Dacotech, cotech sau injinerist reterist nu conteaza. Raspunsul e corect.
Martor Ulei Aprins
Collapse
X
-
Originally posted by prometheus View PostPoti sa detaliezi putin cam de unde a fost problema cu pistoanele ? uleiul prea gros ? cam cat te-a ajuns distractia ?
Comment
-
Deci ti-a inlocuit simeringuri de la supape nu de la pistoane ! acele simeringuri probabil s-au dus datorita gpl-ului cred.Daca te duceai la individul asta din prima poate te ajungea pe la jumate ca bani fata de cat te-a ajuns acum dar asta e nu intotdeauna ii gasesti pe cei profesionisti din prima.sigpicLogan , from point A to anywhere in the world .....yeap , no problem!!! but hey!!! you said modern roads right ?
Comment
-
@t0rquemada Multumesc pentru raspuns!
Incercam sa aflu daca la o masina care consuma ulei (nu discut motivele!) si la care pompa de ulei functioneaza corect este suficient sa urmaresc acel indicator.
Adica sa nu verific mereu nivelul pe joja de ulei, decat doar atunci cand se aprinde becul din bord.
Nu cumva becul (care este legat de presiune) se aprinde tarziu, cand nivelul uleiului este mult sub minim pe joja?Last edited by abc; 22 August 2015, 16:30.
Comment
-
Acel "bec" de presiune insuficientă ulei se poate aprinde pentru că:
-ulei neconform(aici nu intru în detalii, vezi punctul cu mâzga)
-nivel de ulei sub minim;
-sorb pompă de ulei colmatat;
-pompă de ulei cu probleme(uzură/debit micșorat);
-pompa de ulei poate fi ok, dar antrenarea ei poate are probleme;
-mâzgă(depuneri ulei foarte gros, amestecat de ex 5w30 cu 10w40) ajunsă în senzor(manocontact) ocazie cu care detecția va avea delay;
Concluzia e una singură dacă în mers se aprinde acest martor e nasol, trebuie verificat de urgență.Pentru H4B(0,9 TCe) datu' cu părerea (mai ales cand nu ai toate datele) e sport național - Do not feed the trolls.
Comment
-
Mai precis: oprire imediata!
Am patit la dacia veche, aveam si manometru: cand a scazut presiunea, s-a mai aprins si becul acela, am oprit fara ezitare motorul.
Tractata la atelier, cand am desfacut-o, pompa de ulei => kaput!
Nu-i de joaca!Logan Ambition-dCi, 70 CP (+25); C.V.-JR5, A.H.; barza sosita in 2007, iulie
- Likes 1
Comment
-
Originally posted by prometheus View PostDeci ti-a inlocuit simeringuri de la supape nu de la pistoane ! acele simeringuri probabil s-au dus datorita gpl-ului cred.Daca te duceai la individul asta din prima poate te ajungea pe la jumate ca bani fata de cat te-a ajuns acum dar asta e nu intotdeauna ii gasesti pe cei profesionisti din prima.
pivotii pe spate.
Comment
-
Salutare
La mine se aprindea intermitent martorul de ulei(la cald), apoi ramanea aprins. Daca acceleram cat de putin, se stingea. M-am asteptam la ce e mai rau, avand in vedere ca van-ul meu are 420.000 de km. Am verificat nivelul de ulei si era ok. Citind comentariile cum ca ar putea fi senzorul, am cumparat un senzor nou(40 lei). Aici a inceput aventura. Unde e senzorul? Vedeam decat 2 senzori ce nu pareau sa arate ca cel ce il cumparasem. Am dat roata stanga jos, si am mai gasit un senzor, ce am descoperit ca e senzorul de viteza. Intr-un final (dupa vreo 2 zile de stres) l-am gasit. Deci, la motoarele 1.5 dci din 2007, senzorul de ulei este sub filtrul de ulei. Scriu aici in speranta ca va fi util si pt altii, ca eu nu am gasit nicaieri informatia asta. Era plin de ulei, si avea firul intact. A trebuit sa dau filtrul de ulei jos si, chiar si asa, a fost destul de dificil sa scot senzorul. Nu am stiut sa scot mufa, asa ca am desfacut(atentie, intra un singur fir in el, daca are 2 fire nu e senzorul de ulei) senzorul cu mufa atasata. Bineinteles ca s-a rupt firul. Era, cum spuneam, plin de ulei si pe afara si in interiorul mufei. L-am montat pe cel nou, am pus un varf de surub in lacasul unde intra firul si l-am infiletat odata cu firul rupt. Pare ca s-a prins destul de bine. Martorul nu s-a mai aprins, decat cand pun contactul( apoi se stige, cum e normal) Sper sa fie de folos si altora.
Comment
Comment