Consum Ulei Logan 1.2 16v

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #91
    Pt. prometheus :
    Este cam exagerata solutia ta si nu cred ca aplicarea ei va elimina consumul de ulei.
    Dupa parerea mea problema este cauzata de calitatea proasta a anumitor componente( garnitura capac culbutori..., valva din capac culbutori.., si lista este deschisa) iar solutia ar fi schimbarea acestora cu altele de buna calitate.
    Ca si la Dacia veche, daca esti norocos nu ai probleme cu uleiul.
    DACIA - Legenda continua.
    Last edited by cristiboerica; 23 April 2016, 12:05.

    Comment


    • #92
      Nici chiar asa prometheus. Un 10.000km/1 an cred ca e suficient pentru mers preponderent urban. Nu ma refer aici la taximetrie cat la deplasare din punctul A in punctul B.
      Chiar o sa ma uit azi la ulei, dar din ce imi amintesc inca arata decent dupa 7000km facuti in oras (Elf 10w40)
      Last edited by Bizo; 23 April 2016, 12:15.

      Comment


      • #93
        Din 2010 de cand am luat masina am schimbat uleiul si filtrele (de 5 ori)la 1 an sau 1 an si ceva deoarece nr.de km a scazut in ultimii ani.
        In general fac sub 10000km pe an,undeva la 7-8000km,jumatate din acestia fiind facuti prin Bucuresti,filtrul de aer fiind destul de murdar dar nu exagerat.Mai folosesc in interes personal un logan 1.5dci masina de seviciu ,la care ii fac reviziile pana in 10000km (8-9000),dar acestia sunt facuti strict in oras" in conditii severe" cum zice cartea si colegul Prometheus.Ei bine filtru de aer la aceasta e mizerabil iar uleiul arata ca naiba mai ales ca e si diesel.


        Un consum de ulei am si eu intre revizii la ambele masini, nivelul scazand cam cu un x pe joja,deci undeva la 100-200ml/7-8000km, nivelul masurat absolut in acelasi loc si acelesi conditii. Deci nu-i de speriat si aproape neglijabil mai ales ca un consum de ulei e dat si in carte.
        Fiecare cu pasarica lui,nu luati de bun nici cum fac eu.

        Comment


        • #94
          Exagerata , neexagerata fratilor procedati cum vreti voi, eu va zic cum fac eu si inca totul este in regula.
          sigpicLogan , from point A to anywhere in the world .....yeap , no problem!!! but hey!!! you said modern roads right ?

          Comment


          • #95
            Nu e așa prometheus, deoarece pata de ulei a apărut relativ repede, aproximativ 9 luni de la achiziție, cu ulei de fabrica și mers preponderent extraurban. Calitatea îndoielnică a materialelor asta e cauza, nu utilizatorul, căci din câți cunosc cu L2 1.2, toți au probleme, chiar asa toți mergem în regim defect.

            Comment


            • #96
              Eu m-am referit strict la valva PCV cu uleiul in carcasa filtrului de aer , de garnitura de la capac se stie de mult ca este cu probleme, pai eu am schimbat garnitura asta la aproape un an de cand achizitionasem masina deci destul de devreme.

              Nu zic ca este neaparat vina utilizatorului, dar cu cat schimbi uleiul/filtrul de ulei mai des cu atat sunt sanse mici sa apara probleme, cu acest blestemat PCV , ca ma enervez si cumpar un capac din dezmembrari , ii anulez mizeria de PCV din fabrica, ii fac o gaura in care atasez un T-eu si imi fac PCV extern si sanatate am rezolvat problema for ever.
              Last edited by prometheus; 23 April 2016, 22:00.
              sigpicLogan , from point A to anywhere in the world .....yeap , no problem!!! but hey!!! you said modern roads right ?

              Comment


              • #97
                Originally posted by aris86 View Post
                Cred ca problemele apar după un anumit număr de km și mașina iese din garanție. S-a dus fiabilitatea renault.
                A nu se face confuzie: actualele motoare nu mai sunt Renault. Sunt facute la Pitesti. 1,2 sau 0,9 de pe Logan nu sunt facute tot acolo unde sunt facute 1,2 si 0,9 de pe Renault. Schimbarea s-a produs cam pe la jumatatea lui L1 Ph2. Tot atunci a disparut si inscriptionarea "Renault" de pe carcasa filtrului de aer si inscriptia "By Renault" de pe spatele portbagajului.

