Martor Ulei Aprins

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    Intrebarea este cum ai vazut ca nivelul de ulei este in regula daca ai pornit motorul de 2 ori?La DSN am avut si eu problema asta, si s a dovedit a fi din vina mea ca am spalat compartimentul motor desi era interzis(oxidase mufa de contact de la sonda de ulei pe care am rezolvato cu un ,,pis ,,de sprei contact

    nikule un km poti merge oricit de putin baga pompa ,motorul isi face ungere prin balbotare

    daniel69 martorul presiune ulei este una si martorul schimb ulei este alta, citeste manualul

    den 60 daca spui ca se ingituie este foarte probabil chiar sa nu ai ungere corespunzatoare
    Last edited by lucian voi; 25 February 2012, 18:16. Reason: Automerged Doublepost

    Comment


    • #17
      lucian voi==ungere barbotare la camasi,dar la vibrochen si axa cu came se unge prin presiune,limita este de 0,5 bari

      Comment


      • #18
        si daca nu e sonda de ulei?
        Vand piesa auto logan originale si aftermarket

        Comment


        • #19
          ssandulescu se ducea naibii motoru ala intrun km

          Comment


          • #20
            poate are o eroare pe soft si trebuie resoftat ma gandesc ca asa prin eliminare cumpara omu la piese si tot nu se stinge becu
            Vand piesa auto logan originale si aftermarket

            Comment


            • #21
              ssandulescu vezi postu 12 si cu asta am zis tot,nu cred ca are treaba sonda de ulei cu softu motorului,la celelalte modele de motoare===sonda ulei-fir legatura-bec martor presiune ulei,temperatura apei da,are treaba cu softu motorului

              Comment


              • #22
                Originally posted by ssandulescu View Post
                poate are o eroare pe soft si trebuie resoftat ma gandesc ca asa prin eliminare cumpara omu la piese si tot nu se stinge becu
                Nu cumpara el nici o piesa pt ca masina e noua si se rezolva pe garantie, e treaba celor din service ce schimba.

                Comment


                • #23
                  Da este vorba de un logan 1.2 16v black line
                  am inteles ulterior ca aceasta serie a fost facuta pentru francezi si cred ca ce sa comercializat in romania a fost refuzat la export "o dam la fraieri "

                  Comment


                  • #24
                    daaaaaa, toate masinile vandute in romania au fost speciale si create pentru francezi si apoi ni s-au vandut noua. 80% din Daciile 1310 de pe la noi am auzit ca au fost facute pentru export,dar refuzate, cel putin asta cred si majoritatea posesorilor de dacia 1310...vad ca inca se pastreaza threndul...
                    Pentru a evita imposibilitatea resetarii parolei pe forum, userii cu adresa de @yahoo.com sunt rugati sa activeze o alta adresa de mail, diferita de @yahoo.com.

                    Comment


                    • #25
                      am pornit motorul dupa aproximativ 2 saptamani(cand erau temperaturi de -20)
                      dupa circa 1 minut, s-a aprins martorul luminos pentru
                      presiune de ulei, dupa cateva secunde s-a stins, dupa aceea s-a aprins si tot asa.
                      am asteptat sa se incalzeasca vremea, si nu se mai aprinde
                      probabil ca inghetase ceva

                      Comment


                      • #26
                        motorizare ???
                        sa nu ajunga apa / zapada p-acolo ...
                        la mine sta doar intr-o lița prins si nu face nicio figura.
                        Pentru a evita imposibilitatea resetarii parolei pe forum, userii cu adresa de @yahoo.com sunt rugati sa activeze o alta adresa de mail, diferita de @yahoo.com.

                        Comment


                        • #27
                          Prima masina a familiei in '88 a fost un olcit fabricat pentru cehia si refuzat stiu asta pentru ca nasul meu lucra ca inginer acolo . Pentru a evita asteptarea ai mei au luat unul , care avea plutitorul in carburator topit .
                          In conditiile in care dacia nu da o saiba fara sa o platesti de ce ar da :
                          volan piele
                          satelit comanda radio pe volan
                          reducere ~400 e
                          vopsea metalizata

                          Dubios nu ?

                          Comment


                          • #28
                            Asta cu loturile pt export pe vremea lu' Ceasca e adevarata.

                            Si ai mei in '91 au luat un Oltcit (Club11) rexport Cehia refuzat.
                            La 1500 km i-au schimbat cutia de viteze.

                            Comment


                            • #29
                              Cum s-a rezolvat?
                              Cel care conduce masina ca dracu, are toate sansele sa ajunga acolo.

                              Comment


                              • #30
                                Am promis ca revin cu informatii in legatura cu martorul de schimb de ulei!
                                Attached Files

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google