Aceasi problema o am si eu cu toate reviziile facute la timp(filtre originale ,ulei dacia,elf-5w30)
Pata de ulei pe tabla de la galerie care de fapt e de la garnitura si numai in spatele motorului partea cu bobina,si foarte usoare urme de ulei pe garnitura filtrului de aer.
Partea buna e ca in timp a stationat ,dupa ce am curatat zona intr-un loc,deci nu s-a mai intins.Eu am scris de treaba asta cu ani in urma dar atunci eram putini posesori de 1.2.In garantie am incercat sa o rezolv in 2013 inainte de expirare ,dar m-au trombonit sa o las asa ca nu se va intampla nimic.intradevar pana acum au avut dreptate.
Multi au uitat inclusiv eu ,ca o parte au fost chemati la scurt timp, parca pentru neconformitati la semiconuri supape care in final ducea parca la consum de ulei ( anumite loturi din 2009-2010).Rasfoiti pe aici ca veti gasi colegi cu problema asta care s-au plans la momentul respectiv( 2010-2011?).Tare ma tem ca unii au problema asta, sau o avem ,si nu ne-a mai chemat nimeni.
O alta prostie e cu 4l de ulei la revizii care CLAR ca e peste nivelul maxim in conditiile in care ei spun tot CLAR "A NU SE DEPASI NIVELUL MAXIM".Atunci mi-a aparut si pata de ulei in primul an cand din fabrica a venit cu nivelulu depasit,plus inca un an am mers tot asa cu 4l cu forjele de rigoare vara pe autostrada .Acum pun 3.6 l si e la fix .
Am avut si 1.4MPI 5 ani la care se recomanda 3.3l si daca torni atat nu depaseste nivelul maxim in halul asta cu 4l recomandati la 1.2.
Pata de ulei pe tabla de la galerie care de fapt e de la garnitura si numai in spatele motorului partea cu bobina,si foarte usoare urme de ulei pe garnitura filtrului de aer.
Partea buna e ca in timp a stationat ,dupa ce am curatat zona intr-un loc,deci nu s-a mai intins.Eu am scris de treaba asta cu ani in urma dar atunci eram putini posesori de 1.2.In garantie am incercat sa o rezolv in 2013 inainte de expirare ,dar m-au trombonit sa o las asa ca nu se va intampla nimic.intradevar pana acum au avut dreptate.
Multi au uitat inclusiv eu ,ca o parte au fost chemati la scurt timp, parca pentru neconformitati la semiconuri supape care in final ducea parca la consum de ulei ( anumite loturi din 2009-2010).Rasfoiti pe aici ca veti gasi colegi cu problema asta care s-au plans la momentul respectiv( 2010-2011?).Tare ma tem ca unii au problema asta, sau o avem ,si nu ne-a mai chemat nimeni.
O alta prostie e cu 4l de ulei la revizii care CLAR ca e peste nivelul maxim in conditiile in care ei spun tot CLAR "A NU SE DEPASI NIVELUL MAXIM".Atunci mi-a aparut si pata de ulei in primul an cand din fabrica a venit cu nivelulu depasit,plus inca un an am mers tot asa cu 4l cu forjele de rigoare vara pe autostrada .Acum pun 3.6 l si e la fix .
Am avut si 1.4MPI 5 ani la care se recomanda 3.3l si daca torni atat nu depaseste nivelul maxim in halul asta cu 4l recomandati la 1.2.
Comment