Revizie 1.2 16v

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Pentru ulei , sa fie obligat un A3/B4 , daca-l gasesti si cu normele Renault RN 0070/0710 ,Porsche A40 , MB 229.5 , BMW-LongLife 01 , asta inseamna un ulei veritabil FullSaps A3/B4 , adica o protectie foarte buna pentru acest motor , vei gasi aceste specificatii la 5w-40 / 0w-40 (predominante).
    Pentru filtre , poti alege pe origine , sau daca vrei ceva si mai bun , pentru ulei exista Filtron OP 642/2 (il folosesc de cel putin 4-5 schimburi de ulei , este peste cel de origine MANN , uleiul se murdareste mai greu) , pentru filtru de aer , poti opta pentru Filtron , Mann , Purflux , Hengst , le-am avut pe toate , Filtronul mi se pare si in acest caz ca-i depaseste la calitate pe ceilalti , pentru filtru de habitaclu , nu lua dintre cele mai ieftine , sunt niste mizerii crunte , nu se potrivesc perfect pe carcasa .
    Pentru igienizare instalatie AC , folclorul recomanda o data la 2 ani , acum depinde si pe unde mergi cu masina , in general cand simti mirosuri neplacute se cere o astfel de curatare , eu o fac la 2 ani.
    Daca doresti sa mai scazi din costurile reviziei , schimbatul filtrului de habitaclu + igienizarea instalatiei AC , o poti face chiar tu , nu implica murdarie mare si dureaza relativ putin .
    sigpicLogan , from point A to anywhere in the world .....yeap , no problem!!! but hey!!! you said modern roads right ?

    Comment


    • A schimbat cineva uleiul la cutie? Ma intereseaza ce cantitate este necesara. Multumesc

      Comment


      • Aproximativ 3.3/3.4 l de ulei.
        sigpicLogan , from point A to anywhere in the world .....yeap , no problem!!! but hey!!! you said modern roads right ?

        Comment


        • Ceva îmi da cu virgula... Am scos din cutie aproximativ 2 litri. De pus am pus 2 litri și era aprope de nivel dar clar mai era nevoie. Se găsește pe undeva un manual de reparații pt motorul asta?

          Comment


          • Foarte important , masina sa fie pe o suparafata dreapta , am zis 3,4/3,4 penru ca atat mai ramane in bidon , insa se mai scurge ceva si pe la busonul de umplere/verificare nivel , deci asta ar insemna un maxim de sa zic 3/3.1 litri care raman in cutie.
            Manualul la 1.4/1.6 Mpi scrie de 2.8 litri , tu daca ai scos 2 si ai pus tot atat , ceva este gresit , ori ti-a pierdut cutia aproape 1 litru de ulei , cand ai turnat noul ulei , masina nu era "la nivel" si s-a intamplat sa-ti intre tot 2 litri.

            Nu este ok sa-ti intre doar 2 litri , trebuie un minim de 2.8 .
            sigpicLogan , from point A to anywhere in the world .....yeap , no problem!!! but hey!!! you said modern roads right ?

            Comment


            • Mașina este Logan motor 1.2 din 2016 și are 35.000 km. De pierdut nu a pierdut sigur.

              Comment


              • Am pus masina pe suprafata dreapta. Am scos aproximativ 2 litri din cutie. Au intrat 2.2 litri. Gresesc undeva? E mai silentioasa cutia dupa schimb dar nu cat as fi vrut eu...
                Am facut aceiasi operatie si la un clio 3, 1.2 din 2011 si cantitatile de ulei au fost similare.

                Comment


                • Logan 1.2 16v, an 2011 aproximativ 130.000 km, probleme cu contactul HUF (original), foarte greu am identificat-o, simptomele erau de bendix electromotor, contactul nu era blocat dar aici a fost problema, schimbat contact si totul este bine. Poate vor mai fi utilizatori cu astfel de manifestari si sa tina cont de asta!

                  Comment


                  • Originally posted by eugensandu View Post
                    A schimbat cineva uleiul la cutie? Ma intereseaza ce cantitate este necesara. Multumesc
                    Am pus de fiecare data 3,2 litri, nu știu cum ai scos doar 2 litri.

                    Comment


                    • Am scos busonul și am lăsat sa curgă pana s-a oprit... O fi posibil ca mașină mea sa fie echipata cu alta cutie?

                      Comment


                      • Originally posted by aris86 View Post

                        Am pus de fiecare data 3,2 litri
                        Am pus de fiecare data 3 litri si nu a sughitat.

                        Comment


                        • Salutare colegi
                          Am schimbat distributia la acest motor de 1.2 la service
                          Nu mi-a inlocuit surbul care tine fulia pe arbore ,acela care tine si pinionul.
                          La celalalt logan aveam 1.6 16v si de fiecare data cand schimbam distributia i-mi schimba si surubul ala mare.
                          Mecanicul a zis ca la motorul asta nu se schimba.
                          La voi a schimbat de fiecare data acest surub ?

                          Comment


                          • Nici la mine cu 1,4 nu mi-a înlocuit surubul de la capacul de distribuție care trece prin bloc si are legătură cu un canal de ulei. A pus pe filet putina pasta loctite.
                            Nici surubul de la arborele cotit ala lung care tine pinionul de distribuție pe pana + fulia de la accesorii nu l-a înlocuit.

                            Comment


                            • Am vazut ca la unele kituri de distributie au si surubul asta de la arborele cotit , si la asta ca al meu nu a avut inclus.
                              Ma gandeam, daca se reteaza surubul asta ,sare si creaua de pe pinion ,si adio motor...

                              Comment


                              • In reprezentanta asa au procedat ? eu stiam ca e obligator sa fie surub nou la inlocuire curea, cel putin asa face reprezentanta, la coltu strazii nu stiu ce le arata manualul tehnologic ( daca au ! )

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google