If this is your first visit, be sure to
check out the FAQ by clicking the
link above. You may have to register
before you can post: click the register link above to proceed. To start viewing messages,
select the forum that you want to visit from the selection below.
Cauti un 1.2 tCe la dezmembrari (cam greu sa gasesti), si iei turbina, galerie evacuare, intercooler, tubulatura, tubulatura pentru filtrul de aer, baie de ulei, conductele de ungere turbina, ECU si le montezi pe actualul 1.2 16v. Ambele au acelasi raport de comprimare 9:8.1, deci diferente in interiorul celor doua motoare cam greu.
Ok. in urma unei discutii cu un mecanic mia explicat ce presupune in schimb mia spus ca pentru a simti intradevar o diferenta si a putea folosi surplusul de putere ar trebui sa schimb si cutia de viteze. Cred ca o sa abandonez proiectul momentan.
soselele din România au prea putin RAM si video pentru NFS
mecanicu e cel mai tare) cutia de viteze era problema. Cand vrei sa faci asa ceva trebuie sa te duci la cineva care a mai facut asta nu la niste mecanici care toata viata lor au schimbat piesele dupa ureche si niciodata nu le nimereste, mereu schimbi cel putin 2 piese sa se rezolve problema. Turbo nu e greu de pus doar ca profesionalismul se plateste.
Exista mari diferente intr motorul turbo aspirat si cel normal aspirat.Alte pistoane(forjate),alte biele,(forjate)alt sistem de ungere,alta chiulasa,alte cote,alte diagrame de avans si distributie.Motorul lucreaza cu presiuni mari in cilindrii,alt soft alti paramentrii.
1,2 TCE este la ani lumina diferenta de 1,2 16 v.Nu se potriveste nimic.O lucrare artizanala,cu turbo si soft modificat duce la distrugerea motorului in cel mai scurt timp.
Nu este calculat nimic pentru turbo.In prima faza se vor "topi" pistoanele datorita temperaturii ridicate,sau se vor rupe bielele,prea slabe pentru noua presiune din cilindrii.Experimentele se fac cu bani ! Dar trebuie sa gandesti ,sa nu arunci banii de pomana si sa strici ce detii deja(adica un motor ok)
sunt 2 tipuri de 1.2 tce renault. unul cu injectie directa si cam tot ce zice rac (motorul actual 115cp <cod motor H5Ft>) si cel vechi (cod motor D4FT), fara injectie directa si probabil fara multe altele, de 101cp.
avand in vedere ca motorul aspirat 1.2 are codul D4f, ma gandesc ca D4ft e oarecum similar, doar ca vine cu turbo la pachet. h5ft e altceva cu totul.
Toate cele 3 motorizarile difera COMPLET de motorizarea D4F initiala.
Cea mai "apropiata" sa zicem ar fi cel de 101cp - apropierea fiind faptul ca motorul este SOHC (celelate doua motorizari sunt DOHC - deci deja alta poveste din start). In rest nimic nu se aseamana (poate doar faptul ca au 1148cm cubi si ca au 4 pistoane cu 16 volti ). Diferentele sunt foarte mari in rest.
Din cate vad eu zice DOAR ca turbo nu este inclus.
Oricum este un pret bun pentru motor.
Per ansablu ideea este ca nu pre se merita sa te apuci de modificari, cand gasesti deja modificate de-a gata de fabricant. Iar diferenta de costuri ar fi minima.
We process personal data about users of our site, through the use of cookies and other technologies, to deliver our services, personalize advertising, and to analyze site activity. We may share certain information about our users with our advertising and analytics partners. For additional details, refer to our Privacy Policy.
By clicking "I AGREE" below, you agree to our Privacy Policy and our personal data processing and cookie practices as described therein. You also acknowledge that this forum may be hosted outside your country and you consent to the collection, storage, and processing of your data in the country where this forum is hosted.
Comment