Rechemare In Service!

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Rechemare In Service!

    surpriza mare negativa . am primit instiintare scrisa de la dacia sa ma prezint in service . suspecta chiulasa mai precis semi conurile de supapa. masina fabricatie 2010 decembrie are 5500 km doar . deci cred lot cu probleme . astept mesaje daca sunt si altii in aceasta situatie . instiintarea a sosit azi prin posta . scrisoare recomandata . logan preference 1.2 e5.

    lotul cu probleme este SEPTEMBRIE NOIEMBRIE 201O POSIBIL SI DECEMBRIE 2010. SURSA DACIA MIOVENI
    Last edited by ilie42; 16 September 2011, 11:31. Reason: Automerged Doublepost

  • #2
    Ai observat ceva pana acum in neregula ? Pornea la prima cheie ? Speram sa fie ok motorasul asta :-s .

    Comment


    • #3
      mda mare pacat sa avem probleme cu el....

      Comment


      • #4
        NU va inpacientati v-au chemat doar sa verifice seria de la chilasa.

        Sunt doar 13 chiulase in toata lumea care au probleme cu acele semi-conuri si le cheama pe toate pentru ca nu mai stiu pe ce masini au fost puse.

        Oricum se da doar capacul de la chilasa jos si se inlocuiesc si se inlocuieste si garnitura de la capac nu o sa aveti probleme cu ele.

        Deci nu va speriati.
        sigpic1.6 16v Euro 5 + GPL

        Comment


        • #5
          asa cum au fost doar 13 masini cu probleme de rugina, dar ei chemau loturi intregi pt. ca uitasera exact masinile care trebuiau rezolvate

          pt. 13 masini nu-si bateau capul si lasau proprietarii sa vina singuri, cand apareau probleme in garantie, la fel cum a fost cu masinile cu pinionul sinterom (care in final au fost enorm de multe).

          Nu mai cita postul anterior.
          Last edited by valeriuciprian; 17 September 2011, 21:27.
          internal combustionizer

          Comment


          • #6
            am scapat am fost la verificare . nu fac parte din lotul cu probleme . dar e vorba de mai mult de 13 motoare cu probleme . cel putin asta am aflat de la automarcus unde am fost la verificare era vorba ca cifre de ceva cu 230 pana la 293 la mine seria e 319. lotul cu probleme vizat e asamblat in septembrie noiembrie 2010.

            Comment


            • #7
              E si mai ciudat ca nu stiau ca nu faci parte din lotul defectuos. Nu au mai tinut minte ce masina ti-au vandut? Nu au notat seria? Nu au trecut-o in contabilitate? sau cum...

              Comment


              • #8
                Asa se intampla la orice marca.Cand sunt probleme cu ceva cheama toate masinile fabricate in perioada x.Credeti ca doar la Dacia e asa?Bine ca va cheama.
                sigpic

                Comment


                • #9
                  Oricum ciudat si rusinos, motorul 1.2 nu e ceva de ultima aparatie la Renault (defapt este destul de vechi).

                  Comment


                  • #10
                    Toate ca toate, dar ce riscuri presupune acest defect de fabricatie ? Chiar nu stie nimeni sa-mi raspunda la aceasta intrebare ?

                    Comment


                    • #11
                      a mea este asamblata in oct. 2009.deci nu este cu probleme?
                      singura problema este o transpiratie de vapori de ulei pe capacul din tabla de la galerie ,in spatele motorului.mai are cineva asa ceva?
                      vorba lui octavian 32,este un motor care a trecut de bolile copilariei si totusi se intampla.

                      Comment


                      • #12
                        Originally posted by Octavian___32 View Post
                        Oricum ciudat si rusinos, motorul 1.2 nu e ceva de ultima aparatie la Renault (defapt este destul de vechi).
                        Si daca e vechi nu mai greseste nimeni in fabricatie? Nu e problema de conceptie. Si oricum, multe rechemari se intampla fara sa aflii tu de ele.
                        Oricum, masinile japoneze gen toyota sunt cele mai fiabile si bine construite.
                        Dragunov, ce sa se intample daca ies semiconurile care tin arcul pe supapa, ramai in drum si vine platforma. Oricum, spre deosebire de ce crede cro84 n-are treaba cu pornirea la prima sau a 2 cheie.

                        Originally posted by ParuLuScorilo View Post
                        E si mai ciudat ca nu stiau ca nu faci parte din lotul defectuos. Nu au mai tinut minte ce masina ti-au vandut? Nu au notat seria? Nu au trecut-o in contabilitate? sau cum...
                        Seria motorului e aia se noteaza, seria chiulasei e ca seria motorasului de stergator de parbriz, mai putin importanta.
                        Last edited by einstein1984; 17 September 2011, 22:56. Reason: Automerged Doublepost
                        Nu contraziceti moderatorii, iti iei ban daca ai dreptate.

                        Comment


                        • #13
                          Nu inteleg, cum de s-au trezit dupa aproape un an? Au gasit mai multe masini cu acest defect? Si a mea e de fabricatie dec. 2010! Am 10.000 de km!

                          Comment


                          • #14
                            Originally posted by adaniel69 View Post
                            Nu inteleg, cum de s-au trezit dupa aproape un an? Au gasit mai multe masini cu acest defect?
                            Probabil ca da, Doar nu stiau de la inceput ca sunt defecte, le-au luat de bune si au aflat dupa. Mai ieftin sa verifici si sa remdiezi decat sa schimbi motoare cu totul in garantie.
                            Nu contraziceti moderatorii, iti iei ban daca ai dreptate.

                            Comment


                            • #15
                              Hai ca deja o dam in diverse, cine crezi ca iti schimba motorul cu totul pentru un defect al chiulasei ?

                              Comment

                              Working...
                              X
                              Anulare DPF
                              Politica de Securitate Google