If this is your first visit, be sure to
check out the FAQ by clicking the
link above. You may have to register
before you can post: click the register link above to proceed. To start viewing messages,
select the forum that you want to visit from the selection below.
@piroman22: eu in ~330 de lei am schimbat uleiul(Dacia Oil 5W30), filtrul de ulei, garnitura de la buson baie, filtrul de aer si 1 litru de antigel! Daca nu ai schimbat filtru de aer(care e in jur de 50-60 de lei), te-a costat mult reviziade 1 an!
@CSH: ti se pare mult 3 mil o revizie la un motor euro5? cat crezi ca te ajunge la vag? stai linistit ca la revizia de 2 ani nu cred ca poate sa schimbe si altceva fata de revizia de 1 an! depinde cati km ai! placutele mai mult ca sigur nu le schimba!
Stiu ca a fost mult, in speta manopera... Cu cateva zile inainte am fost sa intreb cat ar costa revizia si mi-au spus ~200 lei. Personal ma asteptam la un 250 lei...
Puteam sa iau Elf 5W40 cu 120 lei 4l de la un magazin sau daca aflam mai repede de mega oferta de la carrefour luam ulei elf 5w40 cu 15 lei litrul sau M1 0w40 cu 30 si ceva de lei, sa caut si filtrele pe la alte magazine si sa merg cu piesele mele, dar am zis ca nu ma complic pt ca nu stiam daca ma accepta sau nu cu piesele mele. Data viitoare ma gandesc mai serios daca o sa mai merg la ei la revizie sau sa o fac in regie proprie.
@CSH stai cuminte ca nici la haudi sau la passat nu e ieftina revizia. 5 litri de ulei + mai 1-2l pe parcurs ca sa il complectezi ca il mananca la felul principal... +filtru ulei, filtru de motorina, filtru de aer, mai pui si filtru de polen si manopera platesti cel putin dublu fata de logan.
Daca nu te intereseaza garantia, fa revizia a doua in regie proprie.
Oricum pe garantie nu prea te poti baza, daca se intimpla ceva oricum vei avea dificultati cu ei ( deh...obiceiuri Dacia... n-au scapat de mostenirea grea ... )
Dar in principiu nu se intimpla nimic rau, de-asta dau garantie 3 ani, ca nu prea se intimpla chestii nasoale si totusi daca se intimpla fac ei sa para vina ta asa ca tot tu trebuie sa platesti reparatia.
Revizie 1 an - 10 000 km - dacoserv Militari :
Ulei Dacia 5w30 4L - 138
Filltru ulei - 46
Filtru aer - 64
Filtru habitaclu - 70
Antigel 1L - 37
Manopera - 122
Total = 477
- 80 reducere Polita Casco - platit = 400 Ron
Foarte scump dar era singurul unde am putut sa stau langa masina .
Revizie 1 an - 10 000 km - dacoserv Militari :
Ulei Dacia 5w30 4L - 138
Filltru ulei - 46
Filtru aer - 64
Filtru habitaclu - 70
Antigel 1L - 37
Manopera - 122
Total = 477
- 80 reducere Polita Casco - platit = 400 Ron
Foarte scump dar era singurul unde am putut sa stau langa masina .
Cum sa iti ia 37 lei pt antigel? Ala se pune f usor.
Last edited by TM-00-000; 20 July 2012, 01:01.
Reason: Automerged Doublepost
Avand in vedere ca la noi a aparut abia in vara lui 2009 iar posesorii nu au luat-o pentru drumuri lungi ci ca masina de oras, abia vara viitoare vor aparea postari cu schimbarea distributiei. Nu cred ca e cineva care face 20.000 km anual cu ea, mai ales la pretul benzinei...(ar insemna sa bage lunar macar 450lei, unul de-si permite atata combustibil nu-si ia logan) Poate doar taximetristii, dar nu stiu cati sunt pe forum, e cam complicat pentru ei. Din ce am vazut prin reclame e incepand de la 400 lei.
ca sa mergi 1000 km/luna trebe sa bagi cam 500-600 ron in ea (daca mergi in oras). 1000km/luna nu e mult dar cu siguranta ca multi fac mai multi km cu aceasta masina.
Nu era vorba de 1000 km/lunar ci 1700 km/lunar, adica cam 20.000 km/an pentru ca in 3 ani sa faci limita de km 60.000 pentru schimbarea distributiei. Cu siguranta nici o persoana fizica in Romania nu face 20.000 km/an cu aceasta masina, ci doar firmele. Cine merge 20.000 km/an si are cap isi ia diesel garantat.
@ amigos - convingerile tale legate de km parcursi de anumite persoane sunt total gresite.
In perioada 2008-2010 faceam peste 20 000 km anual, iar in ultimii 2 ani undeva la 18 000 km. Mare parte din ei sunt facuti pentru distractie/plimbari/etc. Dr_mke a facut in aprox 2 ani si jumatate ~ 120 000 km daca nu ma insel, tot cu 1.6 16V. Cu siguranta mai sunt multi care merg peste 15 000-20 000 km pe an, e un rulaj cat se poate de normal, mai ales daca ai 1.2 si consuma mai putin.
Cat despre diesel, devine rentabil la MINIM 30 000 pe an, la 20 000 deja e gafa sa iei diesel (fiindca dureaza cam 100 000 km sa iti recuperezi banii dati in plus la achizitionare, de abia dupa esti pe plus si dupa 5 ani sansele sa pice ceva la diesel sunt maxime, asta inseamna ca se poate sa fii tot timpul in gaura). Asta nu inseamna ca daca e rentabil (>30 000 km / an) e obligatoriu sa iei diesel, multi nu vor sa sacrifice avantajele benzinei pentru un consum ceva mai mic,
Tovarasu eu vorbeam strict de 1,2 care e masina ieftina si puturoasa de oras, nu de drumuri lungi. Alte motorizari nu intrau in calculul meu. Si eu faceam inainte de 2009, cu berlina pe gpl peste 15000 km/anual iar acum abia fac 5000 km/an.
Cat despre diesel, calculele mele la momentul achizitiei erau ca in 60.000 km se amortiza diferenta la pretul de achizitie. Cred ca nu prea ai facut corect calculele eu calculand exact dupa vecinul meu care are diesel si norocul sa nu pice absolut nimic pana in prezent adica 5 ani.
We process personal data about users of our site, through the use of cookies and other technologies, to deliver our services, personalize advertising, and to analyze site activity. We may share certain information about our users with our advertising and analytics partners. For additional details, refer to our Privacy Policy.
By clicking "I AGREE" below, you agree to our Privacy Policy and our personal data processing and cookie practices as described therein. You also acknowledge that this forum may be hosted outside your country and you consent to the collection, storage, and processing of your data in the country where this forum is hosted.
Comment