Probleme La Pornire 1.2 16V

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Nu stiu ce are masina de o luna, cateodata se aude un zgomot ciudat la ralanti si turatia variaza +/- 50 rpm. Am verificat nivelul de ulei si daca am vreo scurgere pe la motor dar a fost totul bine. Cateodata nu porneste din prima cheie, se invarte electromotorul dar nu face aprindere. Sa testez bujiile sau am alta problema?

    Comment


    • Descrie putin zgomotul la ralanti ! poate e ceva normal (zgomotul arcurilor de pe "soare" care este perfect normal mai ales daca kitul ambreiaj este cel de origine Valeo - calca pedala sa vezi ca nu se mai aude) , variatiile de turatii le am si eu dar dabia daca le observ de pe turometru !
      Cu problema de pornire la prima cheie eu personal ma las batut o iau ca atare si asta e pur si simplu m-am saturat sa tot primesc prin reprezentante raspunsuri de genul : "Nu e vina noastra e vina fabricantului!!"
      Am trimis mail la Vocea Clientului cu problema de pornire , nu mi-au raspuns nici pana in ziua de astazi (mesaj dat acum cca. 2 sapt. ) Bataie de joc , lipsa de respect fata de client , parca era vorba de satifacerea clientului !? daca continua in ritmul asta sincer nu-I vad bine in urmatorii 5-6 ani pe cei de la Dacia.
      sigpicLogan , from point A to anywhere in the world .....yeap , no problem!!! but hey!!! you said modern roads right ?

      Comment


      • variatia de turatie la relanti as zice ca tine de benzina (predominant); cu benzina de 95 de la rompetrol varia relantiul, cu cea mai scumpa nu mai varia sau aproape deloc.eu am si gpl dar asta e parerea mea

        Comment


        • Prea mulţi colegi întâmpină aceste probleme la pornire, ca să fie doar de la benzină.

          Comment


          • E clar o problema cu acesta pornire la prima cheie , problema care se manifesta atat pe vechiul logan cat si pe cel de generatie noua respectiv logan 2 , deci e o problema veche de care se stie iar cei de la Renault nu au facut absolut nmk ca sa o remedieze , la fel si cu scurgerea de ulei de la garnitura capac chiuloasa !!

            Dragi constructori de la Renault domnilor daca nu vreti sa remediati aceste probleme pentru motorul D4F renuntati domne la el si nu-l mai produceti nu va mai bateti joc de clienti.
            sigpicLogan , from point A to anywhere in the world .....yeap , no problem!!! but hey!!! you said modern roads right ?

            Comment


            • Originally posted by MihaiB View Post
              la mine la pronire face urmatoarea chestie: porneste dar merge "ciudat", parca sta sa moara si becul de baterie ramane aprins...daca dau un spritz e ok; foarte rar nu porneste din prima; a 2-a oara e ok (nu are importanta ca este la cald sau rece)...dar nu pot zice ca in 2 ani nu am patit-o deloc
              Exact aceeasi problema o intampin si eu!
              Aprox 2 din 10 porniri nefiind reusite (motorul rece dimineata).Spatamana aceasta trebuie sa ma duc cu ea la revizia de 2 ani la Tg. Ocna la Ideal Auto Service si am sa le comunic problema si sper sa imi faca si mie acea modificare de soft.
              Voi reveni cu info dupa revizie.

              Comment


              • Ceva noutati ?

                Originally posted by i0nutz View Post
                Exact aceeasi problema o intampin si eu!
                Aprox 2 din 10 porniri nefiind reusite (motorul rece dimineata).Spatamana aceasta trebuie sa ma duc cu ea la revizia de 2 ani la Tg. Ocna la Ideal Auto Service si am sa le comunic problema si sper sa imi faca si mie acea modificare de soft.
                Voi reveni cu info dupa revizie.

