Rechemare In Service!

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #61
    Originally posted by sumedreacris View Post
    am ajuns sa avem probleme din cauza unor piese de 13 lei!!! daca si la 13 lei se uita DACIA nici nu vreau sa ma gandesc ce o sa fie la noul logan. mai bine dai un ban in plus dar nu te doare capu'

    ar trebui sa inceapa sa-si asume prostiile pe care le fac si sa nu mai faca rechemari in service ci daca se strica ceva la motor sa se inlocuiasca masina cu totul. asa ar fi normal si sigur nu si-ar mai permite sa faca prostii dastea!
    daca se uitau la 13 lei nu faceau rechemari in service. si apropo, si renault a chemat in service modelele symbol, twingo si clio pentru aceeasi problema. asa ca ia-te si de ei, nu mai fa discriminari ;)
    Dacia Logan Abs Plus 1.4 2008 / Dacia Duster Black Touch 1.6 16v 2017 -- BV 83 RMJ / BV 84 RMJ --

    Comment


    • #62
      un reprezentant dacia spunea ca lotul de motoare cu probleme sunt fabricate in Spania. pe forum se spunea ca motorele de 1.2 de anul trecut sunt facute in Franta.
      care o fi adevarul?

      Comment


      • #63
        Adevarul este ca e o problema renault , fiind chemate in service si alte modele ale marcii cu aceeasi problema.

        Comment


        • #64
          Nu stiam ca Valladolid Motores sa fabrice motorul asta, doar Douvrin (Francaise mecanique) parca si Curitiba in Brazilia. Reprezentantul dacia sa nu fi stiut despre ce vorbeste?
          Nu contraziceti moderatorii, iti iei ban daca ai dreptate.

          Comment


          • #65
            iata o informatie vitala chiar daca este un post cu aceasi info cu o pagina in urma.

            Grupul Renault România a început o acţiune de rechemare în service, pentru verificări, a 4.164 autoturisme Dacia şi a 740 Renault, pentru posibile neconformităţi la semi-conurile de supape ale unor motoare fabricate în Spania.

            "Vorbim despre doar 5.000 de unităţi rechemate pentru înlocuirea unei piese care foarte probabil vine de la un furnizor ce a avut anumite probleme de stoc. Toate mărcile au probleme la un moment dat, asta nu înseamnă că modelele lor nu sunt fiabile sau că brandul va avea de suferit, mai ales când vorbim despre incidente atât de mici precum cel actual de la Dacia", a declarat pentru gândul Tudor Bratu, redactor şef Pro Motor.

            "Este vorba de motoare de 1,2 litri pe benzină, de 75 cai putere, fabricate în Spania. Aceste motoare ar putea prezenta neconformităţi ale semi-conurilor de supape. Intervenţia în service durează între 20 de minute, dacă se face doar verificarea chiulasei motor, şi 4,4 ore în cazul în care se procedează la înlocuirea semi-conurilor de supape", au declarat reprezentanţii biroului de Comunicare din cadrul Automobile Dacia.

            "Având în vedere că unii constructori au rechemări în service care vizează chiar şi milioane de unităţi - 3,8 milioane de maşini Toyota rechemate în 2009 sau Ford, peste cinci milioane rechemate în 2008, cred că problema actuală a lui Dacia nu va deveni una de imagine de marcă", a mai precizat Bratu.

            Acţiunea de rechemare a început la 1 septembrie şi se va încheia în momentul în care vor fi verificate toate maşinile care fac obiectul operaţiunii.

            Toate costurile asociate acestei operaţiuni vor fi suportate de către grupul Renault.
            sigpic

            Comment


            • #66
              E clar, un ziarist roman a mutat Curitiba in Spania:

              Nu contraziceti moderatorii, iti iei ban daca ai dreptate.

              Comment


              • #67
                Mai oameni buni, am fost astazi si mi s-au inlocuit semiconurile de supapa. Si mai bine imi bagam un batz in fund, daca stiam ce urmari are preferam sa risc fiindca motorul mergea perfect. Acum nu mai merge, simplu.

