Remapare Logan 1.2

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    Eu sunt de parere ca nu se merita remaparea la 1.2 16v din prisma pretului exagerat in opinia mea. Inteleg sa dai 400-500 de lei la un diesel pe remapare, acolo simti clar unde s-au dus banii, cresterea de putere/cuplu fiind de 20-25% sau mai mult. Oricum, pretul va mai scade ca altfel nu vad lumea inghesuindu-se sa faca remapare cu 450 lei pentru 5-6 cai.

    Comment


    • #17
      la motoare de 1,4 sau mai mari se merita remapare, dar la 1,2 eu zic ca nu va ajuta aproape deloc la cresterea puterii

      Comment


      • #18
        remaparea singura nu face minuni. pune un alt corp clapeta sau o axa si vei vedea o mare diferenta. sau niste serpi...

        08Melc te contrazic. masina chiar este mai fasneata, cel putin pe gaz cred ca mai bine decat pe benzina, unde cred ca amestecul era mult prea bogat. consumul mare vine si din aerul mult, cat si din "calcatul pe coada". ai uitat sa spui ca, cu un corp clapeta mare, poti da urmatoarea treapta la 2000rpm fara probleme. senzatia este de diesel....cuplu mult la ture mici. daca ma duc in 3000 deja e avion. inainte nici in 3500-4000 nu tragea asa. puteam s-o calc oricat, nu tragea la fel. hai sa ne mai dam intr-o seara sa vezi diferenta. filcoru'e la locul lui, deci diferenta nu va fi din filtru.

        pe 400m nu mi se pare mare diferenta, dar repriza e mult mai buna. toate persoanele care au mers cu masina m-au intrebat ca i-am facut de merge asa.
        Last edited by razvanamza; 18 July 2011, 22:22.

        Comment


        • #19
          cum am spus, poate ca la 1,4 se merita remapare, dar la 1,2 nu se merita

          Comment


          • #20
            de unde stii ? cum ai ajuns la concluza asta ?
            Pentru a evita imposibilitatea resetarii parolei pe forum, userii cu adresa de @yahoo.com sunt rugati sa activeze o alta adresa de mail, diferita de @yahoo.com.

            Comment


            • #21
              am ajuns la concluzia ca nu se merita pentru 1,2 deoarece are tot 75 CP cat un motor cu 250cmc mai mare, (1,4) , si daca pt 1,2 ai pune mai multi cai ar insemna cam mult pentru 1149 cmc

              Comment


              • #22
                tot nu am inteles , de ce nu merita ?
                Pentru a evita imposibilitatea resetarii parolei pe forum, userii cu adresa de @yahoo.com sunt rugati sa activeze o alta adresa de mail, diferita de @yahoo.com.

                Comment


                • #23
                  Deocamdata pretul e singurul dezavantaj la remapare. Cu 450 RON faci multi km cu 1.2

                  Comment


                  • #24
                    asa e se fac 1530 de km cu 450 ron....mult tare pt 7 cp cat am citit aici....

                    Comment


                    • #25
                      Pai remaparea n-o faci pt cai, o faci pt cuplu.
                      V-max o sa fie la fel, dar vei ajunge mai repede la ea, reprize mai bune etc.
                      Daca vrei mai mult, uita-te aici
                      Ceea ce te intereseaza, ca sa nu mai pierzi timp, e part number 5501201 sau 5501202.
                      Keyboard error or no keyboard present.
                      Press F1 to continue or DEL to enter setup...

                      Comment


                      • #26
                        daca vmax va fi la fel, aia 7 cai nu exista. sau cel putin nu si acolo unde ar trebui sa fie.
                        Democratia nu inseamna ca faci ce vrei, ci ca ai dreptul sa faci ceea ce trebuie.

                        Comment


                        • #27
                          corect. se afla pe la 5000rpm, acolo unde un om normal ajunge mai des decat la 6000. conteaza ca are cuplu cat 1.4 stock prin remapare, si ajuta putin, mai ales ca are cutia oleaca mai scurta. 1.2 16v remapat cred ca bate 1.6 e5 stock.

                          Comment


                          • #28
                            ... cu 2-0 in deplasare...

                            Comment


                            • #29
                              chiar cu 3-0, daca 1.6 nu se prezinta. mai da-l dracu de racheta, acu o ajuns asta de 1.2 spaima tuturor daciilor.
                              Democratia nu inseamna ca faci ce vrei, ci ca ai dreptul sa faci ceea ce trebuie.

                              Comment


                              • #30
                                pai 1.4 ia bataie (cica ) de la 1.2 16v stock, pe 402 m. s-au dat 1.4 e4 cu 1.6 e5 si a batut 1.4. deci, in concuzlie si prin urmare, un 1.2 16v remapat probabil bate 1.6 e5 stock, la toate capitolele mai putin v max.

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google