Motorul 1.2

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #31
    dupa 3000 rpm intra TURBINA !!! )))) cutia intra in modul sport , se modifica aerodinamica , iese spoilerul sa nu decoleze masina , se transforma in coupe si motorul in v8 ))))

    ce tot va c*c*ti pe voi atat ca dupa 3000 rupe aderenta si alte prostii , tot o sa dati a 3-a cand depasiti pe drum national(mai din scurt asa) ...
    Last edited by nightboy; 9 December 2011, 12:11.

    Comment


    • #32
      e nemaipomenit 1.2,am vazut ce ii poate "motorasul de polizor" urla de nu poti sa stai in masina si de fugi...nu mai zic ca deja sunt off...

      Pentru posesorii de 1.2:am vazut ca este mai bun ca 1.4 mai aveti putin si spuneti ca e mai bun si ca 1.6 si ca 16volti...

      Comment


      • #33
        Titlul acestui topic nu contine cuvantul versus.

        Din partea mea motorul 1.6 poate sa fie motorul cel mai bun, daca asa crede cineva, eu tot o masina cu 1.2 am sa conduc.

        Comment


        • #34
          Originally posted by suhoiviper View Post
          Pai si Mercedes, si BMW si multi altii au capace de plastic peste tot motorul si nu se mai plange nimeni!
          Cred ca exagerezi putin.
          Nu ma refeream la capacul de plastic care vine montat deasupra motorului la multi producatori, pentru diminuarea nivelului de zgomot al masinii care este generat de motor, din compartimentul motor, respectiv atingerea regimului termic al motorului mai rapid.

          Eu ma refer la capacul chiulasei, pe care daca il dai jos ajungi direct la axa cu came, respectiv supape.

          Sau mai spunea cineva pe aici "e mult mai bun plasticul, daca e d'ala care trebuie decat metalul". Ce vorbesti domnule? Sa vezi cand trebuie sa demontezi capacul ala, si cand il pui la loc si plesneste - ca e strans tot in suruburi - si dupa cativa ani, imbatraneste plasticul respectiv.

          Culmea e cand te duci sa il cumperi - costa la fel de mult ca unul din metal... Mama lui de plastic...

          Cand o sa intelegeti ca astea sunt solutii ieftine pentru producator, dar destul de scumpe pentru proprietarul masinii.

          Sigur, normal nu ai de ce sa umblii acolo - dar daca este nevoie? La 1.2 16V reparatia motorului, in caz de interventie - e mult mai scumpa decat la 1.4 mpi si nu doar din cauza celor 8 supape in plus, ci datorita solutiilor ieftine pentru producator si scumpe pentru proprietarul masinii. De ce? Simplu - in loc sa o repari, o dai la programul Rabla si iei alta "rabla" noua - ca doar e societate de consum.

          A trecut vremea cand desfaceai motorul bucati, luai fata dreapta la componentele care necesitau aceasta operatie, luai garnituri si asamblai motorul la loc...

          Acuma la cate plastice sunt... la remontare trebuie alte piese cu totul.

          Comment


          • #35
            Nene, nu te supara dar esti in balarii....
            Am vazut la mai multe modele de masini capacul de la culbutori din plastic, chiar si la masini mai vechi.(Si la 1,5 dci e tot din plastic) Normal ca se poate rupe daca la demontare folosesti ciocanul sau nu desfaci toate sububurile si fortezi ca ciobanu'.

            Nu vad de ce ar fi mai diferita reparatia la 1.2 fata de alt motor? (in speta maretul unupatruempei) oare nu are in comonenta tot pistoane, segmenti, biele, bloc motor, cuzineti, arbore cotit si restul de einshpe mii de piese componente ale unui motor? Sau or fi si alea tot din plastic...
            Daca nu apar probleme la instalatia de ungere, asta insemnand revizii la timp cu ulei si filtre de calitate, motorul benzinar trebuie sa duca lejer 250.000km fara sa schimbi interne. Problema ar fi ca nu tine tabla cat tine motorul renault benzinar. Si nu vad nici un impediment in repararea oricarui benzinar oricat de nou ar fi el, tot motor cu combustie interna ramane si partea mai dificila e cea de electronica, mecanica fiind in mare parte neschimbata.

            Comment


            • #36
              La 1.6 16V inca capacul ala al chiulasei este din aliaj de aluminiu. Probabil ca la urmatoarea generatie de 1.6 sau ce vor mai scoate (1.4 sau alt inlocuitor) capacul ala va fi tot de plastic...

              Mie imi pare rau ca am galeria de admisie de plastic. Am vazut ca pe unele Clio Sport la motorul de 2 L galeria de admisie e din aliaj de aluminiu...

              Nu doresc sa polemizez cu nimeni... Eu vreau de metal... voi luati din astea din plastic.

              Comment


              • #37
                Originally posted by piroman22 View Post
                ... tot motor cu combustie interna ramane si partea mai dificila e cea de electronica, mecanica fiind in mare parte neschimbata.
                Asa este. Din cand in cand s-au schimbat dimensiunile, designul sau pozitiile elementelor componente, dar principiul de functionare a ramas acelasi.

                Comment


                • #38
                  Cand vad asemenea postari, imi vine sa imi sterg contul de pe acest forum
                  Toti aveti avionane, plasticele sunt mai bune la restul motorizarilor, numai la 1.2 sunt mai proaste, iti dai seama ca peste x ani, o sa fie terminat plasticul ala

                  Comment


                  • #39
                    poate 1.4 sau 1.6 sunt avioane nu masini . cine stie

                    Comment


                    • #40
                      Nu vezi, ca unii postaza ca 1.4 este racheta, ca trage mult mai bine, ca merge foarte relaxat, si are un consum de 5.5% la viteze mari si este incarcat, la posesorii de 1.6 16v li sa pus un plastic special, care este mai bun ca cel de la 1.2 16v
                      Multi nu au condus un 1.2. Sper ca mai incolo, sa imi iau o masina de ,,duminica" 4.000-4.800cm3 V8 , si apoi o sa vad cum imi explica teoretic ca ma fac cu racheta

                      Comment


                      • #41
                        AM EU UNA DE 4.7 VECHE DIN 2000 DAR NORMAL CA NU ARE CUM SA TE FACA CU ASA CEVA nu e racheta dar face suta in 8 sec. ps. cheroke limited v8

                        Comment


                        • #42
                          E bun motorul asta...trage de rupe.

                          Comment


                          • #43
                            Stie cineva diferente/asemanari d.p.d.v constructiv intre motoarele de 1.2 16v si 1.6 16v?
                            multumesc
                            ex:
                            Logan Laureat 1,2 16V mpi E5N-2012-->2022(112.100km)
                            Logan Preferance 1,5dci E3/03-2006-->2012(76.100km)

                            Comment


                            • #44
                              Prima diferenta neta este ca 1.2 16v are un singur ax cu came, 1.6 16v e twin cam.
                              Si mai sint multe altele mai marunte, se pot vedea in cartile de service ale motoarelor respective sau in Dialogys ( planse, desene de asamblare etc. )
                              Nu se pot explica asa in citeva vorbe, cea mai mare diferenta e asta cu axele cu came.

                              Comment


                              • #45
                                Intrebare: asta micu are tachetii hidraulici sau normali?

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google