Care-i cheia pentru buson?
Particularitati Motor D4F-732
Collapse
X
-
Cea de tip patrat .
Oti pentru cheia de golit uleiul din baie se gaseste la orice magazin de piese auto cu cca. 8-10 lei.
Cheia pentru bujii imi este teama ca are peretii prea grosi.Last edited by prometheus; 18 February 2016, 17:58.sigpicLogan , from point A to anywhere in the world .....yeap , no problem!!! but hey!!! you said modern roads right ?
Comment
-
Tubalara pentru bujii 14 mm este de trei feluri:cu cleme otelite pentru retinere bujie,cu bucsa cauciuc tot pentru retinere bujie si magnetica.Eu am gasit-o pe prima si i-am scos clemele otelite pentru ca aceste cleme zgaraie izolatorul bujiei (aceste cleme calca fix pe izolatorul bujiei).Cu tubulara doar slabesc bujia,iar pentru desfacere trebuie sa improvizez un furtun lung de nu stiu cati cm pentru a prinde "motul" bujiei.Dimensiunile tubularei mele sunt:diametru exterior pe toata lungimea tubularei =18,2 mm,lungime=63 mm.
Comment
-
Am sa trec pe la "aprozar" (mag piese auto), sa intreb de un patrat de 8, din exp, o sa zica ca face comanda, nici nu are rost sa intreb pretul.
Mai bine fac eu comanda, asa fac economie de 50-100% din pret.
Multumesc t0rque.
trimis de pe mobil„Decât să înjuri întunericul, mai bine aprinde o lumânare.”
Comment
-
In atasament este cheia la care faceam referire.
Este cea mai indicata pentru aceste orificii, piese. Parerea mea
Este de 10 - 11.
Capul masurat este cel de 11, pentru a va face o idee.
Tubularele de mai sus...cam butucanoase
Da, ar fi foarte indicat sa controlezi cuplul la strangere, curatarea corecta a zonei de lucru si gresarea cu pasta adecvata pe baza de Cu.Last edited by 77sky; 18 February 2016, 20:08.Logan Ambition-dCi, 70 CP (+25); C.V.-JR5, A.H.; barza sosita in 2007, iulie
Comment
-
-
e 20 de lei un subler de asta in bazar :P , iar cheie pt buson ulei se gasesc la toate magazinele e patrat de 8 de la vechea dacie 1300 inlcusiv logan 2013 ..... cheie de filtru e bun sa ai ....ca e o pozitie mai incomoda .... una de bujii comandata de prin magazine dar cu masurare dinamometrica sa nu stringi ca ...... animalul :P
Comment
-
tubularele "din teava" nu merg, nu incape nici macar aia de 14, cu atat mai putin capatul opus care e de 15.
Azi am cumparat o cheie buna - arata ca toate cheile alea din supermarket, cu maner in T si articulatie, dar intra lejer in motorul D4F (am probat). Am luat de la magazinele de piese auto, din Galati, de la "ultimul leu". Cred ca ar trebui sa existe o astfel de cheie si la magazinele de piese locale. A costat 12 lei !!
Am luat-o la bricolat cu picatura de prenadez si un magnet neodimium -> acum are si retinere magnetica a bujiei.
Comment
-
Sublerul l-am luat din Lidl in 07.09.2014 - 40 lei. Vedeti ca mai apar, la o anumita perioada, tot la ei.
De principiu nu prea cumpar scule de genul din bazar. De ani de zile nu am mai cumparat chei din bazar (cand am vazut ca mi s-a labartat una fixa, din b....). Doar de la anumite magazine.
Dr_p...ai probat vreodata o cheie pe care am descris-o? E slim. Mi-e greu sa cred ca asta nu incape si intra o alta...Nu am una de 14, dar o voi cumpara si vreau sa facem masuratori: cota exterioara maxima la mine si la cea de la tine...
Sunt chiar curios...nu stiu daca ai demontat o bujie incandescenta (10 mm hexagonul), sa vezi ce locas mic e acolo. Asta intra chiar lejer, nu freaca de peretii chiulasei.Logan Ambition-dCi, 70 CP (+25); C.V.-JR5, A.H.; barza sosita in 2007, iulie
Comment
-
Originally posted by dr_p View Post...Azi am cumparat o cheie buna - arata ca toate cheile alea din supermarket, cu maner in T si articulatie, dar intra lejer in motorul D4F (am probat). Am luat de la magazinele de piese auto, din Galati, de la "ultimul leu". Cred ca ar trebui sa existe o astfel de cheie si la magazinele de piese locale. A costat 12 lei !!
Am luat-o la bricolat cu picatura de prenadez si un magnet neodimium -> acum are si retinere magnetica a bujiei.
Poate o sa cumpar, dar ma gandeam ca la intervalul recomandat de schimbare (60.000km pt mine insemnand cam 5 ani), nu e un capat de tara sa merg la servis pt inlocuire. Cel putin ei fac mai des operatia asta decat mine....ex:
Logan Laureat 1,2 16V mpi E5N-2012-->2022(112.100km)
Logan Preferance 1,5dci E3/03-2006-->2012(76.100km)
Comment
-
Originally posted by 77sky View PostDr_p...ai probat vreodata o cheie pe care am descris-o? E slim. Mi-e greu sa cred ca asta nu incape si intra o alta...Nu am una de 14, dar o voi cumpara si vreau sa facem masuratori: cota exterioara maxima la mine si la cea de la tine...Attached Files
Comment
-
Hai ca am revenit, desi facusem studiul duminica, inca nu am reusit a scrie.
Merci pt desen, Dr_P, lamuritor.
Asadar: am cautat cheia de 10 mm - pt a face comparatie cu cea de la mine.
Se observa o diferenta de cca 0.2-0.3 mm, mai subtire fiind cheia mea, nu are muchiile atat de pronuntate.
Asta in primele 2 poze.
Urmatoarele 2: cota originala, cca 21 mm, apoi am ajustat-o putin mai mult la polizor, de a ajuns ultra slim, indeplinind cu brio "norma" specificata mai sus de tine, de cca 20 mm, a ajuns la mai putin de 18 mm Trebuie putina atentie la operatiune, in zona imbinarilor laturilor hexagonului sa fie totusi o cota de rezistenta.
Tare as vrea sa vad pe viu zona asta in discutie, eventual sa o masor, comparativ. Poate ca cel mai simplu, e sa procuri o cheie dedicata, insa eu prefer sa iau una si pt alte operatiuni
P.S plimbati cursorul peste poze, au detalii precise.Logan Ambition-dCi, 70 CP (+25); C.V.-JR5, A.H.; barza sosita in 2007, iulie
Comment
Comment