                A mai avea un motor simplu de 1,6 8v original Renault de pe loganurile 2004-2010 va fi de domeniul SF-ului. Acelea sunt motoarele cu care a castigat Dacia renumele de motor fiabil.
                Last edited by balooo; 23 April 2016, 23:50.
                sigpic

                Comment


                • #98
                  Te inseli amarnic , spre exemplu la D4F am aflat recent ca faza cu scurgerile de ulei si PCV defect sunt de foarte mult timp la masinile Renault inainte sa fi fost puse aceste motorizari pe Logan.

                  Nu confunda disparitia emblemei "By Renault" cu locatia actuala a "constructiei" motorului , el se asambleaza sub licenta Renault cu piese aduse din FRanta sau ma rog de unde isi au ei fabricile.
                  Daca se turnau aici piesele ca blocul motor , vibrochenul , axul cu came, bieletele , pistoanele , chiulasele , atunci puteai sa spui ca da sunt facute la Pitesti dar cand doar le asamblezi cu piese din alta parte e cu totul alta treaba.
                  Last edited by prometheus; 24 April 2016, 00:08.
                  sigpicLogan , from point A to anywhere in the world .....yeap , no problem!!! but hey!!! you said modern roads right ?

                  Comment


                  • #99
                    Motoarele D4F care echipeaza Clio 4 spre exemplu tot la Pitesti sunt facute.

                    Comment


                    • M-am cam cutremurat ce am citit aci...intr-o comunitate restransa sa vad cazurile astea, e clar ca NU e ceva izolat.

                      Nu cred insa ca oricusm ai face reviziile tot acolo ajungi. Cred ca 20000 km e mult prea mult intre revizii la motorul asta. Valva aia se blocheaza si semeringurile alea de la supape se duc dracu tocmai din lipsa de lubrefiere corespunzatoare.

                      Comment


                      • Multi nici n-au vazut cat de mic este filtrul de ulei la D4F !! pai cum sa filtreze ulei acel filtru minuscul 20.000 de km ?! pun pariu ca dupa aprox 10.000 de km filtru e deja colmatat si uleiul va trece nefiltrat prin el .
                        sigpicLogan , from point A to anywhere in the world .....yeap , no problem!!! but hey!!! you said modern roads right ?

                        Comment


                        • Din păcate, nu sunt cazuri izolate, ci reprezinta o problema generala pt D4f. Răsfoindind forumul Renault se observă că problema apare si la alte mașini din grup, dotate cu acest motor si asamblate prin alte parti.

                          E ciudat că în atâția ani de când se produce minunea asta, Renault nu a rezolvat chestiunea. Nu a putut, sau nu a intenționat să o facă...

                          Comment


                          • Pai cred ca n-are ce sa rezolve cu internele motorului , totul e sa schimbi uleiul/filtrul de ulei la timp, ca sa n-ai probleme cu simeringuri de supape sau valva PCV.

                            Ce credeti ca englezii sau francezii sau pe unde se mai comercializeaza acest motor , tin cont de conditiile de exploatare ale motorului ? Nu, si se trezesc ca dupa ce au facut reviziile cum zic ei ca scrie in carte(adica pe la 20-30.000 de km), dar folosit in conditii severe fara ca ei sa realizeze acest lucru s-au trezit cu ulei lipsa , simeringuri terminate etc.
                            sigpicLogan , from point A to anywhere in the world .....yeap , no problem!!! but hey!!! you said modern roads right ?

                            Comment


                            • Am ușoare îndoieli legate de faptul că reviziile facute la 10mii de km te pot scuti de asemenea neplăceri.Sper, totuși, să mă înșel!

                              Comment


                              • Eu am schimbat uleiul de 4 ori la 1 an si aproximativ 10 000 Km .
                                Cam la 2 ani de la achizitie a aparut ulei la garnitura capac culbutori si pe garnitura filtru aer. Masina a mers oras si afara cam 50-50.
                                Deci, solutia de mai sus nu rezolva problema.

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google