If this is your first visit, be sure to
check out the FAQ by clicking the
link above. You may have to register
before you can post: click the register link above to proceed. To start viewing messages,
select the forum that you want to visit from the selection below.
La cele cu compresor, e identica situatia cu cele aspirate. Compresorul are turatie legata doar de turatia motorului.
tot supraalimentare se cheama, la fel ca la turbo, poti umbla la setarea de presiune, poti castiga ceva cai. clar, nu e identic ca si cum ai chipui un turbo, dar nici ca la aspirat...
... in rampa cu 4 persoane faceam papa la 1.4 stock...
papa in sensul ca-i fierbeai o supa? din 1.4 chipuit, in rampa, incarcat, faci cu mana doar celor care te depasesc. cand ai spus "1.4, rampa, 4 persoane", deja "chipuit" nu mai conteaza nici ala stock nu-i cu frana trasa si nici dupa cipcirip nu trage ca un "dizal"...
Democratia nu inseamna ca faci ce vrei, ci ca ai dreptul sa faci ceea ce trebuie.
Am vrut sa zic fata de 1.4 stock(am facut test in paralel), nu ca urc altfel dealu' cu 1.4 cip, greu tot urci dar cand vezi ca altu' urca mai greu ca tine si substantial mai greu e ceva.
Daca vrei sa urci o panta foarte inclinata si cu vit mica (de ex. imediat dupa o curba) acolo sta prost. La un moment dat aveam impresia ca se duce la vale. E nasoala senzatia aia. Motorul asta nu e facut pt asa ceva. Dar a mers totusi...mai turata si cu curaj,,urca si pe munti. Am si eu o intrebare. Remaparea nu afecteaza motorul in timp? Adica daca se urzeaza mai repede; consumul evident ca e mai mare. Oricum la 2.1 al meu nu i-as face asa ceva pt ca nu imi trebe motor mai fortos, stand la campie.
nu remaparea propriuzisa ar afecta ceva, ci faptul ca dupa remapare multi merg si mai agresiv. poate doar de aici ar fi uzura in plus. daca-i dai unui mosulica mama remaparii, la el masina tot ar tine 20 de ani.
@andrey: ala o fi urcat cu tr4 subturat si tu cu-a 3-a de la a-i face cu mana pana la a te misca o idee mai bine, e cale lunga. cu mana ii faci din 16v cipuit sau dizal si asta destul de greu; cu 1.4chipuit te tarasti mai cu talent pe langa el, ceva in genul depasirilor tir vs autobuz, in panta. ca-n filmele porno cu handicapati: unu' nu vrea si alalat nu poate. asta, in opinia mea, cel putin, n-are nimic de-a face cu "ii fac papa, eu incarcat si el gol". decat daca, treaba decurge in trepte de viteza diferite, cand e normal. asa, tu cu tr3 faci si 1.6_16v daca ala merge in tr4 sau tr5. si crede-ma ca nu se compara, cand le incerci pe ambele in aceeasi treapta.
Democratia nu inseamna ca faci ce vrei, ci ca ai dreptul sa faci ceea ce trebuie.
Ma rog, au fost chiar mai multe situatii unde s-a vazut diferenta si asta era in ultima treapta la amandoi(remaparea am simtit-o cel mai bine in ultima treapta, n-am zis ca zburam pe langa el, dar ma pierdea probabil in genul specificat de tine tir vs autobuz). Pe langa remapare poate era si diferenta de greutate(Ambiance vs Preferance), in fine nu mai conteaza, dar diferenta isi face banu(cel putin la 1.4/1.6 si mai vedem la 1.6_16v).
Mai oameni buni, e cineva care a facut remapare la 1.2? Vorbim aici de alte motoare, de turbine si vrajeli, nu pretinde nimeni ca se face de 100 de cai, dar si 5 cai reali plus ceva cuplu s-ar simti cu siguranta. Astept si eu sa zica cineva cum ii merge si la consum ce se simte, chiar daca poate nu merita acest motor o remapare la banii care ii dai, dar macar o parere sa ne facem si noi.
n-a facut nimeni, ziceam mai devreme de ce, 5cp la 150 euro; 5cp la 5700rpm, deci vreo 1-2cp al turatii uzuale. se merita? probabail ca esti singurul sau printre extrem de putinii care zic "da".
Democratia nu inseamna ca faci ce vrei, ci ca ai dreptul sa faci ceea ce trebuie.
nu prea stiu care este problema la 1.2 cu lag-ul la acceleratie dar eu la masina mea am marit corpul clapeta si acum am un raspuns la pedala aproape imediat fara a mai avea acea cursa libera cum o au toate masinile. La inceput este destul de incomod pentru ca o cam calci pe coada dar te obijnuiesti repede si e foarte ok.
Si eu as fi curios cum ai facut marirea si in ce consta ca e foarte enervant raspunsul intarziat la pedala.
marirea clapetei a fost facuta la strung destul de usor. Intre timp am renuntat la acel corp si il tin in portbagaj deoarece aveam vara probleme, agata clapeta. Alta problema mult mai mare era ca ma obijnuisem sa apas cam 1/2 din cursa pedala si cu acel corp era ca si cum as fi apasat 3/4 si aveam un consum foarte mare. La 1.2 e problema ca nu e mecanica si e electrica deci nu stiu daca ai avea acelasi efect .
Pentru remapare logan "orice model" sunati la acest numar de telefon 0728086709 ing. Geantă, de la Mioveni si nu va mai contraziceți , si pe urma vorbim pe fapte
Logan1,2 16 v are calculator de golf 6 si merge făcut de 90 de cai
Last edited by lucian voi; 27 March 2015, 21:18.
Reason: Automerged Doublepost
In alta idee, eu am remapat 1.2 16V E5 de vre-o 10.000km si initial nu mi s-a parut mare diferenta. Luna trecuta l-am rugat sa-mi puna harta originala si sa ma dau cu ea cateva zile, sa fac o comparatie. Dupa drumul spre casa l-am sunat si i-am zis sa aduca a doua zi laptopul si sculele ca nu e de mers cu ea asa... mai bine merg pe jos. Poate nu are decat 5-7CP in plus, nu stiu, dar se simte altfel, raspunde altfel, mai ales in ture joase. Si asta pe GPL, de benzina nici nu mai vorbim. Nu am pretentii de racheta, dar e clar altceva !
We process personal data about users of our site, through the use of cookies and other technologies, to deliver our services, personalize advertising, and to analyze site activity. We may share certain information about our users with our advertising and analytics partners. For additional details, refer to our Privacy Policy.
By clicking "I AGREE" below, you agree to our Privacy Policy and our personal data processing and cookie practices as described therein. You also acknowledge that this forum may be hosted outside your country and you consent to the collection, storage, and processing of your data in the country where this forum is hosted.
Comment