If this is your first visit, be sure to
check out the FAQ by clicking the
link above. You may have to register
before you can post: click the register link above to proceed. To start viewing messages,
select the forum that you want to visit from the selection below.
salutare....as dori sa aflu daca a reusit cineva sa rezolve problema cu fluctuatiile la relanti (la plecarea de pe loc) pentru 1.2 16V 75 HP.
am fost cu ea la service si mi-au zis ca "asa trebuie sa faca"....WTF!!!
Nu au ce-i face, eram martor la dealer la o discutie intre un proprietar de 1.2 16v E5 si seful de service explica " nu am domne ce-i face ", " baga turatie in ea, n-o tine la 1500 de ture cind pleci de pe loc "ca " e motor de turatie " si " nu-i place la turatii mici "...si alte asemenea...
Dealer DACIA - RENO, asta am cumparat, asta avem, explicatii ca la prosti...
am fost si eu la Autocobalcescu cu ea si mi-au zis ca "asa fac motoarele astea".
Totusi e putin deranjant la mersul prin oras.....dar acum asta este...vorba ta, "asta am luat cu asta sa ne multumim"..
posibil ca aceste fluctuatii sa fie de la calitatea carburantului. incercati sa schimbati firma de la care alimentati. ps. la un drum lung am alimentat de la petrom la iesirea din predeal spre brasov . a fost asa de slaba calitativ benzina ca imi dadea motorul in nas . la intoarcere am alimentat de la mol. s-a schimbat total mersul motorului nici chiar subturat nu a mai dat semne de boala. e doar o ipoteza. dar sunt curios daca e cineva care sa simta schimbarea .
Dar de ce sa zicem ca asta am luat si cu asta sa ne multumim? Trebuie sa ne unim mai multi si sa le facem plangere la opc ...sau asa ceva. Pentru mine e foarte deranjant la mersul in oras. Nu am fost informat inainte de a cumpara despre acest inconvenient.
Am auzit că 1.2 ul euro 5 ce vine pe modelele renault nu e aşa rău. Există resoftare, poate ar rezolva situaţia, nu ştiu, dar costa vreo 450 de lei... Nu şi-o fi făcut nimeni de pe forum?
Eu am condus un renault modus cu 1.2 euro 4, e mult mai ok şi mai comod la plecarea de pe loc. E chiar fâşneţ.
Practic acest 1.2 de pe logan parcă accelerează logaritmic, nu se turează proporţional cu cât apeşi acceleraţia ci dacă apeşi un pic nu prea reacţionează, dacă mai apeşi un pic cam la fel şi cum ai mai apăsat încă un pic sare la 3000, e aiurea. Eu am condus vreo 3 luni unul chiar când a apărut şi tot spuneam asta pe forum, că e ciudat, în rest accelerează, e ok, dar la plecarea de pe loc se comportă anormal. Acum e la sora mea şi totuşi uite că se descurcă... Dar e neplăcut.
Eu dacă aş fi în locul vostru mi-aş face cont pe club renault şi i-aş întreba şi pe ei cum se comportă 1.2-ul de pe renault. Cine ştie, poate ajungeţi şi la o întâlnire de-a lor şi vedeţi la faţa locului, deşi s-ar putea ca ei să nu fie aşa uniţi, adică nu cred că fac întâlniri, nu ştiu. Oricum trebuie întrebat de 1.2 euro5, acceleraţie electronică.
Last edited by ionescu liviu; 8 January 2013, 21:51.
Dar de ce sa zicem ca asta am luat si cu asta sa ne multumim? Trebuie sa ne unim mai multi si sa le facem plangere la opc ...sau asa ceva. Pentru mine e foarte deranjant la mersul in oras. Nu am fost informat inainte de a cumpara despre acest inconvenient.
Eu nu am luat 1,2 16v E5, am luat 1,6 16v E5, am relatat decit o discutie auzita in service la dealer de seful de service, imi spunea el mie ca 1.6 E5 merge bine fata de 1,2 : "sa vezi domne 1,2 cum face, 1,6 merge bine " ma incuraja el pe mine. Eu nu sint asa convins ca al meu 1,6 nu poate mai bine.
Daca vreun forumist care se plange de plecarea dupa loc cu 1.2 este din Craiova ii stau la dispozitie ptr. un test si invers. Sunt curios daca problema e de la masina sau de la sofer. Prea multi se plang de plecarea dupa loc si cred ca sunt din cei tineri care nu au prins epoca de "aur" a daciei 1300-1310 care era pe cablu.
La mine se simte acea turatie fluctuanta, dar in rest nu sunt probleme... nu da in nas, nu da sa moara, nu pleaca cu scart, nu o turez excesiv, etc.
Chiar dunt curios unde e buba!!!
