Consum Ulei Logan 1.2 16v

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #46
    Asa este,motorul 1.2 16v inca de la euro3 halea ceva ulei. Preponderent dupa 100.000km. Dupa 4000km sa ramai fara ulei insa e o anomalie. Ori il pierde,ori il arde.

    Comment


    • #47
      Săptămâna viitoare sunt programat cu maşina la mecanic. Cel mai probabil va avea parte de o segmentare după spusele mecanicului. Revin cu detalii după ce se desface motorul. Până atunci, ştie cineva să spună dacă e normal să nu se aprindă un led la bord care să mă atenţioneze că nivelul uleiului e foarte scăzut (sub un litru în cazul meu)? Sau e şi asta o defecţiune a maşinii mele? De exemplu, când am cumpărat maşina am întrebat după câteva zile de ce "martorul luminos pentru centura de siguranţă" nu funcţionează că doar e Laureate. Mi s-a spus că doar maşinile care merg la export au această opţiune. Sper să nu fie acelaşi lucru valabil şi pentru presiunea de ulei.

      Comment


      • #48
        Pai in prima faza mecanicul sa faca un test de compresie , ai probleme si cu acel senzor din moment ce ai avut doar 1 litru de ulei si martorul nu s-a aprins.
        sigpicLogan , from point A to anywhere in the world .....yeap , no problem!!! but hey!!! you said modern roads right ?

        Comment


        • #49
          nu cred ca 1.2-ul are senzor de nivel al uleiului! are doar de presiune ulei!

          Comment


          • #50
            Da ai dreptate e senzor de presiune ulei ,cel de nivel este prezent doar pe gama Renault Clio/Symbol/Twingo nu si pe Logan/Sandero.
            sigpicLogan , from point A to anywhere in the world .....yeap , no problem!!! but hey!!! you said modern roads right ?

            Comment


            • #51
              Am primit un răspuns telegrafic cu privire la maşina mea. Problema a fost, din câte am înţeles de la mecanic, nişte garnituri (sau simeringuri) mâncate de la supape. Deja chiuloasa e la rectificat şi cu ocazia asta se segmentează şi motorul "că ar fi păcat să nu o facem dacă tot l-am desfăcut" zice mecanicul. Şi m-a asigurat că o să iasă bine. Vă mulţumesc tuturor pentru comentarii. Nu ştiu dacă chestia asta cu consumul de ulei e o problemă generală la acest tip de motor, ci mai degrabă cred că suntem câţiva care întâmplător am avut o defecţiune prematură a motorului.

              Comment


              • #52
                Ce an de fabricatie ? da au fost niste loturi care au avut aceste probleme cu semiconurile de la supape.Eu in locul tau nu acceptam sa faca si segmentare la numai 120k sau cat aveai , pentru ca in nici un caz segmentii noi n-au calitatea celor pusi initial de fabrica.
                Last edited by prometheus; 9 March 2016, 14:47.
                sigpicLogan , from point A to anywhere in the world .....yeap , no problem!!! but hey!!! you said modern roads right ?

                Comment


                • #53
                  Anul 2012.

                  Comment


                  • #54
                    Motoarele pe benzina puse pe Renault Master halesc ulei la greu. Cumnatul unei colege pune ulei în motor lunar.

                    Comment


                    • #55
                      Are "Master" motoare pe benzina?
                      Vrei sa te remarci ca fiind idiot?Atunci da quote la ultimul mesaj postat!!

                      Comment


                      • #56
                        Semiconuri, simeringuri tot aia. ;)
                        Surprinzator, nu a aparut ala care le stie pe toate sa spuna ca e vina utilizatorului, a dat cu pila pe acolo si de aia e. Cand va ziceam ce probleme sunt, tipa ca dim gura de sarpe ca sunt rautacios, nu e adevarat ce zic. Sa arat documentele.

                        Bime macar ca sunt piese usor de gasit si relativ ieftine si mecanicul s-a prins care e treaba si o rezolvi. Vezi ca reno mai are un obicei prost: angajeaza si ciumpalaci. Roaga mecanicul sa fie atent daca nu au fost segmentii in linie la fante.

                        Comment


                        • #57
                          Sunt curios daca toate D4F-urile au problema asta dupa 100k ??Intrebat in stanga dreapta si aflat ca nici vorba de problema asta , acum daca indivizii au fost sinceri habar n-am.
                          sigpicLogan , from point A to anywhere in the world .....yeap , no problem!!! but hey!!! you said modern roads right ?

                          Comment


                          • #58
                            Originally posted by micutzu666 View Post
                            Are "Master" motoare pe benzina?
                            Pe motorina, am gresit.

                            Comment


                            • #59
                              Originally posted by Nicu Boali View Post
                              Deja chiuloasa e la rectificat şi cu ocazia asta se segmentează şi motorul "că ar fi păcat să nu o facem dacă tot l-am desfăcut" zice mecanicul. Şi m-a asigurat că o să iasă bine.
                              Daca nu trebuie segmentare nu o fa. Mecanicul acela incearca sa te imbrobodeasca la niste operatii inutile.
                              Au fost foarte multe cazuri cand dupa segmentare motorul a mers mai prost decat inainte.
                              Logan GPL 1.4

                              Comment


                              • #60
                                Salutare tuturor. Ieri mi-am primit mașina de la reparat. Pe lângă problema cu simeringurile mai era o problemă cu segmenții în jurul cărora s-a adunat ulei ce s-a pietrificat și nu mai aveam o ungere corespunzătoare. Uleiul folosit de cei de la reprezentanța ar fi fost mai slab calitativ (Texaco) și faptul că schimbul ar fi trebuit făcut la 15000km chiar dacă indicațiile din manual sunt pentru 20000. E bine totuși că am acceptat o segmentare.

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google