Computeru De Bord

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    Salut.
    Pai si nu ne spui si noua cum?
    Numai bine.
    ps:asa e frumos sa spui si rezolvarea
    Un Logan----YNG-----
    Numai bine.

    Comment


    • #17
      >>>

      Daca mergi prea mult pe bec asa se intampla: poti sa pui si 9 litri si nimic ... eu am mers o saptamana pe bec ... tot bagam de 20 lei si ramaneam pe rosu. dupa o saptamana am bagat 10 litri (pentru ca imi arata 1 litru in rezervor) ... ghiciti ce ... dupa alimentare aveam 16 litri .....

      Rezolvarea e in felu urmator ... nu mai dati bani la service pentru chestii care dureaza 10 secunde

      daca ati alimentat si totusi ramenti pe bec faceti urmatoare chestie ....
      apasati butonul din bord, dati contact (pana pe accesorii) si tineti apasat butonul .... cand apare pe display versiunea de soft luati degetu de pe buton si cu inca 2 apasari scurte ajungeti la litrii din rezervor. In acest moment mai tineti apasat pentru max 10 secunde butonu apasat pana cand acele turometru-vitezometru nu se mai misca. In acest moment se produce acea "resetare de soft facuta la service". dupa ce luati contactu si dati dinou contact rezervorul arata normal (cu liniutza sau liniutzele aferente litrilor de benzina din rezervor).

      Multa bafta
      Traim in romania si asta ne ocupa tot timpul.

      Comment


      • #18
        Salut.
        O parte din noi stim acest lucru.
        Dar colegul se intreba de ce nu-i afiseaza liniutele........cum am mai spus,trebuia sa alimenteze mai mult.
        Si eram curios in ce fel a rezolvat colegul problema despre care a deschis threadul.
        Rezolvarea[asta dupa parerea mea]era destul de simpla.........alimentare de cel putin 10litri de benzina
        Numai bine.
        ps:astept rezolvarea colegului
        Un Logan----YNG-----
        Numai bine.

        Comment


        • #19
          >>>

          Scuze atunci
          Intradevar ... trebuie alimentat minim 10 litri deoarece pompele de benzina sunt daca nu ma insel productie "continental" (cam astea sunt pompele facute in romania la Continental pentru aproape 90 % din masinile de pe piata). acestea stau "in rezorvor" si au un fel de "Flotor" care daca mergi pe rosu ramane pe pozitia de minim si blocheaza senzotu. Remediu e ori ce am zis eu mai sus pentru resetarea senzorului fie cum ai zis tu alimentarea cu cel putin 10 litri benzina.

          Astept si eu raspunsul colegului .
          Numa bine
          Traim in romania si asta ne ocupa tot timpul.

          Comment


          • #20
            >>>

            Scuze de dublu post dar revin cu precizare.

            Intradevar pompele de logan sunt productie Continental si se fac si la noi in fabrica. ele arata ca in imaginea de mai jos:

            Din poza se vede acel flotor negru. La mersul indelungat pe bec ... acesta blocheaza senzorul de benzina ... astfel incat la alimentarea a pana in 7 litri, nu e suficient pentru a debloca cititorul senzorului. deci solutia fizica e resetarea senzorului cum sa zis mai sus de mine sau probabil de alti colegi inaintea mea sau alimentarea cu cel putin 10 litri ... pentru a umezi cititorul senzorului si de a indeparta posibilele impuritati de pe acesta.
            Attached Files
            Traim in romania si asta ne ocupa tot timpul.

            Comment


            • #21
              Da,dar si functionarea foarte mult pe rosu.........duce la arderea pompei[racirea acesteia facindu-se in benzina].si [acele impuritati din benzina le trage pompa]......deci e nerecomandat mergearea pe rosu[doar in anumite cazuri]dar nu facandu-se un obicei.
              Numai bine.
              ps:cred ca rezolvarea a constat in alimentarea de combustibil de mai mult de 100lei
              Un Logan----YNG-----
              Numai bine.

              Comment


              • #22
                >>>

                Corect Augustin
                Racirea pompei este in benzina si mersu pe rosu poate duce la deteliorarea acesteia si inclusiv arderea ei exact cum ai spus .... sfat ... cum sa aprins becu opriti la benzinarie.

                Numa bine tuturor
                Traim in romania si asta ne ocupa tot timpul.

                Comment


                • #23
                  am bagat 20 l in rezervor si mia aratat

                  Comment


                  • #24
                    Eu prefer sa ii fac plinul mereu. Merg plin pe plin! NU e vorba de bani, dar cu un plin merg o luna si ceva, si nu vreau sa ajung de 4 ori pe luna la pompa.

                    Comment


                    • #25
                      >>>

                      Corect .... deci sa rezolvat cu 20 de litrii ) asta vroiam sa auzim, cum ai rezolvat, evita pe cat posibil sa mergi pe bec .... la Daewoo cielo de exemplu pompa mergea incontinuu si find racita in benzina daca mergeai mult pe rosu "plesnea" ... la logan macar merge (adica mompeaza) doar cand esti pe acceleratie ;)

                      Ne bucuram ca ai remediat problema

                      Bafta in continuare
                      Traim in romania si asta ne ocupa tot timpul.

                      Comment


                      • #26
                        Salut.
                        Aici cred ca se poate inchide.
                        Rezolvarea constand in alimentarea a mai mult de 15litri benzina
                        Sfat:Nu mergeti prea mult pe rosu,in timp veti cheltui mai mult pe reparatii decit pe benzina
                        Numai bine.
                        Un Logan----YNG-----
                        Numai bine.

                        Comment


                        • #27
                          Originally posted by Nicosianu View Post
                          la Daewoo cielo de exemplu pompa mergea incontinuu si find racita in benzina daca mergeai mult pe rosu "plesnea" ... la logan macar merge (adica mompeaza) doar cand esti pe acceleratie ;)
                          Esti sigur de asta? Eu nu prea cred.
                          ECUFix
                          Please don't visit my homepage!

                          Comment


                          • #28
                            Asta cu pompa de benzina arsa din cauza mersului pe rezerva incep sa cred ca e un mit, sau oricum probabilitatea sa ti se arda e foarte mica. Spun asta pentru ca stiu personal o gramada cu diverse masini: Loganuri, Solenze, Passat, Octavia, Golf, etc care circula aproape numai pe bec din diverse motive(comoditate, lipsa banilor etc) si n-am auzit macar unu' sa-i cedeze pompa.
                            Nu merg pe rezerva pentru ca ma enerveaza sa-mi bata martorul ala in freza, plus ca nu-mi mai afisaza autonomia dar mi s-a intamplat odata sa fiu nevoit sa parcurg aproximativ 70 km pe bec astfel incat cand am oprit in benzinarie pe diagnoza imi arata 0l. Am pus 10l si imediat au sarit liniutele. Din cauza asta nu mi se pare normal sa ti se aprinda rezerva sa intri imediat in benzinarie sa bagi 10l si... tot rezerva. Si 4-5l daca bagi in ea, in cazul in care nu ai circulat mult pe bec trebuie sa ti se aprinda liniutele.

                            Comment


                            • #29
                              la mine cand se aprinde becul caut un peco, dar nu conteaza cati litri alimentez ca imi indica bine la liniute

                              Comment

                              Working...
                              X
                              Anulare DPF
                              Politica de Securitate Google