Rechemare In Service!

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #76
    Originally posted by vali2008 View Post
    Micutzu 666,sa inteleg ca se intampla sa ai probleme la prima pornire dimineata? Ai Eur 4 sau Euro 5?
    euro4.nu mereu face.din pacate nu mai am masina pe mana sa o mai verific si nu mai stiu daca mai face sau nu,desi nu cred ca se rezolva de la sine.
    Vrei sa te remarci ca fiind idiot?Atunci da quote la ultimul mesaj postat!!

    Comment


    • #77
      Producatorul nu are "spioni" pe forum sa vada cat de multumiti sunt clientii lor?
      Cel care conduce masina ca dracu, are toate sansele sa ajunga acolo.

      Comment


      • #78
        Poti fi sigur ca are. Dar de unde sa stie despre cine e vorba? Ni s-a incumbat prostia asta in sange, sa nu facem reclama, sau antireclama. Fratilor, unde dati peste dobitoci care va nenorocesc masina, spuneti clar numele service-ului macar, daca nu cunoasteti si numele boului in cauza. Altfel ne lamentam degeaba, ei se scarpina.

        Comment


        • #79
          Originally posted by ParuLuScorilo View Post
          Poti fi sigur ca are. Dar de unde sa stie despre cine e vorba? Ni s-a incumbat prostia asta in sange, sa nu facem reclama, sau antireclama. Fratilor, unde dati peste dobitoci care va nenorocesc masina, spuneti clar numele service-ului macar, daca nu cunoasteti si numele boului in cauza. Altfel ne lamentam degeaba, ei se scarpina.
          Corect, dar se pare ca suntem prea mici si nici legislatia nu tine cu consumatorul...
          Cel care conduce masina ca dracu, are toate sansele sa ajunga acolo.

          Comment


          • #80
            Eu am avut o surpriza foarte placuta la Protectia consumatorului. Incearca si pe urma mai discutam. Si Vocea clientului mi s-a parut treaba serioasa, dar nu bag mana in foc, nu pot sa stiu urmarile.

            Comment


            • #81
              Originally posted by condaru321 View Post
              Producatorul nu are "spioni" pe forum sa vada cat de multumiti sunt clientii lor?
              Pentru asta exista Vocea clientului, ca sa stie si ei ce masina, ce service etc. Pe forum poate scrie oricine orice.
              Nu contraziceti moderatorii, iti iei ban daca ai dreptate.

              Comment


              • #82
                banditi

                salutare posesori de dacii,mai sus spuneam ca o interventie la motor in service poate strica totul...au sarit pe mine toti,acum adevarul a sosit in defavoarea voastra. va rog cititi cu atentie ce a patit blackline cu motorul dupa interventie. va multumesc! nu e nevoie sa mai raspundeti il cred perfect pe cel patit.

                Comment


                • #83
                  tu ai patit la fel ca blackline?
                  daca da, atunci e tragic,si trebuie regandita altfel problema.

                  Comment


                  • #84
                    Am fost la verificarea seriei vinerea trecuta la Verbita.A durat max jumatate de ora, iar masina nu face parte din lotul cu probleme.

                    Comment


                    • #85
                      Micutzu 666, am avut si eu problema cu pornirea (uneori) groeai, de fapt, prima cheie ceva mai lunga. Dupa doua verificari pe tester la service (bineinteles ca au iesit ok, , motorul fiind cald), am lasat-o o noapte incuiata la reprezentanta, a doua zi dimineata am pornit-o impreuna cu vreo doi ingineri si s-au covins ca aveam dreptate. Asa ca am lasat-o la ei inziua respectiva, au facut verificari pe indicatii primite de la uzina si seara pe la 18.00 m-au chemat sa o iau inapoi. Eu ma gandeam ca o fi de la bezina, desi folosesc doar petrom si rompetrol.Solutia data de uzina: reprogramare calculator injectie.. si de atunci e super Ok. Daca ati mai auzit de acest simptom, asta e solutia.
                      Bafta!

                      Comment


                      • #86
                        Originally posted by black_line View Post
                        Mai oameni buni, am fost astazi si mi s-au inlocuit semiconurile de supapa. Si mai bine imi bagam un batz in fund, daca stiam ce urmari are preferam sa risc fiindca motorul mergea perfect. Acum nu mai merge, simplu.

