Remapare Logan 1.2

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • daca inainte faceai depasiri la 4000+ rpm, iar acum faci la 3600, rezulta in mod evident ca faci depasiri la viteza mai mica. in loc sa depasesti de la 80 la 110km/h, acum depasesti de la 70 la 100. pentru ca o anumita viteza o ai doar la o anumita turatie, chiptuningul nu-ti modifica rapoartele de transmisie din cutie adica te-ai mai domolit ca cineva iti sopteste in ureche ca motorul e mai elastic si intr-adevar prin aia cativa Newtonmetrii castigati la cuplu, ti se pare ca masina trage (mult) mai usor. nu tre' s-o pui pe dyno, e destul sa cronometrezi cateva reprize si apoi sa le compari cu cele ale unui 1.2 stock.
    Democratia nu inseamna ca faci ce vrei, ci ca ai dreptul sa faci ceea ce trebuie.

    Comment


    • Seba are dreptate,tu acum simti cuplul care este mai "mare" la aceleasi turatii,si esti mai bland cu pedala de acceleratie,eu inca mai am vechile reflexe si apas exact ca inainte de remapare si se duce undeva in 3000 de ture (inainte facea vreo 2500-2700) se simt acei 5-10 Nm ...Deocamdata sunt multumit de rezultate.(sper sa nu aiba si efecte adverse pe la iarna la -10 grade).Iar cu depasitul masinilor la mers in afara se stie "Treiar-u' in blana si DUTE DICAAA" (https://www.youtube.com/watch?v=3DHxyYr_eu4) depasiri doar cu 4000-6000 ture altfel nici nu ma incumet sa ies pe contrasens)

      nu mai folosi "quote/citeaza" ca sa raspunzi ultimului post!
      Last edited by Seba; 22 September 2016, 09:32.

      Comment


      • Nu trebuie sa va fie frica/mila de motor in regim scurt de 4500-6000 rpm, mai ales la polizoare. Este un regim normal pt o depasire de camion, plus ca asa curatati si catalizatoru, n-o sa aveti becu de sonda aprins niciodata (doar daca se buleste sonda) )

        La un regim normal de 15-20000 km/an nu aveti timp in viata asta sa obositi motorul (dar mai sa-l daramati complet) intretinut corect merge bine si cu 300000 km la bord, care probabil/teoretic ii faci in vreo 20 de ani...

        La mine jar a mancat masina, la inceput mi-am spus "daca tine 150000 km e ok" , acum la noul propitar are 170000 km, merge "ceas", trage la fel ca in prima tinerete, nu consuma altceva inafara de benzina.

        Deci bucurati-va de masina, viata e prea scurta.

        Comment


        • La camioane o turez, la nevoie retrogradez in treapta 3 ca sa se duca repede la 110-120 km/h.

          Comment


          • La mine am uitat sa mentionez, a fost prima modificare la masina, aveam 8000 km

            I-am schimbat mapa cu turatie pana in 7000 rpm, trebe sa caut sa vedeti cum tragea pe tr II si III pana in 7000 rpm, multi spun ca e degeaba ca nu e conceput 1.4 la turatii asa mari, ei...de la 5500 rpm pana in 6700-6800 rpm urca inuman de frumos pr tr II si III (tr III luam 140/h pe ceas)

            Colegii din Arad care au facut proba cu mine la demaraj pot confirma cum tragea utilaju fata de un 1.4 stock...diferenta notabila (inclusiv pe reprize)

            Comment


            • Deci, se merita upgrade sau nu? Si aici intreb din perspectiva garantiei, dar si din perspectiva eventualelor probleme ce pot aparea pe viitor (masina iesita din garantie), in conditiile in care cu masina se merge civilizat, din cand in cand merg mai turat (zona de munte).


              Din ce am citit, se merita.

              Comment


              • La 1.4 merita. La 1.2 nu stiu.

                Comment


                • Originally posted by Crs. Sandel View Post
                  Deci, se merita upgrade sau nu? Si aici intreb din perspectiva garantiei, dar si din perspectiva eventualelor probleme ce pot aparea pe viitor (masina iesita din garantie), in conditiile in care cu masina se merge civilizat, din cand in cand merg mai turat (zona de munte).


                  Din ce am citit, se merita.
                  La benzinare aspirate nu e asa periculos ca la dizal turbo sa benzina turbo.
                  Modificarile sunt minore (crestere mica de putere) asadar si riscurile sunt limitate.
                  Tocmai de aia am menionat la cati km am facut remapare, deci masina noua, nici macar nu avea prima revizie facuta, in plus mapa a fost ceva no name ca sa zic asa, nu a fost de la tuneri cunoscuti.

                  Nu am intalnit pana acum probleme serioase la benzinare din cauza remaparii.
                  Cazul meu masina nu a fost menajata, m-am bucurat din plin de tot ce putea da ))

                  Comment


                  • La 150 ron merita sa faci remapare si la 1.2, dar la 450-650 ron mi se pare extrem de scump.

                    Comment


                    • @Crs.Sandel : Din perspectiva mea, care am remapat 1.2-ul meu (L1/PH2), iti pot spune ca DA, merita ! Sunt 7-8 CP in plus ; poate cresterea nu pare mare (nici nu e ), dar feelingul e altul, garantat !
                      Bafta !
                      Module Electronice (Volt/termo,Interfete Sony/Pioneer/Alpine/Blaupunkt/Kenwood/JVC)

                      Comment


                      • Mersi tuturor pentru sfaturi!

                        Comment




                        • 150 Euro !! dar banuiesc ca pune o mapa mai serioasa . Se merita ?
                          sigpicLogan , from point A to anywhere in the world .....yeap , no problem!!! but hey!!! you said modern roads right ?

                          Comment


                          • Nu merge accesat site-ul

                            Comment


                            • Schimba x cu b.
                              sigpicLogan , from point A to anywhere in the world .....yeap , no problem!!! but hey!!! you said modern roads right ?

                              Comment


                              • Interesant....as vrea vd cum merge cu mapa aia

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google