Motoarele alea de mai sus sunt si mai noi decat asta. Si mai scumpe.
Particularitati Motor D4F-732
Collapse
X
-
Pentru ca in afara de o greutate mai mare si un pret mai ridicat, nu stiu care ar fi "avantajul" folosirii a doua axuri cu came pe 1.2. Totusi nu este un motor de turatie. Pe ture mici, cred ca se misca mai bine un motor cu 1 axa. Aici, rog sa corecteze cine are informatii sigure.
Si nu sunt cei de la Renault mai cu mot. Sunt mai multi care au optat pentru 1 axa din pricina costurilor (probabil cel mai important factor).Last edited by Pacco; 30 October 2013, 14:47.sigpic
Comment
-
Mai e o problema...spre ex...am vazut pe net exact acest tip de motor cu probleme de turatii de relanti , motorul era in punctul sa se opreasca dar in loc sa faca acest lucru vibra foarte puternic si scotea un zgomot ciudat.....unul din cei care au comentat acel clip spunea de curatarea "motorasului pas cu pas", e si aici am impresia ca e o problema.....acest tip de motor nu mai vine cu cablu de acceleratie ...fapt care duce la "disparitia"...acelei piese ? sau cel putin nu mai este atat de accesibila utilizatorului(in termini de demontare - montare) sa o poata curate/schimba ?
sigpicLogan , from point A to anywhere in the world .....yeap , no problem!!! but hey!!! you said modern roads right ?
Comment
-
Nu am inteles prea bine care e intrebarea ta, dar...
Daca faci referire la 1.2 16v, motorul nu are motoras pas cu pas. Clapeta este motorizata si deschide/inchide si controleaza cantitatea de aer ce intra in admisie (asa facea si motorasul pas cu pas la cele cu clapeta actionata de cablul pedalei de acceleratie).
Practic trebuie calibrat corpul clapeta, pentru ca nu mai are potentiometru ca sa citeasca pozitia clapetei, si astfel ECU sincronizeaza clapeta in functie de pozitia pedalei.Last edited by Pacco; 30 October 2013, 15:11.sigpic
Comment
-
Intrebarea era daca mai dispune de motoras pas cu pas....din raspunsul tau reiese ca nu mai are acel motoras....multumesc mult pt lamurire.
Termostatul la acest motor este ca dimesiune/tip la fel ca la celelalte motorizari mpi ?
Kit-ul de ambreiaj este unul facut special pt acesta motorizare sau pt versiunile pe benzina sunt comune ca Tip/dimensiune la cele pe benzina , 1.4 , 1.6 , 1.6 16v ?sigpicLogan , from point A to anywhere in the world .....yeap , no problem!!! but hey!!! you said modern roads right ?
Comment
-
Nu e adevarat e Photoshop.
2 axe la culbutori = 2 axe cu came ??!Last edited by t0rquemada; 12 July 2014, 14:20.Pentru H4B(0,9 TCe) datu' cu părerea (mai ales cand nu ai toate datele) e sport național - Do not feed the trolls.
Comment
-
desigur. au pus cate 4 supape pe cilindru ca sa faciliteze admisia si evacuarea in ture mari a motorului. de aceea nici nu au scos mai mult de 75 de cai din acest motor. solutie ieftina si pentru fabrica si pentru utilizatori (distributie ieftina_)o/____\o
(i)
.........
Comment
Comment