Rechemare In Service!

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #31
    dorin 71,aceeasi problema cu pata de ulei o am si eu.11400km,masina din oct.2009.

    Comment


    • #32
      upss
      cam asa e si a noastra..de prin septembrie 2009
      Vrei sa te remarci ca fiind idiot?Atunci da quote la ultimul mesaj postat!!

      Comment


      • #33
        Originally posted by COS.T View Post
        dorin 71,aceeasi problema cu pata de ulei o am si eu.11400km,masina din oct.2009.
        nu ai avut problema si la revizii? mecanicii ce au zis, aceeasi abureala cu condensul de ulei? eu cred ca garnitura nu etanseaza corect, la prima revizie le arat din nou sa vad ce zic. la vechea dacie o reparam eu de mult da asa e in garantie si nu ma bag

        Comment


        • #34
          ba da,dar nu m-am agitat.eram curios daca numai eu am aceasta problema.sunt motoare si de la alte marci cunoscute cu probleme similare,si merg bine mersi(honda ,ford,am colegi).nu e totusi o pierdere de ulei.
          o mai urmaresc in timp,ca mai am in fata aproape 2 ani de garantie.
          stai linistit.

          Comment


          • #35
            Originally posted by adaniel69 View Post
            @ladescu: cand e fabricata?
            octombrie 2010

            dupa aceasta interventie la 10000km [ma asteptam sa nu umblu in motor ca si prietenii mei cu batranul 14mpi] masina va fi vanduta. nu sunt de acord cu lucruri refacute de noi noute; cred ca am pasit cu stangul in familia dacia[acest stang ma facut mai sarac cu 300 milioane.....banii mei si ai bancii pe 10 ani]. pacat ca opel-uri, golfuri de 20 ani vechime au 300mii la bord fara nici o reparatie la motor ....pacat ca le-am ignorat si am ajuns cu masina noua mai repede decat cu un sh in service. pentru cei care mai vor dacia masina mea o gasiti pe autov..... la pretul de 5990e neg.
            Last edited by ladescu; 23 September 2011, 22:02. Reason: Automerged Doublepost

            Comment


            • #36
              @ladescu

              Nu mai exagera bre, e o prapadita de chiulasa, nu e sfarsitul lumii. Si doi la mana, o dai cam scump

              Comment


              • #37
                Rechemari in service au toti producatorii, unii pentru lucruri mult mai grave (ex. motoarele Volvo). E chiar un lucru laudabil, inseamna ca nu ii doare in pix dupa ce ne-au vandut masina. Nu dramatizam, schimbam si mergem mai departe. Cei cu pinionul Sinterom, spre exemplu, pot fi chiar invidiati, ca s-au ales cu o schimbare de distributie gratis.
                PS: eu n-am patit-o cu Loganul, dar am patit-o cu un Ceed, asa ca n-am fost complet ocolit de fenomen.

                Comment


                • #38
                  cu pinionul de sinterom am patit-o chiar eu,la numai 2000km.
                  piese de origine si service autorizat,si am dus-o fara probleme pana la 20000km cand am dat-o peste cap.

                  Comment


                  • #39
                    Originally posted by ladescu View Post
                    octombrie 2010

                    dupa aceasta interventie la 10000km [ma asteptam sa nu umblu in motor ca si prietenii mei cu batranul 14mpi] masina va fi vanduta. nu sunt de acord cu lucruri refacute de noi noute; cred ca am pasit cu stangul in familia dacia[acest stang ma facut mai sarac cu 300 milioane.....banii mei si ai bancii pe 10 ani]. pacat ca opel-uri, golfuri de 20 ani vechime au 300mii la bord fara nici o reparatie la motor ....pacat ca le-am ignorat si am ajuns cu masina noua mai repede decat cu un sh in service. pentru cei care mai vor dacia masina mea o gasiti pe autov..... la pretul de 5990e neg.
                    Stai nene linistit ca nu-i capat de tara... Nu inseamna ca daca ti-a dat jos capacul de la chiuloasa si ti-a schimbat niste conuri de supapa, nu o sa mai mearga masina. Treaba asta se face pt a depista eventulala problema, si pt siguranta se schimba acele conuri.
                    De unde stii tu ca rablele aduse din Jermania cu einshpe mii de km nu au avut interventii la motor? Ca asa spune samasarul care o vinde? Operatia asta nici nu se poate spune ca e interventia majora la motor, e putin mai mult fata de un amarat de reglaj de supape. Daca gandesti asa, atunci schimbarea unui ambreiaj inseamna apocalipsa... Foart bine faci, vinde loganul si ia o coaja de 20 de ani si baga bani garla in reparatii, ca tocmai ai cumparat o masina, ca noua, cu 300.000km la bord doar asa ca bonus.
                    A mea e fabricatie mai 2011, nu cred ca face parte din lotul cu presupuse probleme.

                    Comment


                    • #40
                      @ladescu: esti deprimat rau de tot. daca ai 'pierdut' 300 milioane (de fapt daca o sa le pierzi, ca inca nu ai vandut masina), se intampla numai ca asa vrei tu, nu pentru ca asa a fost sa fie (de ex: dauna totala). asa ca nu te mai plange. rechemarea a fost de bun augur, masina nu avea probleme care sa iti puna viata in pericol.

                      si vorba lui piroman22, vinde loganul si ia-ti o coaja. peste un an sa revi cu impresii pe la noi.
                      Dacia Logan Abs Plus 1.4 2008 / Dacia Duster Black Touch 1.6 16v 2017 -- BV 83 RMJ / BV 84 RMJ --

                      Comment


                      • #41
                        am fost si eu cu masina unui prieten .un renault simbol cu motor 1,2 cumparat anul trecut. a avut noroc nu facea parte din seria cu pricina la chiulasa.

                        Comment


                        • #42
                          rechemari in service se fac la orice marci auto (si cu probleme mai grave), nu numai la dacia/reno. dar na, unii au niste probleme in modul de a gandi.
                          Dacia Logan Abs Plus 1.4 2008 / Dacia Duster Black Touch 1.6 16v 2017 -- BV 83 RMJ / BV 84 RMJ --

                          Comment


                          • #43
                            Luni sunt programat pentru aceste probleme de chiulasa. Sper totusi sa nu fie si a mea din lotul cu probleme, cu toate ca mi-au spus, o rezolva in aceesi zi. Eu am vrut sa merg sambata, adica azi, dar au spus ca nu e timp suficient sa intervina daca e nevoie sa schimbe conurile respective, dar luni o rezolva oricum.
                            Sper totusi sa nu o strice dobitocii astia, ca masina merge foarte bine, voi sta oricum cu ochii pe ei ca pe butelie. Daca e cineva care a avut probleme , sa ne spuna ce presupune efectiv interventia, se demonteaza chiulasa, se regleaza din nou culbutorii, ca parca vad, nea caisa imi greseste reglajul de incepe sa intrerupa motorul.
                            Oricum revin cu pareri dupa ziua de luni.

                            Comment


                            • #44
                              @black_line de ce nu te duci dumneata la un service in care ai incredere? Sau de ce nu o lasi asa daca ti-e frica de "dobitoci", sau reparati-o singur daca esti asa profesor...

                              Comment


                              • #45
                                nici macar nu esti sigur ca esti in lotul cu probleme black line. doar te duci sa iti verifice seria . doar atunci stii daca esti nefericit sau fericit. eu am scapat cu bine .

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google