                Comment


                • Originally posted by brasil View Post
                  Ceva noutati ?
                  Salut!
                  De 2 saptamani nu mai am acea problema !
                  Cand am fost la serviceul Dacia din Tg. Ocna de indata ce le-am explicat problema am vazut pe chipul "meseriasului" ca stia despre ce e vorba si mi-au pus-o pe tester .
                  Dupa creo 20 de min. au zis ca nu au gasit nimic in neregula cu computerul si au zis ca daca prob persista sa revin dar de atunci a pornit mereu la sfert de cheie ceea ce ma face sa cred ca baietii au facut si acel update dar au tacut .
                  Sper ca nu voi mai avea probleme dar in cazul in care voi avea voi reveni cu informatii!

                  Comment


                  • Daca iti facea un update de soft cel mai probabil te notofica in acest sens .
                    sigpicLogan , from point A to anywhere in the world .....yeap , no problem!!! but hey!!! you said modern roads right ?

                    Comment


                    • Continuarea postului #74,dupa un an si ceva de cand am actualizat softul in service pot spune ca si in privinta pornirilor s-a simtit noul soft,in sensul ca de atunci nu am avut nici un rateu la pornire,iar in privinta consumului,nu am observat vreo schimbare.
                      Mentionez ca am folosit benzina CO 95 si mai rar CO 99,deci la masina mea,cifra octanica nu a reprezentat un impediment in privinta pornirilor,clar noul soft a facut diferenta.
                      Last edited by mike-5; 19 May 2014, 21:28.

                      Comment


                      • La mine nu s-a rezolvat problema cu pornirea. Dupa update de soft, din decembrie minunea a tinut 2luni jumatate. A urmat apoi 2 porniri ratate si doua porniri greoi la 1 cheie. Cu cel stock am avut 4 porniri ratate si 1 greoaie la a doua cheie. Am facut o noua sesizare referitoare la aceasta problema. Un lucru e sigur: partea de software sau hardware dau aceste erori.

                        Comment


                        • Bună seara!
                          In primul rând vă mulțumesc pentru sfaturile legate de întreținerea mașinii! Au fost și sunt neprețuite!!
                          Dețin o dacia Sandero din 2009 cu motorul de 1.2 16v ce are 75000 km absolut reali și mă confrunt cu o problemă ciudată legată de pornirea la rece. Mai exact nu pornește decât la a doua cheie dacă mașina stă pe o suprafață plată iar dacă stă înclinată spre fața pornește la prima cheie! În restul zilei pornește foarte ușor!
                          Am schimbat în acest sens: corp clapeta (original) senzor temperatură, senzor MAF și senzor temperatură antigel! În plus am făcut și update-ul de soft!
                          Diagnoza nu arată nici o eroare!
                          Ce mă sfătuiți? Cei de la Dacia mi-au sugerat să schimb și pompa de benzină! Să o schimb și pe aceasta?
                          Cand pun contactul se aude pompa cum lucrează!
                          Am pus contactul și de mai multe ori și nimic!
                          Mașina funcționează ireproșabil mai puțin această problemă! Vă mulțumesc!!

                          Comment


                          • 2009, sintem in 2024, 15 ani ireprosabil, poate vrei sa lasi si pe altul sa se bucure de asa masina buna.
                            Egoismul intotdeauna complica lucrurile

                            Comment


                            • Colegul cnada, inainte de a porni masina, incearca macar o data sa desfaci busonul de la benzina si apoi ii dai cheie..

                              Comment


                              • Originally posted by vali2008 View Post
                                Colegul cnada, inainte de a porni masina, incearca macar o data sa desfaci busonul de la benzina si apoi ii dai cheie..
                                Multumesc pentru sfat!! Joi am schimbat bateria, mai citisem pe alocuri ca si de aici ar fi problema uneori cu toate ca nu avea simptome de baterie dusa! Am avut o baterie de pe alta masina de 85 de un an vechime si culmea a porrnit la prima cheie dimineata deja doua zile la rand! Sper sa ramana asa! Explicatia inca nu imi este clara de ce de la baterie atata timp cat inainte chiar daca nu pornea totusi invartea ok!
                                Si pentru cine era curios mai sus...masina o am de un an, dar ii stiu istoricul de aceea am zis ca are km reali!!

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google