@B-32-KCX: dar in manual scrie sa schimbi la 15.000km la diesel daca imi amintesc bine! la euro 5! ma uit acasa si daca gresesc ma corectez! stiu ca doar la benzina merge 20.000km!
Revizie 1.2 16v
Collapse
X
-
azi am facut si eu revizia de 2 ani la dacoserv salaj.
cost total:430lei.
ulei dacia oil 5w30,filtru ulei,aer,polen,schimbat si 2 becuri.
au scumpit tot fata de anul trecut,piese,manopera;am comparat facturile.
la anul nu ma mai prind la genul asta de revizie.filtru de aer si polen le voi schimba personal,uleiul la pachetele promotionale(acum e 152lei)placutele la fel cand va fi cazul(tot la pachet).
intradevar consumabile de calitate.
am pus 3.8 litri de ulei si uleiul este la nivel!
p.s.
atitudinea baietasului de la receptie usor nesimtita!in rest meseriasii ok.
Comment
-
si eu am zis ca nu mai cumpar de la ei piesele(uleiul si filtrele)! ori mi le accepta pe ale mele, ori schimb eu filtrele ca nu e mare inginerie!
@micutzu666: e simplu de schimbat filtrul de aer! pur si simplu desfaci colierul care prinde carcasa din plastic de corpul clapeta si ramai cu plasticul in mana si mai departe te descurci! are cateva surubele!
Comment
-
foarte simplu.
se desface colierul de la admisie, se scoate furtunul de deasupra lui,apoi furtunul de la cutia de viteze fixat in colierul de plastic chiar pe partea cu filtru;furtunul de admisie din exterior al filtrului,are o piedica care se apasa(asta ar fi singura chichita), si ramane in continuare pe caroserie;carcasa neagra care acopera motorul si cuprinde de fapt si filtru de aer e fixata in trei butoni:unul langa busonul de umplere ceilalti doi in partea cu joja(frontala),care cedeaza prin tragere fortata in sus(tip gheara).apoi vei ramne in mana cu carcasa care cuprinde si filtru in partea dreapta;acesta se elibereaza prin desfacerea capacului si a catorva suruburi.se monteaza in ordine inversa.
cu putina atentie la urmatoarea revizie cand il vor schimba, sunt convins ca vei reusi,altfel vom umfla buzunarul altora.intradevar e putin mai complicat ca la 1.4,sau alte masini(la matiz e lux).
pare misterios dar e banal.
sistemul e facut pt.fraieri(chipurile complicat)pt. a ajunge in service.suruburile cred ca sunt steaua serifului(alata cacanarie, stea ar fi fost prea banal).
complicat este de schimbat filtru de ulei(cumplit chiar),aici ne-au prins,dar cu vointa se face si asta.nu prea merge pe marginea santului.
eu am inteles cum se face !
bafta!
Comment
-
Azi am facut si eu revizia de un an la Bras Service Iasi.
Cost total 269 ron + 22 lei filtru polen Motrio cumparat de mine. Schimb ulei Dacia Oil 5w30 4litri, filtru ulei, filtru aer, si manopera schimb filtru polen. Un plus pentru Bras e ca m-au lasat sa stau linga masina. Totul a durat o ora jumatate.
Multumit de prestatia baietilor.
Comment
-
Salutare!
Am efectuat si eu revizia de 2 ani, motor 1.2 16v E4, acum am 12800 km.. Costul 152 Ron. Surprinzator, nu?
S-a schimbat filtrul de aer si revizia propriu zisa.
Asta pentru ca uleiul si filtrul au fost schimbate pe garantie (o alta poveste , asta iarna aparusera cristale de gheata, s-a remediat pe garantie schimbul de ulei Dacia 5W30 si filtrul de ulei, de atunci am parcurs cam 800 km). Filtrul de polen l-am curatat cu o zi inainte prin scuturare, este curat, nu au insistat nici pe curatare instalatie climatizare, oricum o refuzam, ma gandesc sa o efectuez eu, un spray e cam 15-20 Ron.
Foarte amabili (dealerul din Bacau), au completat antigelul pana la nivelul maxim (din fabricatie era cu doar 1 cm peste nivelul minim, dar nu ma deranja), au pus si lichid de parbriz, completarea lichidelor nu a aparut pe factura, cum nu au aparut nici alte "consumabile" (lavete, etc).