                Sa va povestesc deci. In primul rand este vorba de un motor pe care mecanicii nostri acum isi fac mana si le cam bajbaie, dar sa zicem ca asta ar fi cea mai mica problema. In al doile rand, e un motor al naibi de incalcit si complicat constructiv ( daca ne gandim ca e asa de mic) si anume dureaza foarte mult pana demonteaza toate cele pana se ajunge la rampa de culbutori. Dupa lupte seculare, au inceput sa schimbe si acele semiconuri de supapa, (sunt acele mici pastile care tin supapa legata de arculetul ce inchide supapa dupa ce tachetul nu mai apasa pt deschidere) si au luat-o una cate una. Este munca de ceasornicar decat de mecanic, greu ca naiba ca sunt foarte mici si te chinui de nu-i adevarat. Intr-un final glorios a reusit, dar acum vine beleaua , daca ati citit ce am scris mai sus ati fi vazut ca de ce ma temeam nu am scapat si anume reglajul tachetilor (automat trebuie refacut). S-a chinuit mecanicul, cu lera, frumos la fiecare, sunt si multi ca naiba 16 ca doar ne mandrim 16valve. Bun , i-a reglat, i-a verificat, a reusit sa monteze la loc gramada de fiare desfacute anterior si l-a pornit.
                Primul lucru pe care l-am facut a fost urmatorul, m-am dus la teava de esapamant sa vad cum merge motorul si surpriza, ce sa vezi, intrerupe motorul. Pana acum a mers perfect. Si a inceput un mic scandal, le-am zis ca nu sunt multumit, nu le-am semnat actele si am cerut sa-mi fie facuta masina, ca am venit cu ea buna si plec cu ea defecta. Au pus-o pe tester si dadeau din umeri, ca normal nu mergea bine. Ca urmare apuca-te si desfa din nou, m-am luat si eu cu mainile de cap si mecanicul, plini de spume. Acum a mers mai repede ca prinsese dexteritate. O desface, se uita din nou cu lera la fiecare si nimic, erau bine. Ia de cheama toti specialistii lu peste, directori peste directori, ia si masoara fiecare, erau bine. In cele din urma unul zice sa le lase joc un pic mai mare. S-a apucat si i-a facut un pic mai largi, verificat, montat la loc , super nebunie, super spume, intr-un final gata, a terminat. Pornit, sa fie al dracu ca mai bine nu pornea, la fel, intrerupe.

                Mi-am bagat picioarele, le-am semnat rahaturile de acte si m-am carat. I-am scos pistoanele prin capota pana acasa si m-am consolat cu ideea - mi-am faramat masina ca un dobitoc.

                Asadar bagati bine de seama ce faceti, eu unul pot sa spun cu certitudine ca daca stiam nu ma prindeau in service, preferam sa risc si mergeam asa.
                Mortii mami lor cu semiconurile lor cu tot.

                Comment


                • #68
                  pacat ca s-a ajuns aici.orice interventie in service implica riscuri.
                  am patit-o pe pielea mea de multe ori,inclusiv la prima revizie la un banal schimb de ulei;nu au inlocuit garnitura de la buson(din cupru fiind)si mi-a curs ulei;service serios, Dacoserv ,si mecanic care le stie pe toate, batran, dar plictisit.
                  chiar nu stiu ce sfat sa dau nefericitilor aflati in situatia asta,decat doamne ajuta.

                  Comment


                  • #69
                    1.Reclamatie la OPC si la vocea clientului cu precizarea ca aceste reparatii, nu se pot face de toti vacarii cu diploma de "mecanic".
                    2. Aceste reparatii trebuie facute conform unor proceduri puse la punct de constructor.
                    3. In momentul cand primesti telefon de la dacia si te vor intreba daca esti multumit de reparatie , defiinteaza serviceul.
                    Last edited by madi; 29 September 2011, 19:55.

                    Comment


                    • #70
                      BlAC_LINE imi pare rau de ce intamplate...ce sa mai spui decat sa..i manance toate cele..vorba colegului..nu calc pentru operatiunea asta in service..daca voi primi hartia acasa..las-o asa ca merge ok,,ma rog porneste ea mai greut la prima cheie dar e ok si asa Mie scarba,mama lor de ageamii.stiu sa frece 2 3 carpe..
                      Vrei sa te remarci ca fiind idiot?Atunci da quote la ultimul mesaj postat!!

