Originally posted by b 98 tul
View Post
Martor Ulei Aprins
Collapse
X
-
AM dat peste aceste discutii si, dupa cum a spus si Octavian am avut si eu exact aceeasi problema, mi s-a aprins martorul de ulei dupa ce am pornit.rRezolvarea vad totusi ca difera..
Deci, cu riscul de a ma repeta, reiau: era sambata dimineata, fusesera niste geruri adevarate, dar a pornit la sfert, fara nici o problema.
Martorul sa aprins cam dupa 1-2 km, am oprit, m-am uitat la joja, totul era normal, m-am uitat si pe dedesubt, nimic. Plus ca la plecare, ma uitasem pe locul unde a fost masina, sa vad daca trebuie curata, totul era curat. Asa ca am mai mers cam 1-2 km pana la reprezentanta, acolo au verificat, totul parea in regula.
Totusi, au scos tot uleiul si au gasit cristale de gheata. Mi-au prezentat varianta de a schimba uleiul,pe cheltuiala mea, dar mi-au sugerat sa las masina pana luni dimineata, sa ia legatura cu uzina si sa faca verficari.
Luni pe la pranz m-au anuntat ca , din cauza condensului, s-au creat acele cristale de gheata care, odata ajunse la sonda, au dat eroarea. erau vreo cateva cristale in ulei, dar nu de speriat.
Interesant este ca uleiul si filtrul au fost schimbate pe garantie, masina avea cam 1 an si jumatate si vreo 11.000 km, uleiul fusese schimbat cu jumatate de an inainte, pe la vreeo 8000 km.
Asta iarna,din cauza drumurilor pline de zapada, am mers mai rar,dar nicidecum pe distante scurte..
asta a fost si asa s-a rezolvat. Mi s-au parut foarte de treaba..si ca solutie, si ca rapiditate..
Comment
-
salutare tuturor
am si eu o problema,cand aprind pozitiile se aprinde martorul de ulei si face ca si cum ai pune contactul sa pornesti masina,ati intampinat aceasta problema
Comment
-
Daca ai motorul de 1.2 16v D4F adica cel de pe Logan, sonda de presiune ulei se afla chiar langa filtru de ulei care este pozitionat in spatele motorului sub pompa de servodirectie.Last edited by prometheus; 24 May 2014, 14:56.sigpicLogan , from point A to anywhere in the world .....yeap , no problem!!! but hey!!! you said modern roads right ?
Comment
-
@vali2008: de curiozitate, ce fel de ulei ai avut in masina cand ti-a facut figura cu martorul??
am avut si eu la golf o problema cu castrol. acum am pus altceva si numai sunt probleme...
cred ca sunt pe piata multe uleiuri contrafacute. in special castrol! am vazut discutii de genul asta pe multe forumuri!
Comment
-
..eu am avut ce au recomandat..Dacia oil 5w30. De altfel, le-am batut obrazul atunci cu uleiul lor.Dar au tacut, au scris frumusel in carnetul de garantii..si ulterior,peste 3 luni, la revizia de doi ani nu a mai fost necesar schimb de ulei, facusem vreo 2000 km..dar au trecut in carnetul de intretinere ca s-a schimbat.
Acum masina merge pe 4 ani, a vazut doar Dacia oil si nu a mai aparut nici o problema. Sa tina tabla, in rest e ok.
Comment
-
Logan 1.5 dci DPF 90cp
Salut!
Am si eu o problema: daca masina stationeaza 3-4 zile, cand o pornesc, martorul de la ulei sta aprins foarte mult...chiar si cate 1 minut. in rest, se stinge normal, 2-3 secunde la prima pornire din zi si instant la pornirile ulterioare. Aveti idee care ar putea fi cauza? Stima
Comment
-
Masina are 100.000, 2011, filtrul si uleiul au fost schimbate in august 2014, si de atunci am 13.000 km, urmeaza sa fac schimburile peste 2000 km. folosesc filtru de ulei de origine si ulei elf 5w30 fe ( pentru dpf). sta aprins foarte mult doar dupa ce staioneaza cateva zile, e a2a oara cand face asa. in rest se stinge cam in 2-4 secunde in functie de anotimp si doar la prima pornire, am citit ca asta nu ar fi ceva foarte neobisnuit la prima pornire. nivelul este bun, chiar sub maxim, il verific mai mereu pe loc perfect drept, iar de mancat sa zic undeva la 2-3 sute ml la 15000 km. multumesc !
Comment
Comment