Rechemare In Service!

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #91
    Mai oameni buni, ce sa zic, m-am tot gandit. Legat de intreruperea motorului, e posibil (acum imi dau si eu curaj singur) ca in momentul interventiei una sau mai multe supape sa se fi rotit si implicit sa-si fi modificat pozitia de pe scaun. Acum si daca au reglat bine tachetii respectiva supapa nu inchide tocmai din acest motiv ca nu mai calca corect pe scaun si ma gandesc ca peste vreo 1000-2000 de km sa-si revina, supapa facandu-si un nou scaun. Poate parea ciudat, dar asa sper.
    Acum sa nu credeti ca merge in suturi sau mai stiu si eu, doar la relanti tuseste, cu toate ca nu era permis sub nici o forma, ca inainte mergea perfect si i-am resetat computerul de bord, vad ca nici consumul nu difera.
    Altceva ce sa mai zicem, asta e, cand isi baga nea Gheorghe nasul ai toate sansele sa se intample ceva.
    Cat despre reglajul tachetilor eu am spus la fel prima data, o fi mecanicul respectiv nepregatit, s-o face altfel, eu am stat langa el si ca joc facut la lera omul a lucrat ingrijit, dar au mai venit si altii a doua oara, cu pregatire la Pitesti si i-au recomandat sa-i faca doar o idee mai largi,atat.
    In rest motorul merge, dar te oftici cand sti ce frumos mergea inainte, sper totusi sa-si mai revina si sa se adevereasca cele gandite de mine, daca nu asta e, ca zicea un mecanic, lasa domne ca are garantie, imi venea sa-l strang de gat.
    Oricum ma impac cu ideea ca la case mari e si mai rau, din pasiune ma mai uit si pe alte forumuri, cititi la VW passat CC, o sa va speriati ce probleme au aia, deci se poate si mai rau si pe mult mai multi bani.

    Comment


    • #92
      eu zic sa nu te impaci deloc cu ideea si sa faci un material scris catre uzina si chiar la renault,si sa -ti indice ei un service unde sa-ti rezolve bine problema,si chiar amenitai ca le faci marca de ras,totusi e motor renault .
      asta-i magarie si batjocura, nu reparatie.
      daca fac interventia asta si in franta,la fel fac si aia de acolo"las' ca merge si asa,mai tuseste si ea un pic pana isi da drumul".

      p.s
      un inginer de la uzina unde am lucrat in urma cu 20 de ani a fost atunci in franta pt.contracte noi.cand s-a intors ne-a spus un lucru:la ei nu exista lucru prost,ori e perfect ori nu exista,de fapt nu sunt invatati cu lucru prost,nu umbla cu jumatati de masura.
      la noi asta-i mentalitatea in 90% din cazuri"merge si asa",daia suntem cum suntem.
      Last edited by COS.T; 2 October 2011, 11:54. Reason: Automerged Doublepost

      Comment


      • #93
        black_line tiau dat chiulasa jos de pe motor?poate ai un decalaj la montarea curelei?
        si sa stii ca la toate motoarele supapele se rotesc in ghiduri la fiecare apasare pentru a se curata de depunerile de calamina si pentru o uzura uniforma a lor si a scaunului(inelu unde inchide ia) de supapa
        daca nu sa dat chiulasa jos,reglaju nu sa facut corect,sunt prea stransi

        Comment


        • #94
          black line, dar aia au citit vreun manual? Ca unele D4F au joc mai mare decat 0,15-0,25 ca e la 1,4 si 1,6 cu care sunt ei obisnuiti.
          Nu contraziceti moderatorii, iti iei ban daca ai dreptate.

          Comment


          • #95
            reparatie

            Astazi 3 oct am fost la service cu 12 16v. Au schimbat semiconurile(32buc),garnitura de capac culbutori si 4 garnituri galerie admisie. Nu sa efectuat reglaj culbutori deoarece nu este nevoie. Axele cu culbutori se dau jos fara sa se umble la reglaj. Masina mea a fost a doua gasita cu probleme la serviceul respectiv. Desi nu credeam masina merge tot ca inainte de reparatie. Daca apar scurgeri de ulei sau batai la culbutori o sa vad pe viitor.

