Evaluare Compresie Functie De Gaze Carter

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    filtre recuperare ulei de la gaze de carter a fost dotat oltcitul cu asa ceva de fabrica, la fel si marele sistem de recirculare gaze etc etc
    rezultate nu foarte multumitoare cu ele !!!
    am facut cu un prieten pe oltcitul lui acum ceva ani un experiment cu un oil catch tank cumparat aftermarket, ceva de calitate, cu circuit modificat etc .... rezultat nesatisfacator ! a vandut repede kitul ca era aproape nou ca sa isi mai recupereze din bani !

    sistemul pcv = sistem ventilare carter !
    la majoritatea oltciturilor se dadea o gaura cu surubelnita in busonul de umplere ca sa nu aiba probleme mai ales la relanti si la turatii mici, motoarele uzate, in functionare
    multi mai scoteau gazele din separatorul de ulei din furtunul care ducea spre filtrul de aer care la randul lui intra in carburator sau daca ajungea sa arunce grav cu ulei prin filtru, cu un furtun prelungit duceau spre spatele motorului pe langa planetare/cutie de viteze
    Last edited by Leo0608; 27 January 2014, 23:07.
    ​​​​​​

    Comment


    • #17
      Originally posted by FlorinCY View Post
      da,
      e mult mai bine sa platim la un service niste evaluari pe calculator fara valoare sau sa schimbam piese pana invata mecanicul meserie.
      tu chiar vorbesti serios ? adica nu esti capabil sa constientizezi aberatia lucrurilor scrise de tine ?
      Pentru a evita imposibilitatea resetarii parolei pe forum, userii cu adresa de @yahoo.com sunt rugati sa activeze o alta adresa de mail, diferita de @yahoo.com.

      Comment


      • #18
        Pare foarte convins ca metoda lui cu palma e mai buna.... Sunt sigur ca a schimbat si mtooare pe baza evaluarii asteia, fara sa mai verifice starea segmentilor si a cilindrilor.
        Nu contraziceti moderatorii, iti iei ban daca ai dreptate.

        Comment


        • #19
          eu am avut oltcit si nu am dat gauri nicaieri, nu am modificat nimic, nu am scos furtune etc... mergea de n-avea treaba. si dupa ce l-am chinuit eu in turatii mari scotea ceva fum albastru si tot nu se murdarea carburatorul sau ce mai era pe acolo...
          nici la dacii nu am scos furtune pe sub masina...
          testul de compresie e sfant pe fiecare cilindru in parte nu dupa ureche ca de aia se alege praful de masini...

          apropo de chestia dupa ureche... vindea o cunostinta un astra g si vine un client cu un "mecanic"... da-i o cheie, porneste masina la care mecanicul dupa cateva secunde: dom'le asta are 200.000 km. toata lumea s-a mictionat pe ea de ras mecanicii astia "dupa ureche" sunt ceva ce testerul/calculatorul/scula profesionala nu a vazut...

          Comment

          Working...
          X
          Anulare DPF
          Politica de Securitate Google