Turbo Pe 1.2 16v

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Turbo Pe 1.2 16v

    A pus cineva turbina pe motorul de 1.2?


    Nu stiu daca am postat la sectiunea care trebui, daca nu e bine rog moderatorii sa mute thread-ul.
    soselele din România au prea putin RAM si video pentru NFS

  • #2
    Da, a pus Renault din fabrica (1.2 tce) .

    Pe asta aspirat n-a pus nima si nici nu cred ca ai sa vezi pus.

    Comment


    • #3
      Inteles. Deci nu e indicat si nici usor de facut.
      soselele din România au prea putin RAM si video pentru NFS

      Comment


      • #4
        Cauti un 1.2 tCe la dezmembrari (cam greu sa gasesti), si iei turbina, galerie evacuare, intercooler, tubulatura, tubulatura pentru filtrul de aer, baie de ulei, conductele de ungere turbina, ECU si le montezi pe actualul 1.2 16v. Ambele au acelasi raport de comprimare 9:8.1, deci diferente in interiorul celor doua motoare cam greu.
        4 pistons + GPL + tuningu' casei = km multi & 1.5 dCi 85 BoiP

        Comment


        • #5
          Va fi nasol cu omologarea motorului pentru ca n-a mai fost pus pe modelele dacia si il va taxa serios RAR-ul.

          Comment


          • #6
            Ok. in urma unei discutii cu un mecanic mia explicat ce presupune in schimb mia spus ca pentru a simti intradevar o diferenta si a putea folosi surplusul de putere ar trebui sa schimb si cutia de viteze. Cred ca o sa abandonez proiectul momentan.
            soselele din România au prea putin RAM si video pentru NFS

            Comment


            • #7
              pana sa ajungi la cutie spargi 3-4 motoare )
              I My Honda !

              Comment


              • #8
                mecanicu e cel mai tare) cutia de viteze era problema. Cand vrei sa faci asa ceva trebuie sa te duci la cineva care a mai facut asta nu la niste mecanici care toata viata lor au schimbat piesele dupa ureche si niciodata nu le nimereste, mereu schimbi cel putin 2 piese sa se rezolve problema. Turbo nu e greu de pus doar ca profesionalismul se plateste.

                Comment


                • #9
                  Nu are nici o treaba 1.2 TCe-ul cu 1.2 aspirat. Sunt 2 motoare COMPLET diferite.

                  TCE-ul are racire cu ulei la fustele pistoanelor...(niste duze care arunca ulei in permanenta in fustele pistoanelor).

                  PS raportul de compresie la TCe este de 9,5:1 deci nu au ambele acelasi raport. In general motoarele turbo sunt decompresate.

                  Comment


                  • #10
                    Exista mari diferente intr motorul turbo aspirat si cel normal aspirat.Alte pistoane(forjate),alte biele,(forjate)alt sistem de ungere,alta chiulasa,alte cote,alte diagrame de avans si distributie.Motorul lucreaza cu presiuni mari in cilindrii,alt soft alti paramentrii.
                    1,2 TCE este la ani lumina diferenta de 1,2 16 v.Nu se potriveste nimic.O lucrare artizanala,cu turbo si soft modificat duce la distrugerea motorului in cel mai scurt timp.
                    Nu este calculat nimic pentru turbo.In prima faza se vor "topi" pistoanele datorita temperaturii ridicate,sau se vor rupe bielele,prea slabe pentru noua presiune din cilindrii.Experimentele se fac cu bani ! Dar trebuie sa gandesti ,sa nu arunci banii de pomana si sa strici ce detii deja(adica un motor ok)

                    Comment


                    • #11
                      sunt 2 tipuri de 1.2 tce renault. unul cu injectie directa si cam tot ce zice rac (motorul actual 115cp <cod motor H5Ft>) si cel vechi (cod motor D4FT), fara injectie directa si probabil fara multe altele, de 101cp.
                      avand in vedere ca motorul aspirat 1.2 are codul D4f, ma gandesc ca D4ft e oarecum similar, doar ca vine cu turbo la pachet. h5ft e altceva cu totul.
                      internal combustionizer

                      Comment


                      • #12
                        Exista si al treilea motor, 1,2 tce 120 CP. Nou lansat cu surle si trambite.
                        Cel mai lent 1,6 8v

                        Comment


                        • #13
                          Toate cele 3 motorizarile difera COMPLET de motorizarea D4F initiala.

                          Cea mai "apropiata" sa zicem ar fi cel de 101cp - apropierea fiind faptul ca motorul este SOHC (celelate doua motorizari sunt DOHC - deci deja alta poveste din start). In rest nimic nu se aseamana (poate doar faptul ca au 1148cm cubi si ca au 4 pistoane cu 16 volti ). Diferentele sunt foarte mari in rest.

                          Garatez ca iesi de 100 de ori mai ieftin daca iei direct un motor 1.2 TCe second si il pui in locul la al tau. (se gasesc deja pe e-bay). http://www.ebay.co.uk/itm/Renault-Cl...-/110950968541 - 300 lire.

                          Comment


                          • #14
                            pacat ac acel motor este fara turbo, electrica, evacuare si ce mai terbuie schimbat.

                            Comment


                            • #15
                              Din cate vad eu zice DOAR ca turbo nu este inclus.

                              Oricum este un pret bun pentru motor.

                              Per ansablu ideea este ca nu pre se merita sa te apuci de modificari, cand gasesti deja modificate de-a gata de fabricant. Iar diferenta de costuri ar fi minima.

                              Comment

                              Working...
                              X
                              Anulare DPF
                              Politica de Securitate Google