                        Sa va povestesc deci. In primul rand este vorba de un motor pe care mecanicii nostri acum isi fac mana si le cam bajbaie, dar sa zicem ca asta ar fi cea mai mica problema. In al doile rand, e un motor al naibi de incalcit si complicat constructiv ( daca ne gandim ca e asa de mic) si anume dureaza foarte mult pana demonteaza toate cele pana se ajunge la rampa de culbutori. Dupa lupte seculare, au inceput sa schimbe si acele semiconuri de supapa, (sunt acele mici pastile care tin supapa legata de arculetul ce inchide supapa dupa ce tachetul nu mai apasa pt deschidere) si au luat-o una cate una. Este munca de ceasornicar decat de mecanic, greu ca naiba ca sunt foarte mici si te chinui de nu-i adevarat. Intr-un final glorios a reusit, dar acum vine beleaua , daca ati citit ce am scris mai sus ati fi vazut ca de ce ma temeam nu am scapat si anume reglajul tachetilor (automat trebuie refacut). S-a chinuit mecanicul, cu lera, frumos la fiecare, sunt si multi ca naiba 16 ca doar ne mandrim 16valve. Bun , i-a reglat, i-a verificat, a reusit sa monteze la loc gramada de fiare desfacute anterior si l-a pornit.
                        Primul lucru pe care l-am facut a fost urmatorul, m-am dus la teava de esapamant sa vad cum merge motorul si surpriza, ce sa vezi, intrerupe motorul. Pana acum a mers perfect. Si a inceput un mic scandal, le-am zis ca nu sunt multumit, nu le-am semnat actele si am cerut sa-mi fie facuta masina, ca am venit cu ea buna si plec cu ea defecta. Au pus-o pe tester si dadeau din umeri, ca normal nu mergea bine. Ca urmare apuca-te si desfa din nou, m-am luat si eu cu mainile de cap si mecanicul, plini de spume. Acum a mers mai repede ca prinsese dexteritate. O desface, se uita din nou cu lera la fiecare si nimic, erau bine. Ia de cheama toti specialistii lu peste, directori peste directori, ia si masoara fiecare, erau bine. In cele din urma unul zice sa le lase joc un pic mai mare. S-a apucat si i-a facut un pic mai largi, verificat, montat la loc , super nebunie, super spume, intr-un final gata, a terminat. Pornit, sa fie al dracu ca mai bine nu pornea, la fel, intrerupe.

                        Mi-am bagat picioarele, le-am semnat rahaturile de acte si m-am carat. I-am scos pistoanele prin capota pana acasa si m-am consolat cu ideea - mi-am faramat masina ca un dobitoc.

                        Asadar bagati bine de seama ce faceti, eu unul pot sa spun cu certitudine ca daca stiam nu ma prindeau in service, preferam sa risc si mergeam asa.
                        Mortii mami lor cu semiconurile lor cu tot.

                        Atentie! Sunt 2 tipuri de axe came montate pe aceste motoare. Unele prezinta un canal frezat iar altele nu. La montaj singura dierenta este la reglajul tachetilor. Se regleaza diferit. Se pare ca la tine nu ti-a facut reglajul tachetilor cum trebuie. Apoi trebuia sa-ti faca si o setare de baza la clapeta de acceleratie.

                        Comment


                        • #87
                          Originally posted by vali2008 View Post
                          ...(uneori) groeai, de fapt, prima cheie ceva mai lunga. Dupa doua verificari pe au facut verificari pe indicatii primite de la uzina si seara pe la 18.00 m-au chemat sa o iau inapoi. Eu ma gandeam ca o fi de la bezina, desi folosesc doar petrom si rompetrol.Solutia data de uzina: reprogramare calculator injectie.. si de atunci e super Ok. Daca ati mai auzit de acest simptom, asta e solutia.
                          Bafta!
                          vali,la mine au spus ca fabrica nu le-a permis sa faca update ceva..nu am inteles de ce..am sa fac probabil ca tine.o voi lasa acolo desi mie teama ca vine lupu si ii mai fura cate ceva))SCZ DE OFFTOPIC
                          Vrei sa te remarci ca fiind idiot?Atunci da quote la ultimul mesaj postat!!

                          Comment


                          • #88
                            Primul lucru pe care trebuie sa il faci inainte de a lasa o masina noua in service: semne pe ici pe colo, pe la piesele vizate de ciorditori (bateria spre exemplu). De preferinta sa fie greu de observat, asa incat la o adica sa poti sa-l si dai in gat si sa scapi lumea de un "mecanic" infractor. Din experienta iti vorbesc.

                            Comment


                            • #89
                              Originally posted by adicata2003 View Post
                              Atentie! Sunt 2 tipuri de axe came montate pe aceste motoare. Unele prezinta un canal frezat iar altele nu. La montaj singura dierenta este la reglajul tachetilor. Se regleaza diferit. Se pare ca la tine nu ti-a facut reglajul tachetilor cum trebuie. Apoi trebuia sa-ti faca si o setare de baza la clapeta de acceleratie.
                              Ai dreptate. Insa daca reglau la un motor cu canal ca la unul fara ieseau stransi, explicand problema e mers intrerupt dar si provocand o crestere a presiunii in colector, chestie care se observa imediat pe tester. Bine, era nevoie ca ala cu clipul sa stie sa si citeasca.
                              Nu contraziceti moderatorii, iti iei ban daca ai dreptate.

                              Comment


                              • #90
                                Deci cheama in service si ei fac teste..Buun.Mama lor de gainari..dar inainte nu puteau face o pregatire ceva..CER prea mult!
                                Vrei sa te remarci ca fiind idiot?Atunci da quote la ultimul mesaj postat!!

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google