            Comment


            • #96
              deci se poate si fara bataie de cap.
              probabil anumiti mecanici din alte reprezentante ar trebui ceva mai bine instruiti, sau mutati la divizia de resapat anvelope.
              internal combustionizer

              Comment


              • #97
                @ladescu

                Cum te-ai prezentat la service ? Ai primit acasa vreo scrisoare sau te-ai dus din proprie initiativa ?

                Comment


                • #98
                  scrisoare dacia

                  am primit o scrisoare de la automobile dacia in care scria ca 5000 de masini fabricate in perioada sept, oct, nov, dec,sunt suspecte de un tratament necorespunzator la semiconuri supape.( fabricate in anul 2010). am efectuat reparatia la delta plus pitesti. reparatia sau mai bine zis inlocuirea pieselor sa efectuat de la ora 8:00 pana la 14:00 cu o pauza de masa de cca 30 min. sunt foarte mici piesele se lucreaza cu penseta. inginerii au spus ca reclamatia a venit din grecia de pe un sandero 1.2

                  Originally posted by cro84 View Post
                  Sunt curios . Cum au verificat seria chiuloasei in 10 minute ? Au desfacut ceva la motor ?
                  nu se desface nimic la motor seria e pe exterior nu pe interior sub filtrul de aer deci dureaza un minut verificarea seriei
                  Last edited by ladescu; 4 October 2011, 07:52. Reason: Automerged Doublepost

                  Comment


                  • #99
                    @ladescu: ai putea sa faci o poza cu aproximatie pe unde este pansonata seria pe chiulasa sa ne uitam si noi?

                    Comment


                    • serie

                      0 sa fac o filmare si o postez pe youtu......

                      Originally posted by ladescu View Post
                      0 sa fac o filmare si o postez pe youtu......
                      nu a mers am facut poza sper sa va ajute...http://imageshack.us/photo/my-images/801/sunp0064.jpg/
                      Last edited by ladescu; 4 October 2011, 15:29. Reason: Automerged Doublepost

                      Comment


                      • mersi ladescu pt foto!
                        deci se da filtrul de aer jos ca sa poti sa vezi seria!
                        eu nu am primit scrisoare, dar masina e din decembrie 2010!
                        cred ca daca ar trebui sa merg pentru interventie m-as programa la un service din Pitesti(eu fiind din Braila), pentru ca nu prea am incredere in astia de la mine din oras!

                        Comment


                        • Vezi ca iti faci de lucru aiurea.

                          Recallul e pt :

                          1.2 16V petrol engine and TCe 100 petrol engine, manufactured between 17 September 2010 and 30 November 2010
                          16V Flex Fuel engine and 1.2 16V petrol engine, manufactured between 6 November 2010 and 22 November 2010

                          Sursa:



                          Eu am inmatriculat-o in 22 septembrie 2010, insa nu ma grabesc sa merg niciunde:P
                          sigpic

                          Comment


                          • Originally posted by adaniel69 View Post
                            mersi ladescu pt foto!
                            deci se da filtrul de aer jos ca sa poti sa vezi seria!
                            eu nu am primit scrisoare, dar masina e din decembrie 2010!
                            cred ca daca ar trebui sa merg pentru interventie m-as programa la un service din Pitesti(eu fiind din Braila), pentru ca nu prea am incredere in astia de la mine din oras!
                            La Arad sunt cei mai meseriasi mecanici Dacia... bati cam mult drum dar acolo gasesti cei ma tari cititori de serii de motor din Romania!

                            Comment


                            • vasile, hai sa nu fim rautaciosi, omul a spus ca s-ar duce in caz de interventie, nu ca sa ii citeasca seria.

                              A mea a fost ridicata de la dealer pe 28 sept 2010 dar habar n-am cand e produsa. Pana acum nu am primit scrisoare asa ca nu ma leg la cap fara sa ma doara.

                              Comment


                              • Masina mea are ca data de fabricatie 17 septembrie 2010... dar din postul lui Obsolete inteleg ca se vorbeste despre fabricatia motorului... Ma gindesc ca motorul o fi fost ansamblat inainte de 17 septembrie daca montarea lui pe automobil s-a facut in 17 septembrie! Mai ales ca am inteles ca nu sunt fabricate in Romania (de motoare vorbesc).

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google