Martor Ulei Aprins

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #91
    Dacotech, cotech sau injinerist reterist nu conteaza. Raspunsul e corect.

    Comment


    • #92
      Originally posted by prometheus View Post
      Poti sa detaliezi putin cam de unde a fost problema cu pistoanele ? uleiul prea gros ? cam cat te-a ajuns distractia ?
      Bun poate o sa repet, deci dupa ce mi-a plantat ganitura de chiuloasa si a reglat tachetii. in ralanti se aprindea martorul ulei, plus zgomot anormal. Asa ca am dat sfoara prin tara si am dat de un profesionist in loganuri. Omul din prima mi-a zis ca s-au dus si setul de semeringuri ax supape. Am mers asa vreo cateva zile pana a avut omul timp sa se bage. Si Intr-o seara a desfacut tot, a schimbat iar ulei de 10w si antigel, plus garnituri, plus inca odata reglat tacheti, am inteles ca trebuia 10 cu 30 la gaz, insa ai mei erau stransi prea tare. Plus ca mototul era asamblat anterior de la mecanicul meserias un pic aiurea si lua aer cica. A mai durat o zi pana a pus tot la loc cu grija, si acum e ok. merge perfect desi am depasit 205 mi de km. Oricum o schimb luna viitoare cu una tot logan de 1.2 gaz. Toata distractia ? mai conteaza....peste 1200 euro cu totul ce am calculat eu, din moment ce am infundat radiatorul (asta însemnând tot cu tractat, cu o diagnoza la reprezentanta, si reparat plus piese).

      Comment


      • #93
        Deci ti-a inlocuit simeringuri de la supape nu de la pistoane ! acele simeringuri probabil s-au dus datorita gpl-ului cred.Daca te duceai la individul asta din prima poate te ajungea pe la jumate ca bani fata de cat te-a ajuns acum dar asta e nu intotdeauna ii gasesti pe cei profesionisti din prima.
        sigpicLogan , from point A to anywhere in the world .....yeap , no problem!!! but hey!!! you said modern roads right ?

        Comment


        • #94
          @t0rquemada Multumesc pentru raspuns!

          Incercam sa aflu daca la o masina care consuma ulei (nu discut motivele!) si la care pompa de ulei functioneaza corect este suficient sa urmaresc acel indicator.
          Adica sa nu verific mereu nivelul pe joja de ulei, decat doar atunci cand se aprinde becul din bord.
          Nu cumva becul (care este legat de presiune) se aprinde tarziu, cand nivelul uleiului este mult sub minim pe joja?
          Last edited by abc; 22 August 2015, 16:30.

          Comment


          • #95
            Acel "bec" de presiune insuficientă ulei se poate aprinde pentru că:

            -ulei neconform(aici nu intru în detalii, vezi punctul cu mâzga)
            -nivel de ulei sub minim;
            -sorb pompă de ulei colmatat;
            -pompă de ulei cu probleme(uzură/debit micșorat);
            -pompa de ulei poate fi ok, dar antrenarea ei poate are probleme;
            -mâzgă(depuneri ulei foarte gros, amestecat de ex 5w30 cu 10w40) ajunsă în senzor(manocontact) ocazie cu care detecția va avea delay;

            Concluzia e una singură dacă în mers se aprinde acest martor e nasol, trebuie verificat de urgență.
            Pentru H4B(0,9 TCe) datu' cu părerea (mai ales cand nu ai toate datele) e sport național - Do not feed the trolls.

            Comment


            • #96
              Mai precis: oprire imediata!

              Am patit la dacia veche, aveam si manometru: cand a scazut presiunea, s-a mai aprins si becul acela, am oprit fara ezitare motorul.
              Tractata la atelier, cand am desfacut-o, pompa de ulei => kaput!

              Nu-i de joaca!
              Logan Ambition-dCi, 70 CP (+25); C.V.-JR5, A.H.; barza sosita in 2007, iulie

              Comment


              • #97
                Originally posted by prometheus View Post
                Deci ti-a inlocuit simeringuri de la supape nu de la pistoane ! acele simeringuri probabil s-au dus datorita gpl-ului cred.Daca te duceai la individul asta din prima poate te ajungea pe la jumate ca bani fata de cat te-a ajuns acum dar asta e nu intotdeauna ii gasesti pe cei profesionisti din prima.
                Nu semeringurile la supape s-au dus ca am fortat-o intre momentul schimbarii radiadtorului si momentul chiuloasei. E clar ca si gazul are vina lui, insa tot mereu am bagat un aditiv in ulei exact sa protejez cat de cat. De aceea nu aveam un zgomot foarte mare pe gaz, si unul silentios. Bun, mecanicul unul nu am avut nici o treaba cu el, 200k km a facut totul brici. Insa m-am prins ca la motor e praf, când il asambla tot suna mai departe... sa intrebe. Ca mecanic e ok, insa la motor e un tort prea mare pen tru el. Mecanicul doi avea experienta mult mai mare fiind mecanic multi ani la o firma de taximetrie, si sute de loganuri prin mana. Una peste alta bine ca am scos-o la capat deoarece lucrând in vanzari azi sunt aici maine acolo, si nu ma pot opri la fiecare suta de km sa fac reparatii. Am comandat deja una la fel 1,2 gpl si luna viitoare sper sa imi vina, asta o las la un cumnat si o sa vad cum se comporta. dar deja a scazut consumul, nu mai am problemele cu urcatul la deal, si tras de ea pana iti ajunge la 100 h. Cred ca acum mai apare ceva
                pivotii pe spate.

                Comment


                • #98
                  Salutare

                  La mine se aprindea intermitent martorul de ulei(la cald), apoi ramanea aprins. Daca acceleram cat de putin, se stingea. M-am asteptam la ce e mai rau, avand in vedere ca van-ul meu are 420.000 de km. Am verificat nivelul de ulei si era ok. Citind comentariile cum ca ar putea fi senzorul, am cumparat un senzor nou(40 lei). Aici a inceput aventura. Unde e senzorul? Vedeam decat 2 senzori ce nu pareau sa arate ca cel ce il cumparasem. Am dat roata stanga jos, si am mai gasit un senzor, ce am descoperit ca e senzorul de viteza. Intr-un final (dupa vreo 2 zile de stres) l-am gasit. Deci, la motoarele 1.5 dci din 2007, senzorul de ulei este sub filtrul de ulei. Scriu aici in speranta ca va fi util si pt altii, ca eu nu am gasit nicaieri informatia asta. Era plin de ulei, si avea firul intact. A trebuit sa dau filtrul de ulei jos si, chiar si asa, a fost destul de dificil sa scot senzorul. Nu am stiut sa scot mufa, asa ca am desfacut(atentie, intra un singur fir in el, daca are 2 fire nu e senzorul de ulei) senzorul cu mufa atasata. Bineinteles ca s-a rupt firul. Era, cum spuneam, plin de ulei si pe afara si in interiorul mufei. L-am montat pe cel nou, am pus un varf de surub in lacasul unde intra firul si l-am infiletat odata cu firul rupt. Pare ca s-a prins destul de bine. Martorul nu s-a mai aprins, decat cand pun contactul( apoi se stige, cum e normal) Sper sa fie de folos si altora.

                  Comment

                  Working...
                  X
                  Anulare DPF
                  Politica de Securitate Google