                      Comment


                      • #71
                        trebuia sa le lasi masina acolo si sa faca reglajul la rece , sunt niste idioti daca fac reglajul cu masina calda .In 4 ore nu apuca sa se raceasca chiulasa ca lumea . Asadar las-o peste noapte la ei sa ii faca dimineata reglajul cum scrie in carte , daca i-a lasat mai largi cum a zis inginerul pacii nu au cum sa nu faca zgomot ca doar sunt mai largi .Asadar lasa-le si peste noapte masina sa faca reglajul la rece dimineata, daca sunt si asa probleme le spui frumos ca vrei sa cheme inginer de la pitesti intrucat nu e normal si nici sanatos sa mergi asa.Un reglaj prea larg pe langa zgomotul acela cretin si enervant inseamna si faptul ca masina nu merge in parametrii .Daca zgomotul de culbutori nu e , e posibil ca mai largul acela de fapt sa fie mai strans si sa fie prea strans .
                        Un reglaj facut la cald, e de fapt un dereglaj )
                        Cat despre mersul intrerupt ... cunosc o gramada de logane din seria veche care faceau la fel in relanti,inclusiv 16v unde sunt hidraulici si se presupune ca se regleaza singuri .
                        Last edited by Cristi_Xp; 29 September 2011, 21:54.
                        Pentru a evita imposibilitatea resetarii parolei pe forum, userii cu adresa de @yahoo.com sunt rugati sa activeze o alta adresa de mail, diferita de @yahoo.com.

                        Comment


                        • #72
                          la 'meseriasii' de la caremil iasi (reprezentanta), nici macar nu vezi masina cand ti-o repara. au un tv mic si pe ala afiseaza fo` 4 imagini din atelierul de unde se repara masinile. evident, nu poti observa nimic pe el. asa e si pe la alte reprezentante dacia?
                          internal combustionizer

                          Comment


                          • #73
                            Micutzu 666,sa inteleg ca se intampla sa ai probleme la prima pornire dimineata? Ai Eur 4 sau Euro 5?

                            Comment


                            • #74
                              Originally posted by zeegermans View Post
                              la 'meseriasii' de la caremil iasi (reprezentanta), nici macar nu vezi masina cand ti-o repara. au un tv mic si pe ala afiseaza fo` 4 imagini din atelierul de unde se repara masinile. evident, nu poti observa nimic pe el. asa e si pe la alte reprezentante dacia?
                              La Arad la Verbita ai o terasa cu geamuri de sticla, undeva la etaj si iti poti vedea masina ( dai ai noroc). Prin hala nu ai voie, din pacate.


                              Eu am ridicat masina in 22 septembrie si lotul cu problema ar fi din 17 septembrie....Sper sa nu gasesc nika in posta.

                              Parerea mea este ca 4 ore sunt suficiente ca sa se raceasca suficient motorul sa poata fi reglat ok jocul la culbutori.

                              Reprezentantele sulii.....
                              sigpic

                              Comment


                              • #75
                                si la tv a zis ca verificarea seriei dureaza 20 min, iar daca trebuiesc inlocuiti culbutorii dureaza maxim 4 ore. deci cum zici si tu, in 4 ore ar putea face treaba buna.

                                la reprezentante totul depinde de fiecare in parte. la brasov la una din reprezentante poti sa stai langa masina fara nici o problema, il mai ajuti pe mecanic, il mai intrebi una-alta, poti sa te plimbi prin service cum vrei tu. la revizii sau orice probleme ai poti merge cu piesele tale de acasa.

                                la a doua reprezentanta (reprezentanta reno-nisan-dacia de data asta) ai predat cheile si iti spun ei cand sa vi dupa masina. aici nu te accepta cu piesele tale, sub pretextul ca ei au incredere doar in ce le vine in camion de la pitesti. care camion de fapt face alimentare de la un magazin de piese auto din brasov, dar ei nu recunosc asta.

                                la a treia reprezentanta din brasov (si ultima) nu am fost niciodata dupa ce am luat masina de la ei, dar tot asa, am inteles ca iti poti vedea masina de undeva de la etaj dintr-o 'sala de asteptare'.
                                Dacia Logan Abs Plus 1.4 2008 / Dacia Duster Black Touch 1.6 16v 2017 -- BV 83 RMJ / BV 84 RMJ --

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google