Eu sunt de parere ca nu se merita remaparea la 1.2 16v din prisma pretului exagerat in opinia mea. Inteleg sa dai 400-500 de lei la un diesel pe remapare, acolo simti clar unde s-au dus banii, cresterea de putere/cuplu fiind de 20-25% sau mai mult. Oricum, pretul va mai scade ca altfel nu vad lumea inghesuindu-se sa faca remapare cu 450 lei pentru 5-6 cai.
Remapare Logan 1.2
Collapse
X
-
remaparea singura nu face minuni. pune un alt corp clapeta sau o axa si vei vedea o mare diferenta. sau niste serpi...
08Melc te contrazic. masina chiar este mai fasneata, cel putin pe gaz cred ca mai bine decat pe benzina, unde cred ca amestecul era mult prea bogat. consumul mare vine si din aerul mult, cat si din "calcatul pe coada". ai uitat sa spui ca, cu un corp clapeta mare, poti da urmatoarea treapta la 2000rpm fara probleme. senzatia este de diesel....cuplu mult la ture mici. daca ma duc in 3000 deja e avion. inainte nici in 3500-4000 nu tragea asa. puteam s-o calc oricat, nu tragea la fel. hai sa ne mai dam intr-o seara sa vezi diferenta. filcoru'e la locul lui, deci diferenta nu va fi din filtru.
pe 400m nu mi se pare mare diferenta, dar repriza e mult mai buna. toate persoanele care au mers cu masina m-au intrebat ca i-am facut de merge asa.Last edited by razvanamza; 18 July 2011, 22:22.
Comment
-
Pai remaparea n-o faci pt cai, o faci pt cuplu.
V-max o sa fie la fel, dar vei ajunge mai repede la ea, reprize mai bune etc.
Daca vrei mai mult, uita-te aici
Ceea ce te intereseaza, ca sa nu mai pierzi timp, e part number 5501201 sau 5501202.Keyboard error or no keyboard present.
Press F1 to continue or DEL to enter setup...
Comment
Comment