Daca vreun forumist care se plange de plecarea dupa loc cu 1.2 este din Craiova ii stau la dispozitie ptr. un test si invers. Sunt curios daca problema e de la masina sau de la sofer. Prea multi se plang de plecarea dupa loc si cred ca sunt din cei tineri care nu au prins epoca de "aur" a daciei 1300-1310 care era pe cablu.
La mine se simte acea turatie fluctuanta, dar in rest nu sunt probleme... nu da in nas, nu da sa moara, nu pleaca cu scart, nu o turez excesiv, etc.
Chiar dunt curios unde e buba!!!
prietene, inainte sa cumpar loganul am mers 3 ani de zile pe o dacia 1310....si crede-ma ca nu aveam nici macar cea mai mica problema la plecare...pe cand la asta ca sa fiu mai exact....la plecarea de pe loc se accelereaza singura(ca si cand ai apasa pedala consecutiv("spritzuri" ca sa zic asa).Marturisesc ca nu face tot timpul, cam 6/10.
prietene, inainte sa cumpar loganul am mers 3 ani de zile pe o dacia 1310....si crede-ma ca nu aveam nici macar cea mai mica problema la plecare...pe cand la asta ca sa fiu mai exact....la plecarea de pe loc se accelereaza singura(ca si cand ai apasa pedala consecutiv("spritzuri" ca sa zic asa).Marturisesc ca nu face tot timpul, cam 6/10.
Da asa este pleaca de pe loc ca si cum i-ai da spritz-uri, este un bug al lor. Un alt bug este faptul ca, aleator dupa nici o logica nu porneste la prima cheie fie motorul cald fie rece. Se intampla ca luni de zile sa plece la prima cheie si brusc sa se comporte ciudat! Cred ca este nevoie de o resoftare pt ca la symbolurile cu acelasi motor nu sunt problemele astea!
Eu cu 1.2 nu am nici o problema grava. Este adevarat ca dupa pornire, dimineata, are mici fluctuatii de turatie, dar daca ai rabdare cu ea si nu bruschezi acceleratia acestea dispar .
In rest nici o problema cu plecarea de pe loc.
Se intampla foarte rar sa nu porneasca la prima cheie dar cred ca este mai mult o problema a mea deoarece m-am abisnuit sa ii dau o cheie atat de scurta incat cred ca nu este suficient in unele cazuri. Se rezolva cu o noua pornire mai lunga.
Nici mie nu mi-a pornit la prima cheie odată, am crezut eu că nu a recunoscut cheia, cipul din ea.
@suhoiviper, aşa fac toate. Păi dacia pe carburaţie pleca de pe loc foarte frumos. Păi de la asta cred eu că e problema, că nu mai e pe cablu ci e acceleraţia electronică.
Ar trebui văzut dacă şi 1.6 16v euro 5 are un comportament similar, doar că ar trebui să vadă cineva care are 1.6 16v euro 4.
Problema este că atunci când turezi motorul pe loc apăsând pedala din ce în ce mai mult, constant, dar nu cu un progres mare, se turează ciudat, adică iniţial o ia încet şi de la un prag încolo se duce brusc turaţia spre 3000.
Last edited by ionescu liviu; 10 January 2013, 11:10.
Daciile/Oltciturile pe carburatie plecau, cand era motorul rece, cam ca Loganurile imediat dupa ce i-ai dat cheie. Pe ele trebuia sa le "sprituiesti" ca sa nu iti dea in nas sau sa nu iti moara motorul. La Logan se face chestia asta automat, chiar daca tii piciorul in aceasi pozitie pe acceleratie.
Nu zic ca nu e bug, dar nici nu e o tragedie! Se poate merge asa fare probleme pana se incalzeste motorul.
Azi dimineata imi muri motorul in rampa din cauza ca mi-am schimbat bocancii si inca nu sunt obisnuit cu ei, dar si pe un fond de oboseala/adormire/neatentie din partea mea!
Masina nu are nici o vina!
Da asa este pleaca de pe loc ca si cum i-ai da spritz-uri, este un bug al lor. Un alt bug este faptul ca, aleator dupa nici o logica nu porneste la prima cheie fie motorul cald fie rece. Se intampla ca luni de zile sa plece la prima cheie si brusc sa se comporte ciudat! Cred ca este nevoie de o resoftare pt ca la symbolurile cu acelasi motor nu sunt problemele astea!
da, si inca o chestie care am remarcat'o si mi se pare putin ciudata este ca dupa ce porneste se mai aude un zgomot exact ca si cand ai mai tine cheia rotita chiar daca motorul e pornit....in rest e ok
We process personal data about users of our site, through the use of cookies and other technologies, to deliver our services, personalize advertising, and to analyze site activity. We may share certain information about our users with our advertising and analytics partners. For additional details, refer to our Privacy Policy.
By clicking "I AGREE" below, you agree to our Privacy Policy and our personal data processing and cookie practices as described therein. You also acknowledge that this forum may be hosted outside your country and you consent to the collection, storage, and processing of your data in the country where this forum is hosted.
Comment