Defectiune Afisaj Combustibil!

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Defectiune Afisaj Combustibil!

    1.Am inceput sa am cateva semne de intrebare inca de acum 3 saptamani, plec la mare , pun benzina de 200 ron ( aveam 2 linute la benzina , prima plus urmatoarea) imi arata rezervorul plin , aduc masina inapoi acasa cu aceeasi benzina cu care am plecat , bag benzina de 250 ron , iar imi arata rezervorul plin!


    2. Aveam 2 liniute , pun benzina de 62 ron ,imi arata cu o liniuta peste jumatea rezervorului !


    3.Aveam 3 liniute ,opresc in peco , bag benzina de 25 lei , cand pun contactul imi scade o linuita!

    Trebuie sa merg in servine cu masina? m-am panicat putin ...
    Sa fii om , e mai presus de toate!

  • #2
    Ti s-a blocat plutitorul. Trebuie sa mergi in service sa-l deblocheze/inlocuiasca cu tot cu pompa de benzina. La un logan mcv din 2008, a fost schimbata pompa de benzina si ”desteptii” de la Motor Service Bucuresti au blocat plutitorul si a fost nevoie sa mergem cu masina la o alta reprezentanta din tara.

    Comment


    • #3
      ai fost la mare? reseteaza calculatorul masinii!

      Comment


      • #4
        o sa merg luni la reprezentanta!
        Sa fii om , e mai presus de toate!

        Comment


        • #5
          Mai intai reseteaza cb...
          Un om inteligent nu va fi niciodata rau. Rautatea se naste din prostie, inferioritate si frustrare.

          Comment


          • #6
            Daca nu aveti Logan II ar fi bine sa nu dati sfaturi aiurea.
            @Marian Toma Daca ai impresia ca e o problema, mergi in service, dar inainte verifica/precizeaza>
            -ai computer de bord?
            -cand alimentezi notezi km si litri consumati?

            Comportamentul indicatorului de nivel de carburant la Logan II, e diferit fata de generatia anterioara, de unde si posibila "eroare"

            TdB nu se reintializeaza decat la reprezentanta.
            Pentru H4B(0,9 TCe) datu' cu părerea (mai ales cand nu ai toate datele) e sport național - Do not feed the trolls.

            Comment


            • #7
              gata, ne-ai pus la punct!am spus si noi ce am patit si am rezolvat simplu! ,,oare are cb?,,

              Comment


              • #8
                Nu esti singurul care crede ca modul de afisare al cb e ciudat. Eram pe drum spre benzinarie, fix la intrare s-a aprins pompa. Am bagat 3 litri jumate si nu s-a stins.

                Comment


                • #9
                  1 pavela = 5L
                  prima pavela(chenar gol) = 5L = rezerva se aprinde si pompa
                  prima pavela(chenar plin clipitor) = 5L + xL <10L
                  prima pavela(chenar plin) = 5L + 5L
                  a2 pavela = se aprinde cand ai peste 2L din 5L, deci daca ai 13 L se aprind 2 pavele, ramai cu o pavela cand mai ai 12,5L in rezervor
                  Pentru H4B(0,9 TCe) datu' cu părerea (mai ales cand nu ai toate datele) e sport național - Do not feed the trolls.

                  Comment


                  • #10
                    Cel mai ciudat este ca am intrat in peco cu 2 liniute + prima( rezerva) si dupa ce am pus benzina de 25 lei , mi-a scazut o liniuta ...asta e dilema mea ...ulterior am facut inca 20 km si am pus iar de 25 lei si tot nu s-a ridicat liniuita ...ma gandesc ca nu ar avea cum sa imi manance 50 lei in 20 km!
                    Nu ating nimic , merg luni la reprezentanta , am sunat azi si am pus problema , mi-au recomandat sa vin luni si o sa se uite cineva la ea!
                    Last edited by Marian Toma; 23 August 2014, 18:01.
                    Sa fii om , e mai presus de toate!

                    Comment


                    • #11
                      Pai nu prea avea cum sa creasca pavela, deoarece ai consumat din acea apoi ai alimentat cu 4 litri. Ca sa fii sigur, alimenteaza minim 10 litri. Asa am pus si eu odata 5 litri benzina, nu mi s-a ridicat liniuta si nr de km parcursi se raporta la rezerva anterioara. Incearca sa alimentezi cu maxim 15 l si apoi tragi concluzia, daca mai este nevoie sa mergi la reprezentanta.

                      Comment


                      • #12
                        Inainte de a posta o PROBLEMA...cititi, mai dragilor, ce s-a mai scris despre asa ceva!
                        Si...in 90% din cazuri, veti gasi raspunsurile pe care le cautati. Problema cu indicatiile la benzina: e normal, asa face ele. Cum si in ce fel...nu mai repet/detaliez aici...sunt destule pagini despre acest subiect...de la Logan 1, Ph1, ph2...L2.

                        Comment


                        • #13
                          Nu pare sa fie o problema. In cazul in care ai fi facut plinul si ti-ar fi aratat sa zicem 3 liniute, atunci da, era o problema. Daca pui doar cativa litri de benzina e mai greu sa-ti dai seama daca merge cum trebuie sau nu.
                          http://images.spritmonitor.de/428841_5.png Logan 1.4 MPI

                          Comment


                          • #14
                            alimenteaza cu mai mult de 50 de lei o data! patesc si eu la golf 4 ceva asemanator! daca bag de 50 de lei, cateodata arata cum trebuie. dar de multe ori nu arata cum trebuie. depinde cata benzina mai e si in rezervor. de exemplu am alimentat o data de 50 de lei si am facut 80 de km in oras. alta data am alimentat de 60 de lei si am mers 120km in oras, aceleasi conditii. sfatul meu este sa alimentezi macar de 60 de lei(~10 litri).

                            nu stiu cum functioneaza indicatorul de combustibil la logan 2, dar banuiesc ca e diferit fata de logan 1(ph1&ph2).

                            atata timp cat daca ai facut plinul si a indicat corect pana la urmatoarea realimentare, cred ca asta e problema! nu cred sa se puna problema de plutitor blocat!

                            Comment


                            • #15
                              Eu nu inteleg de ce bagati benizna de 20, 35, 50 lei, de ce nu face-ti plinu si stiti o treaba.

                              Ori ca bagi de 10 ori de cate 35 ron, ori bagi o data de 350, tot acolo ajungi, si nu mai ai treaba cu liniutele.
                              Un om inteligent nu va fi niciodata rau. Rautatea se naste din prostie, inferioritate si frustrare.

                              Comment

                              Working...
                              X
                              Anulare DPF
                              Politica de Securitate Google