Diagnostics

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    Am vrut sa arunc si eu o privire la acest "Diagnostics", dar nu am gasit asa ceva la setari. Ce ar trebui sa butonez ca sa vad acele informatii. Aparatul este ca cel din primul post (masina fabricata din iulie 2012).
    ex:
    Logan Laureat 1,2 16V mpi E5N-2012-->2022(112.100km)
    Logan Preferance 1,5dci E3/03-2006-->2012(76.100km)

    Comment


    • #17
      Am mai dat de un Duster(cu vreo 800 km) cu acel cd-player - si de curiozitate l-am rugat sa imi arate voltajul: In mers in sarcina arata un maxim de 13-13.4... deci e clar cat de calibrate sunt acele circuite. Puteti sa le ignorati complet, iar daca vreti sa va masurati curentul ... faceti aceasta operatiune cu un aparat de masura dedicat.
      B-187-H D Z->A.k.a Tobita Indemanaciu

      Comment


      • #18
        Anul trecut prin mai, am facut ceva teste/masuratori vis-a-vis de acest "Diagnostics":

        Masina nepornita de 24h:

        12.8 v masurat cu voltmetru;
        12.0 v afisaj radio.
        ----------------------------
        masuratori cu motorul pornit relanti fara consumatori:
        14.36 v masurat;
        13.5-14.0 v afisaj radio (oscileaza intre cele 2 valori).
        ---------------------------------------
        masuratori cu motor pornit relanti + consumatorii activi (faza lunga, ceata fata+spate,AC pornit pe treapta 2,dezaburire):
        13.03 v masurat (aici s-a cam stabilizat dupa ce a scazut pana la 12.78- cresterea turatiei sigur o ducea la 14.x volti incarcare);
        12.0 v afisaj radio.
        ex:
        Logan Laureat 1,2 16V mpi E5N-2012-->2022(112.100km)
        Logan Preferance 1,5dci E3/03-2006-->2012(76.100km)

        Comment


        • #19
          Loganul de 1.2 are relantiul destul de mic(ture) din soft cand se incalzeste si nu face fata prea bine alternatorul la toti consumatorii! Numai putin daca o calci(>=1000 de ture) face fata! Ideea e simpla: releul de incarcare excita rotorul cu maximul de tensiune pe care il poate scoate! Nu poate sa ii dea 12v ci are o limita in care joaca! La relanti ii da maxim de curent iar in turatie ii da minimul de curent astfel incat sa ai constant 14V la iesire pe alternator!
          nu stiu daca m-am facut inteles!

          @ZFMFLORIN: incearca sa faci masuratorile astea direct pe bornele alternatorului pentru ca de la alternator pana la baterie se mai pierde putin curent!
          Last edited by adaniel69; 4 April 2014, 07:33.

          Comment


          • #20
            Originally posted by ZFMFLORIN View Post
            Am vrut sa arunc si eu o privire la acest "Diagnostics", dar nu am gasit asa ceva la setari. Ce ar trebui sa butonez ca sa vad acele informatii. Aparatul este ca cel din primul post (masina fabricata din iulie 2012).
            Ca sa intri in "Diagnostics" tii apasat pe butonul SET aprox 10 secunde .

            Comment


            • #21
              Originally posted by prometheus View Post
              Bateria este cea originala.
              Sa incep sa-mi fac grji pentru aceasta baterie ?
              Deşi postul este mai vechi, vreau să te întreb dacă ai desfăcut vreodată dopurile de la acumulator (măcar cele din dreapta, care nu sunt acoperite de niciun fel de abţibild)!
              După 1 an de la postarea ta, bateria în ce stare se mai prezintă?

              Comment


              • #22
                Inca nu am desfacut nici un dop de la baterie si nici nu o sa fac operatia asta prea curand , bateria se afla in parametri , in cele din urma am ajuns la concluzia ca acest "Diagnostics" nu este realist.

                P.S. Habar nu am de ce se afla in meniul player-ului ca oricum afiseaza niste valori total gresite.
                sigpicLogan , from point A to anywhere in the world .....yeap , no problem!!! but hey!!! you said modern roads right ?

                Comment

                Working...
                X
                Anulare DPF
                Politica de Securitate Google