Rechemare In Service!

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    Am primit si eu scisoarea magica in care sunt chemat in service pentru probleme la semiconurile chiuloasei.Urmeaza sa merg zilele urmatoare.Ce trebuie desfacut la motor pentru a afla daca sunt sau nu probleme?
    Masina este o Dacia Sandero 1.2 16v fabricatie noiembrie 2010 cu 5200km la bord.

    Comment


    • #17
      @megyes raul nici macar o pagina de forum nu ai rabdare sa citesti? In post-ul #4 gasesti raspunsul.

      Comment


      • #18
        citeste seria chiulasei probleme au se pare cele cu seria 253 - 273

        Comment


        • #19
          Nu, te duci la service si citesc ei, ca e gratis.
          Nu contraziceti moderatorii, iti iei ban daca ai dreptate.

          Comment


          • #20
            asta am spus si eu dar faceam referire la ce fac efectiv la service mecanicii nu am vrut sa spun sa citesti tu seria . scuze daca nu s-a inteles.

            Comment


            • #21
              In cazul defectului de fabricatie conteaza ca masina e inafara garantiei ? . Am montat instalatie gpl si mi s-a spus clar ca am pierdut garantia la motor . Ce se va intampla in cazul meu ?

              Comment


              • #22
                vei plati din buzunar orice pica la masina,in garantie.
                Vrei sa te remarci ca fiind idiot?Atunci da quote la ultimul mesaj postat!!

                Comment


                • #23
                  Problema respectiva nu tine de garantie si nici cu GPLul nu are legatura. Rechemari se fac si la masini de 5-8 ani de zile. Daca primesti scrisoare te duci si vezi ce parere au oamenii din service. Intreaba si ei la dacia etc.
                  Nu contraziceti moderatorii, iti iei ban daca ai dreptate.

                  Comment


                  • #24
                    Originally posted by einstein1984 View Post
                    Si daca e vechi nu mai greseste nimeni in fabricatie? Nu e problema de conceptie. ..................
                    Pai n-ar mai trebui sa greseasca nimeni in procesul de fabricatie dupa atatia de ani scos pe banda rulanta 1.2, pt ca stii de atata timp ce trebuie sa faci si ce nu.

                    Comment


                    • #25
                      da, probabil, pana se trezesc cativa sa reduca si mai mult costurile si nu pun piese renault, ci altele facute de ei, sau prin china/turcia, ca in ziua de azi oricine e mare inginer expert in motoare termice, cu valente de designer de piese.

                      motoarele 1.4 la fel. vechi de cand lumea, f. bune, pana s-au gandit romanasii sa nu puna pinioane renault la pompele de ulei, ci sinterom, ca doar si ei stiu sa faca un amarat de pinion si-l fac si mai ieftin. al dracu.
                      internal combustionizer

                      Comment


                      • #26
                        salutare

                        am fost ieri la auto marcus la verificare serie chiuloasa, au gasit ceva de genul 358, au spus ca nu e nici o problema cu semiconurile dar poti sa-i crezi pe cuvant? ar mai fi si o geana de ulei ce apare spre bord la imbinarea dintre capac culbutori si chiulosa, am mai strans 2-3 suruburi la service dar tot apare. n-am decat 4000km, e din dec2010. ceva pareri? multumesc

                        Comment


                        • #27
                          probleme

                          am fost la service azi si am seria cu probleme.sunt programat peste o saptamana . voi reveni cu amanunte dupa reparare.

                          Comment


                          • #28
                            @ladescu: cand e fabricata?

                            Comment


                            • #29
                              Toti cei care v-ati prezentat la service ati primit invitatiile in plic de la dacia acasa ?

                              Comment


                              • #30
                                Am primit si eu scrisoarea, masina e un blackline 1,2 16v E5, fabricatie noiembrie 2010, am 5500 km
                                Ma duc luni sa vad care e treaba, ca oricum ma plictiseam si nu aveam ce face

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google