If this is your first visit, be sure to
check out the FAQ by clicking the
link above. You may have to register
before you can post: click the register link above to proceed. To start viewing messages,
select the forum that you want to visit from the selection below.
Suspensia este mai rigida. Ambele masini le-am condusc cand aveau pana in 10.000 de km. Una avea 100 (Logan 1 PH2), una (Logan 2) vreo 7000, deci nu cred ca intra in calcul partea: Ai pe Logan 1 varza suspensia, schimba sau daca merge, merge pe logan 2 .
Hai sa nu exageram domnu Archangel, am mers in masina cu varul meu care are un prestige 1.6 16v din 2007, atunci cand avea 38 de mii de km, adica acum vreo 2 ani si la 160 chiar se simtea nasol.
Ehe, multi razboinici pe aici.
Pana nu dai cu capul de prag, debeata iti zice ma-ta ca esti prea inalt pentru usa de la tara
Hai succes si sper sa nu va am pacienti in timpul liber.
Pe cuvantul meu, nu as avea de ce sa mint si sa ma mint si eu. Ce-i drept eram si 5 in masin zi era mai asezata pe sosea, dar nici cand eram doar cu maicamea in masina si am mers timp de 2 minute cu 170 pe ceas nu am avut absolut nicio emotie, masina statea perfect pe sosea.
Se vede ca nu ai mers cu alte masini. Auzi perfect pe sosea...pfff.
Pe cuvantul meu, nu as avea de ce sa mint si sa ma mint si eu. Ce-i drept eram si 5 in masin zi era mai asezata pe sosea, dar nici cand eram doar cu maicamea in masina si am mers timp de 2 minute cu 170 pe ceas nu am avut absolut nicio emotie, masina statea perfect pe sosea.
Mai taie din perfect si mai sting si eu din farurile de la tanc. Cundu si tu o masina gen Audi TT, Mitsubishi Lancer, Alfa 156 - masini cu care am mers si alea da. La 140-150 stau asezate pe sosea. Iti lasa impresia ca poti controla oricum masina, desi sunt sceptic ca la o asemenea viteza mai poti fi stapan .
Nu e bine. Poate bine pentru low-cost
Am mai mers cu altele low cost si stateau ceva mai bine pe sosea, ca doar aveau garda la sol mai mica.
Ai prea mult timp la dispozitie, si baietii iti arata toleranta. Insa nu uita, ca unii dintre noi avem logan de mult timp, am mai condus mult timp alte masini, sau intre timp le-am mai schimbat.
Sa nu crezi acum ca noi nu eram ca tine cand eram tineri... Aiurea. Tot acelasi tip de zmei basiti Ma rog, vorbesc in numele meu.
Pana la primul accident. Si al doilea, si al treilea, si tot asa. Tot in cazul meu.
Sau pana la prima suspendare a carnetului. Si a 2 a si a 3 a. Iar vb de cazul meu.
Zic eu ca am batut ceva km, si am rulat ceva masini, cat sa ma cac pe mine de ras cand aud "stabilitate perfecta pentru low-cost la 170 km/h".
plus ca, daca erai cu muma-ta in masina la 170 km/h, iti ardea 2 dupa ceafa de nu mai stiai de tine. Eu la 110 o luam. Cum ziceam, si altii au trecut prin fazele tale.
Cu alte cuvinte, multi am fost ca tine, tu ca noi inca nu
Acum depinde ce noroc ai, cat de cumpatat esti, ce reflexe ai si talentul nativ de a te orienta in spatiu si de a conduce o masina. Unii merg tare si nu patesc nimic toata viata iar altii la prima forja mor.
Eu am avut permisul suspendat pentru viteza excesiva de doua ori: odata in oras si odata in afara localitatii pe drum european. Nu am regrete caci le-am dat radarul peste cap la gabori la categoria Logan pe tronsoanele respective.
Esti rautacios aici, fara suparare. Am permis din 95 si am peste 1 mil de km cu multe, multe masini. Momentan am 2 sloganuri, un 1.6 mpi 30000 km (2011, euro5) si un 1.2 16v (2015 1600km, euro 6) cu niciuna din ele nu am depasit 130 la ora, dar pot sa afirm ca cea noua se asaza mult mai bine la drum si e mult mai stabila in viraje. Si nu, sub nicio forma nu am suspensia uzata pe 1.6.
Cat despre viteza... nu inteleg de ce ar dori cineva sa depaseasca 130-140 la ora. Cat castigi la un drum lung? In realitate nu recuperezi mai mult de 15-30 minute la mia de km, avand in vedere faptul ca, pe orice traseu, sunt multiple zone restrictive (nu neaparat legale).
Esti rautacios aici, fara suparare. Am permis din 95 si am peste 1 mil de km cu multe, multe masini. Momentan am 2 sloganuri, un 1.6 mpi 30000 km (2011, euro5) si un 1.2 16v (2015 1600km, euro 6) cu niciuna din ele nu am depasit 130 la ora, dar pot sa afirm ca cea noua se asaza mult mai bine la drum si e mult mai stabila in viraje. Si nu, sub nicio forma nu am suspensia uzata pe 1.6.
Cat despre viteza... nu inteleg de ce ar dori cineva sa depaseasca 130-140 la ora. Cat castigi la un drum lung? In realitate nu recuperezi mai mult de 15-30 minute la mia de km, avand in vedere faptul ca, pe orice traseu, sunt multiple zone restrictive (nu neaparat legale).
Trimis de pe al meu GT-I9301I folosind Tapatalk
Trimis de pe al meu GT-I9301I folosind Tapatalk
Tastatura de pe android... am incercat sa corectez si... uite ce a iesit!
Trimis de pe al meu GT-I9301I folosind Tapatalk
Last edited by calinrusu; 16 August 2015, 08:25.
Reason: Automerged Doublepost
We process personal data about users of our site, through the use of cookies and other technologies, to deliver our services, personalize advertising, and to analyze site activity. We may share certain information about our users with our advertising and analytics partners. For additional details, refer to our Privacy Policy.
By clicking "I AGREE" below, you agree to our Privacy Policy and our personal data processing and cookie practices as described therein. You also acknowledge that this forum may be hosted outside your country and you consent to the collection, storage, and processing of your data in the country where this forum is hosted.
Comment