Concluzie: Motorul asta 1.2 16V este foarte bun pentru oras si destul de bun pentru afara daca mergi regulamentar(90-100-120-130).
PS:Nu uitati ca sarcina utila pentru 1.2 pe Logan este de 480kg, pe cand la 1.5 diesel 75CP este de 390kg!
Comment
-
Originally posted by adaniel69 View Post@vadim_braia: nu caut scandal, dar spune-ne concret ce motor de 2.5 pe benzina scoate 7,5% extra-urban? spune-ne si cat scoate urban!!!
bineinteles ca nu esti multumit de motorul asta facand comparatie cu un diesel! 1.4 te multumeste de la Logan?
Eu mi-am pus de curand computer de bord, dar nu cred ca-mi scoate peste 8% urban! momentan am ~6.7%, ceea ce eu cred ca este mai mult decat bine pentru o masina pe benzina! Daca ai nevoie sa bati recorduri de viteza, iti iei un motor mai mare!
Si mie mi-a consumat ceva mai mult cand am cumparat-o, dar acum am putin peste 1500 de km, si pot sa spun ca e in parametri! Poate si pentru ca m-am invatat eu sa merg cu ea(frana de motor si altele)
Motorul la o masina ti-l alegi in functie de necesitati: nu uita ca motorul pe benzina porneste mult mai usor iarna! La diesel revizia este cel putin dubla fata de benzina!
Pe langa cele 8 mil diferenta de pret intre 1.2 16v si 1.6 8V mai adaugi inca 8 mil, diferenta dintre taxa de poluare(300 lei la 1.2 si 1.100 la 1.6)
O sa apara motoare din ce in ce mai mici si mai puternice!
Neavand aer conditionat si geamuri electrice, nu stiu daca scade turatia cand le folosesti, dar la pornirea dezaburizatorului nu-mi scade turatia! Poate numai putin, dar 300 de rpm? Mi se pare SF!
Nu uitati ca in Brazilia pe Logan/Sandero este montat motor de 999cmc cu 77CP, pe benzina/etanol!
Concluzie: Motorul asta 1.2 16V este foarte bun pentru oras si destul de bun pentru afara daca mergi regulamentar(90-100-120-130).
PS:Nu uitati ca sarcina utila pentru 1.2 pe Logan este de 480kg, pe cand la 1.5 diesel 75CP este de 390kg!
Referitor la turatiile care scad cand folosesti partea electrica sa stii ca si la 1.4 MPI face la fel.Cel care conduce masina ca dracu, are toate sansele sa ajunga acolo.
Comment
-
Originally posted by condaru321 View Post... parerea,dar daca se mai fabrica motorul de 1.4 tot pe ala l-as fi ales,poate daca circulam pe autostrada imi cumparam un motor mai puternic.
Motor puternic iti trebuie pe DN-urile noastre dragi pentru ca eu daca plec de la Constanta si vreau sa ajung la Arad intalnesc o mie de tiruri in cale iar pentru asta imi trebuie rezerva de putere(in special cuplu mare la turatie mica sau sa fiu in cuplu maxim pe o plaja mare de turatii) pentru a le depasi in reprize scurte sa nu imbatranesc pana ajung la Arad.Aici sunt deficitare aspiratele de capacitate mica.Last edited by Cromatic; 15 May 2011, 20:52.
Comment
Comment