Eu consider ca este economica si pentru viteze peste100 chiar daca motorul nu este facut pentru asa ceva. Adica 7,1 % la v. med. 130 km/h (in vara in Italia-Austria)nu mi se pare foarte mult si oricum nu prea avem unde sa mergem cu asemenea viteze in scumpa noastra patrie.
Revizie 1.2 16v
Collapse
X
-
Se poate antifona. Asta si am de gand pe viitor. Galeria devine mao silentioasa daca ii pui batator acustic si intre motor si habitaclu sa pui insonorizantul de la diesel,insa devenim off topic. Cat cu mersul in afara, depinde cat de des faci drumuri externe. Daca faci de doua ori pe an, ajunge si 1,2. Totusi ce ulei sa pun? Castrol sau mobil? 5w40 sau 0w50? As pune unul cat mai fluid si cat mai bun la temperaturi inalte, avand in vedere ca circul in italia si masina are gpl. Tin sa precizez ca am de gand sa pastrez masina cat mai multi ani. Deci as vrea ceva bun.
Comment
-
Un 5w40 sintetic sau 0w40 merge. Eu am mers vara pe calduri cu Mobil 1 esp 5w30 si n-a avut nicio problema, tot pe gpl. Daca vrei mai bun si vrei mobil pune Mobil 1, varful de gama de la mobil, 5w30 sau 0w40 e perfect. Eu unul nu sunt fan castrol. Daca vrei mai de buget pune Elf 5w40, merg motoarele de logan cu elf ca nu rezista tabla pe masina si motorul o mai duce mult si bine.
La viteze peste 120km/h Loganul pe benzina in general nu prea mai e economicos. 7% consum la 130 de destul de mult, dar viteza aia trebuie sa vina de undeva si la asta micu ii trebuie turatii si automat carburant mai mult. 7% scoti si cu un benzinar de 2l si dispui si de mult mai multa rezerva de putere.
Comment
-
Eu zic sa nu te complici. Nu faci mare economie la bani. Mai bine cumpara uleiul si filtrele de la ei. Banuiesc ca te duci la reprezentanta pentru ca masina este in garantie.
Iti recomand filtrele de origine si uleiul Dacia. Gasesti si Elf daca preferi acest brand, probabil si altele. Conteaza sa respecti norma uleiului, conform recomandarilor Dacia.
Un magazin de incredere este www.daciashop.ro
Nu stiu niciun magazin ieftin in zona.Last edited by abc; 14 January 2014, 15:03.
Comment
-
Tu la 20k iti faci probleme de filtru de benzina? stai calm... In carte mi se pare ca scrie ca se schimba pe la 120k dar nu garantez, cauta in carte. Daca ai gpl n-ai de ce sa iti bati capu cu filtrul de benzina, e pe viata, eventual daca din nefericire alimentezi cu benzina cu apa si prinde filtrul apa atunci sa il schimbi... Daca e ca la alte marci atunci e pe sub masina pe undeva pe treseul de benzina.
Comment
-
Loganul meu e din iunie 2012 (motor 1.6 16V E5), si are filtru de benzina montat sub masina, pe conducta de benzina. Nu stiu exact de la ce data s-a introdus acel filtru de benzina, oricum l-au bagat pe ph2 spre sfarsitul perioadei de productie, ca sa zic asa (ph2 s-a facut pana spre sfarsitul lui 2012).
Revenind la filtru, in cartea masinii scrie ca se schimba la 60 mii km...imi scapa daca e scrisa si o perioada in ani.
PS. intr-adevar la Loganurile mai vechi filtrul de benzina era in rezervor, corp comun cu pompa de benzina (ceva de genul, nu stiu sa explic exact).
Comment
-
Originally posted by L3on_rgby View PostNu am carte. La alte masini se schimba odata cu uleiul.
Comment
-
Originally posted by piroman22 View PostAzi m-am uitat in carte si scrie ca se schimba la 120k. Odata cu uleiul poti si e bine sa schimbi filtrele de gaz. Si daca ai avea diesel pe cel de motorina. La benzinare de regula filtrul de benzina nu se schimba asa des. Nu stiu sa iti spun exact daca are si unde se afla filtrul. Ti-am spus cum scrie la mine in carte.
Comment
Comment