Ai folosit uleiul lor sau adus de tine, ca poate de aia nu prea te baga in seama? Incearca sa nu completezi ulei dupa 5000 km si vezi cat mai papa din el.
Consum Ulei Logan 1.2 16v
Collapse
X
-
N-ar trebui sa aibe nici o problema la semeringurile de la supape la asa putini km.
Eu as schimba marca de ulei, poate e vreo sansa sa nu mai consume.
Exemplu il am la Focus2 1.6 benzina, la prima revizie (15000 km) i-am recomandat la frate-meu sa bage Mobil1 ESP 5W30, eu fiind incantat cum s-a comportat la 1.4 mpi.
In 10000 km i-a mancat 1 litru (atat a completat).
La urmatoarea revizie a bagat ulei Ford Fe 5W30, nu a mai mancat gram. Un ulei hulit de multi pt ca e slab etc, dar pana a vandut masina (120000 km) tot cu de ala a mers.
Nu stiu...incearca un schimb cu DaciaOil sau Elf sa vezi...
Comment
-
Pai elf zice ca a bagat in ea si degeaba, e ceva ciudat la el, nu cred sa il fi afectat gpl-ul asa repede, la mine a dus mult si bine pana sa rectific chiuloasa, dar tot nu imi scadea nivelul uleiului, si eu il schimbam ca pacala la 20.000.
Ar fi bine totusi sa treci pe la service, nu prea e "normal".
Gpl il are din fabrica sau pus de tine?Last edited by vdmihai; 3 October 2016, 21:29.sigpic
!
Comment
-
Salut,
Am cumpărat second un Logan II/2015 cu GPL din fabrică, 1.2 16V, 125000Km(Așa reiese din documentele de service și ceva chitanțe/factură) adus din Germania La schimbul de ulei care a urmat cumpărării am constatat că-mi supurează ulei (ELF 5W30)la o garnitură (chiulasă?) aflată sub galeria de fum. Am constata și ceva pierdere de ulei(2-3mm la aprox 200km) dar încă nu-mi dau seama cât ar fi/1000Km. Am mai constatat că la coborâri frâna de motor nu prea funcționează în sensul că permite creșterea vitezei( în treapta III)
Sunt doar șofer deci nu prea știu de unde să o apuc.
La un test de compresie ce valori ar trebui să obțin la acest motor?
Aș face testul pentru a vedea dacă motorul mai poate trăi așa sau...la un service(nu Dacia) mi-au oferit schimbarea garniturii plus rectificare chiulasă plus ceva rectificări scaune și schimbări de componente+chit de distribuție la 2800 de Lei.
- Likes 1
Comment
-
Originally posted by Klimm View PostSalut,
Am cumpărat second un Logan II/2015 cu GPL din fabrică, 1.2 16V, 125000Km(Așa reiese din documentele de service și ceva chitanțe/factură) adus din Germania La schimbul de ulei care a urmat cumpărării am constatat că-mi supurează ulei (ELF 5W30)la o garnitură (chiulasă?) aflată sub galeria de fum. Am constata și ceva pierdere de ulei(2-3mm la aprox 200km) dar încă nu-mi dau seama cât ar fi/1000Km. Am mai constatat că la coborâri frâna de motor nu prea funcționează în sensul că permite creșterea vitezei( în treapta III)
Sunt doar șofer deci nu prea știu de unde să o apuc.
La un test de compresie ce valori ar trebui să obțin la acest motor?
Aș face testul pentru a vedea dacă motorul mai poate trăi așa sau...la un service(nu Dacia) mi-au oferit schimbarea garniturii plus rectificare chiulasă plus ceva rectificări scaune și schimbări de componente+chit de distribuție la 2800 de Lei.Prima lege a mecanicii spune:
daca merge legat cu sirma, e pacat sa irosesti un surub!
Comment
-
- Likes 2
Comment
Comment