Probleme La Pornire 1.2 16V

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #61
    Cine vrea update-ul de soft cred ca cel mai bine intai sunati la vocea clientului ca programarea la service sa se faca prin ei. Indiferent daca mai aveti garantie sau nu. Asa exista probabilitatea sa nu se plateasca chiar daca masina a iesit din garantie.
    mike-5 - suna la vocea clientului si spune-le ca motorul are functionare anormala si vrei o diagnosticare. Iti vor face update-ul la service chiar daca nu recunosc oficial.
    Last edited by gheorg1975; 20 March 2013, 11:12.

    Comment


    • #62
      @mike-5: asa mergea si a mea, in special la mersul bara la bara in treapta 1 sau a 2-a la relanti! dar cu noul soft nu mai face asa! se cunoaste si la schimbarea treptei de viteza, si la frana de motor! motorul merge mai rotund! si am observat si o pornire mai usoara dimineata cand plec la munca!

      Comment


      • #63
        adaniel69 tu aveai teava de esapament neagra inainte ? Ca eu asa o aveam , mi-a spus un coleg de la munca, eu nu observasem. Cred ca si asta e un semn ca arderea nu era ok.

        Comment


        • #64
          acum am dat cu un servetel pe toba si abia daca se vede ceva pe el!

          arderea era buna si inainte, dar acum nu mai cade turatia instant cand iei piciorul de pe acceleratie! si tine mai bine relatiul si turatia e mai stabila acum!

          cei care aveti softul vechi, faceti o proba in felul urmator: cuplati treapta 1, plecati de pe loc si la un moment dat luati piciorul de pe acceleratie pana ajunge la relanti! daca simtiti smucituri, inseamna ca aveti un soft mai vechi. acum accelerati pana pe la 2000 rpm. din nou daca simtiti smucituri, e de la softul vechi!

          eu cu softul nou nu mai simt acele smucituri! e gandit mai bine! cand intra in frana de motor, mai da putina benzina sa nu smuceasca!

          Comment


          • #65
            Am sunat ieri la Vocea Clientului. Dupa ce le-am explicat situatia cum ca am scos masina din garantie pt ca n-am facut ultima revizie la ei si le-am zis si ca am gpl montat pe masina au concluzionat ca vor reveni azi cu un telefon. Tipa cu care am vorbit n-a confirmat nici nu a infirmat ca ar exista o versiune noua de soft pentru motorul 1.2 ci doar mi-a pus cateva intrebari din care parea sa se intereseze daca merge motorul in parametri si mi-a facut identificarea masinii. Azi astept raspuns de la ei.

            Ar fi super sa se comporte diferit motorul dupa resoftare. Cam tot ce s-a scris pe aici apare si la mine :
            - comportare ciudata la rece a motorului cand se tureaza prea mult , cand prea putin.
            - fara probleme la pornire. Porneste totdeauna la prima cheie indiferent daca au fost afara -15 grade , vezi iarna trecuta.
            - toba de esapament e curata
            - intrare in frana de motor cu smucituri + la accelerare are smucituri mai ales in primele trepte de viteza
            - plecarea de pe loc din ralanti e greoaie, motorul tinde sa moara. Se pune in miscare cu greu.
            - la apasarea brusca a acceleratiei la fund e o intarziere uriasa pana accelereaza. Accelereaza mult mai bine daca apas progresiv. Test facut pe la 2000 ture , 2800 ture. Daca apas acceleratia la fund peste 4000 ture e ok se duce normal.

            Cei care ati facut resoftarea observati ca ar fi masina mai lenta ? Intreb pentru ca daca softul ar fi de la noul logan timpul de accelerare e mai mare. Ma gandesc ca odata cu noul soft s-ar schimba consumul mediu si poate si demarajul. Ma gandeam ca poate se observa si in cifre nu doar prin ce simturi noul soft.

            Exista oare diferenta de soft intre 1.2 euro4 si 1.2 euro5 ? Eu am versiunea euro5.

            Comment


            • #66
              Ce frumos. Inca n-am fost sunat de Vocea Clientului desi am primit asigurari ca o vor face. Nu-mi ramane decat sa-i sun iar.

              Comment


              • #67
                Eu le-am trimis mail Joi, si la fel, se dau raniti

                Comment


                • #68
                  Nu-i lasati pana nu va rezolvati problema. De cand s-a facut modificarea de soft la mine am senzatia ca stiu din nou sa conduc. E cu totul alta masina.

                  Comment


                  • #69
                    offff....e o bestie inlantuita D4Ful asta...totul e sa faci reprogramarea si atunci sa vezi plecari cu fum de cauciuc din relanti.
                    voi cititi ce scrieti??? si se mai ia si lumea dupa voi!
                    pana si la K4M daca dai drumul la ambreiaj la relanti moare motorul...dar la 1.2.
                    voi chiar credeti ca stie cineva numai dintr-o convorbire la telefon daca e sau nu o reprogramare de facut fara sa se uite ce soft e pe masina?
                    mergeti cu masinile in service oameni buni daca aveti probleme si acolo veti vedea ce si cum.
                    mai lipseste foarte putin si se incadreaza la categoria iveco alb
                    am o problema cu masina.
                    ce masina aveti?
                    un iveco.
                    de care?
                    ALB!

                    Comment


                    • #70
                      Pana la urma exista vre-o diferenta de soft intre 1.2-16v euro4 si 1.2-16v euro5 ?

                      Comment


                      • #71
                        Nu exista.

                        Comment


                        • #72
                          pe ce te bazezi cand spui ca nu exista
                          la trecerea de la e4 la e5 sigur au fost ceva modificari deoarece nu aveau cum sa pastreze teoretic cei 75CP . LA 1.6 AU SCAZUT TEORETIC DE LA 90 LA 85 CUM SE FACE CA LA 1.2 CAI AU RAMS ACEEASI?

                          Comment


                          • #73
                            exista, evident ca exista.
                            altfel cum faceau sa respecte norma de E5???

                            Comment


                            • #74
                              @gheorg a avut dreptate, am facut o programare la vocea clientului pentru diagnoza si pentru actualizarea softului calculatorului de injectie (am insistat) si am spus sa ma programeze la un service aproape de casa adica Autocobalcescu de pe Splaiul Unirii unde am gasit o echipa extraordinara si intelegatori. Nu au gasit nici o eroare, apoi a urmat actualizarea softului unde pot sa confirm ca este altul decat cel care l-am avut si nu m-a costat nimic. Cu siguranta softul nou este imbunatatit (probabil au facut ceva modificari in harta curbelor de avans).Am constatat in timp scurt urmatoarele:
                              -urca in ture mai liniar;
                              -pornirea de pe loc este mai usoara, nu mai trebuie sa o turezi mult;
                              -lag-ul nu s-a eliminat (n-are nicicum);
                              -nu mai merge galopant (cu smucituri) cu motorul rece in treptele I si II in acceleratie si deceleratie;
                              -la relanti acul turometrului este stabil (inainte fluctua putin).
                              Urmeaza in timp sa vad daca porneste mereu de la prima cheie la rece si sa vad consumul.
                              Last edited by mike-5; 27 March 2013, 20:41.

                              Comment


                              • #75
                                Eu cand am schimbat softul acum doi ani era aparut E5 si am intrebat si au zis ca e acelasi soft.

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google