Oricum, le-am promis ca ITPul il voi face luna viitoare la ei (expira pe 27 iulie).
cred ca s-au cam obisnuit cu mine pe acolo, luna trecuta mi-au schimbat aeratorul din dreapta din portbagaj, dupa ce m-am trezit ca ploua in masina..
Anul trecut pe timpul acesta i-am batut la cap pana mi-au reprogramt calculatorul de injectie (asa scrie pe fisa de asistenta), intrucat cateodata la prima cheie pornea mai chinuit..
Uleiul pe joja ete la nivelul maxim, chiar un mm peste, am intrebat azi toata trupa de acolo, au spus ca e Ok, intrucat noema le impune sa puna 4 l , dar sa stau linistit.
Pe scurt, am scapat linistit cu cea mai ieftina revizie de pana acum..
Comment
-
surprinzator de scump,da!
ti-au schimbat decat filtru de aer(care e in jur de 60lei luat de la ei),si manopera aferenta acestuia (hai sa zicem 30lei)iar restul pe ce?.
"revizia propriu zisa" inseamna nimic decat inspectii vizuale=bagat mana in buzunarul omului!
eu am dat la revizia de 2 ani pe manopera+"revizia de 2 ani" in jur de 120lei pt.: schimb ulei,filtru ulei(care e cumplit),filtru de aer, polen,plus celelalte vrajeli cu tras de roti+invartit pe cele din spate,inspectii vizuale(adica nimic),si asta in bucuresti unde cred au tarife mai mari.
si mai ma mir de ce bate vantu' in reprezentanta.
dar unde sa te duci ca tara geme de prosti,pe ei macar ii mai sperii cu uzina.
Comment
-
[QUOTE=COS.T;1279403
...
complicat este de schimbat filtru de ulei(cumplit chiar),aici ne-au prins,dar cu vointa se face si asta.nu prea merge pe marginea santului.
eu am inteles cum se face !
bafta![/QUOTE]
Stii cumva unde e amplasat filtrul de ulei?
Eu n-am reusit sa-l localizez pana acum.
Comment
-
nu e obligatoriu sa da-i scutul jos ca oricum nu foloseste la nimic(inclusiv la schimbul de ulei) decat sa te faci ca faci ceva,cel putin la mine asa a fost(mecanic priceput).
il vezi cumva daca ridici capota si te uiti in partea dreapta printre una dintre curele.
e pozitionat in jos cu capatul usor oblic.
fara rampa sau canal greu de schimbat pe sub masina,chiar nu se merita sa te moscolesti aiurea.
Comment
-
Am fost si eu la revizia de un an si ~7000km la service Verbita. Am schimbat uleiul si filtrul. Am pus ulei Elf Evolution SXR 5W30 (la cererea mea) + filtru original Renault.
Am stat langa masina cat timp s-a lucrat. Filtrul de aer nu l-am schimbat dar nu s-au lasat fara sa mi-l sufle ca sa ma taxeze la manopera... La suflare a iesit putin praf din filtru, se vedea ca arata bine. Nu a fost nevoie sa se dea scutul jos. Filtrul l-a desfacut cu o cheie speciala. Uleiul a stat cam 25 de minute la scurs si a fost maro inchis la culoare. Cand a turnat mecanicul uleiul nou i-am spus ca din fabrica a venit cu uleiul peste maxim, a pus ce-i 4 litri i-am dat o cheie sa se umple filtrul si am verificat dupa 2 minute, tot putin peste maxim dar nu asa cum a venit de noua. Am lasat-o asa ca daca n-a sughitat pana acum sigur nu sughite nici de acum incolo. Au inspectat vizual pe dedesupt, au tras de roti si le-au invartit.
Le-am spus si de problema cu apa, seful de service s-a uitat si a spus ca nu stie din ce cauza, mi-a zis ca imbinarea chederului e in partea de jos tocmai pt a se scurge apa. I-am spus sa dea cu furtunul cu apa, dar a zis ca n-au furtun. Le-am spus ca o sa revin cand mai observ. L-am intrebat si despre picuratorul de la AC care picura pe evacuare, a spus ca n-au ce sa ii faca pt ca asa e proiectat si asa vin toate din fabrica.
Cost piese 199 lei si manopera 124. Cam multicel dar asta e.
Comment
Comment