If this is your first visit, be sure to
check out the FAQ by clicking the
link above. You may have to register
before you can post: click the register link above to proceed. To start viewing messages,
select the forum that you want to visit from the selection below.
dupa 3000 rpm intra TURBINA !!! )))) cutia intra in modul sport , se modifica aerodinamica , iese spoilerul sa nu decoleze masina , se transforma in coupe si motorul in v8 ))))
ce tot va c*c*ti pe voi atat ca dupa 3000 rupe aderenta si alte prostii , tot o sa dati a 3-a cand depasiti pe drum national(mai din scurt asa) ...
Pai si Mercedes, si BMW si multi altii au capace de plastic peste tot motorul si nu se mai plange nimeni!
Cred ca exagerezi putin.
Nu ma refeream la capacul de plastic care vine montat deasupra motorului la multi producatori, pentru diminuarea nivelului de zgomot al masinii care este generat de motor, din compartimentul motor, respectiv atingerea regimului termic al motorului mai rapid.
Eu ma refer la capacul chiulasei, pe care daca il dai jos ajungi direct la axa cu came, respectiv supape.
Sau mai spunea cineva pe aici "e mult mai bun plasticul, daca e d'ala care trebuie decat metalul". Ce vorbesti domnule? Sa vezi cand trebuie sa demontezi capacul ala, si cand il pui la loc si plesneste - ca e strans tot in suruburi - si dupa cativa ani, imbatraneste plasticul respectiv.
Culmea e cand te duci sa il cumperi - costa la fel de mult ca unul din metal... Mama lui de plastic...
Cand o sa intelegeti ca astea sunt solutii ieftine pentru producator, dar destul de scumpe pentru proprietarul masinii.
Sigur, normal nu ai de ce sa umblii acolo - dar daca este nevoie? La 1.2 16V reparatia motorului, in caz de interventie - e mult mai scumpa decat la 1.4 mpi si nu doar din cauza celor 8 supape in plus, ci datorita solutiilor ieftine pentru producator si scumpe pentru proprietarul masinii. De ce? Simplu - in loc sa o repari, o dai la programul Rabla si iei alta "rabla" noua - ca doar e societate de consum.
A trecut vremea cand desfaceai motorul bucati, luai fata dreapta la componentele care necesitau aceasta operatie, luai garnituri si asamblai motorul la loc...
Acuma la cate plastice sunt... la remontare trebuie alte piese cu totul.
Nene, nu te supara dar esti in balarii....
Am vazut la mai multe modele de masini capacul de la culbutori din plastic, chiar si la masini mai vechi.(Si la 1,5 dci e tot din plastic) Normal ca se poate rupe daca la demontare folosesti ciocanul sau nu desfaci toate sububurile si fortezi ca ciobanu'.
Nu vad de ce ar fi mai diferita reparatia la 1.2 fata de alt motor? (in speta maretul unupatruempei) oare nu are in comonenta tot pistoane, segmenti, biele, bloc motor, cuzineti, arbore cotit si restul de einshpe mii de piese componente ale unui motor? Sau or fi si alea tot din plastic...
Daca nu apar probleme la instalatia de ungere, asta insemnand revizii la timp cu ulei si filtre de calitate, motorul benzinar trebuie sa duca lejer 250.000km fara sa schimbi interne. Problema ar fi ca nu tine tabla cat tine motorul renault benzinar. Si nu vad nici un impediment in repararea oricarui benzinar oricat de nou ar fi el, tot motor cu combustie interna ramane si partea mai dificila e cea de electronica, mecanica fiind in mare parte neschimbata.
La 1.6 16V inca capacul ala al chiulasei este din aliaj de aluminiu. Probabil ca la urmatoarea generatie de 1.6 sau ce vor mai scoate (1.4 sau alt inlocuitor) capacul ala va fi tot de plastic...
Mie imi pare rau ca am galeria de admisie de plastic. Am vazut ca pe unele Clio Sport la motorul de 2 L galeria de admisie e din aliaj de aluminiu...
Nu doresc sa polemizez cu nimeni... Eu vreau de metal... voi luati din astea din plastic.
Cand vad asemenea postari, imi vine sa imi sterg contul de pe acest forum
Toti aveti avionane, plasticele sunt mai bune la restul motorizarilor, numai la 1.2 sunt mai proaste, iti dai seama ca peste x ani, o sa fie terminat plasticul ala
Nu vezi, ca unii postaza ca 1.4 este racheta, ca trage mult mai bine, ca merge foarte relaxat, si are un consum de 5.5% la viteze mari si este incarcat, la posesorii de 1.6 16v li sa pus un plastic special, care este mai bun ca cel de la 1.2 16v
Multi nu au condus un 1.2. Sper ca mai incolo, sa imi iau o masina de ,,duminica" 4.000-4.800cm3 V8 , si apoi o sa vad cum imi explica teoretic ca ma fac cu racheta
Prima diferenta neta este ca 1.2 16v are un singur ax cu came, 1.6 16v e twin cam.
Si mai sint multe altele mai marunte, se pot vedea in cartile de service ale motoarelor respective sau in Dialogys ( planse, desene de asamblare etc. )
Nu se pot explica asa in citeva vorbe, cea mai mare diferenta e asta cu axele cu came.
We process personal data about users of our site, through the use of cookies and other technologies, to deliver our services, personalize advertising, and to analyze site activity. We may share certain information about our users with our advertising and analytics partners. For additional details, refer to our Privacy Policy.
By clicking "I AGREE" below, you agree to our Privacy Policy and our personal data processing and cookie practices as described therein. You also acknowledge that this forum may be hosted outside your country and you consent to the collection, storage, and processing of your data in the country where this forum is hosted.
Comment