Consum Ulei Logan 1.2 16v

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Originally posted by prometheus View Post
    Mai este o treaba destul de nasoala in legatura cu reprezentantele, daca nu se sta langa masina sunt sanse foarte mari ca uleiul nici sa nu se schimbe, dar pe factura DA , in acest caz motorul n-are nici o sansa sa tina multi km.

    La reprezentanta am fost pentru schimb ulei de doua ori si atat , timp in care am stat in permanenta langa masina! dupa care reviziile uzuale le-am realizat personal in regie proprie.
    La mine cel mai mult am tinut un ulei 6980 km , restul nu mai mult de 5-6 mii .
    Rezultatul la ora actuala : foarte bun , nu-mi consuma ulei, n-am filtrul de aer manjit de ulei , furtunurile de recirculare gaze sunt si ele pe interior curate!

    O intretinere as putea spune exagerata cum ar crede unii, insa poate ca pentru acest motor mai ales daca-l folositi preponderent urban, este ceea ce trebuie, ca sa nu aveti probleme pe viitor.
    Salut, ce tip de ulei ai pus in motor?

    Comment


    • 5w-40, perfect mai ales vara, iarna tind spre un 5w-30, sa fie A3/B4 cu API SN si aprobari (nu recomandari !! atentie) : BMW Longlife-01(daca are aceasta norma este un veritabil full SAPS) , MB-229.5 , Porsche A40 , Renault RN0700/RN0710 sau RN17, schimbat la cel mult 7000 km, indiferent de regimul facut, te va tine acest motor minim 200.000 de km lejer ! pana acum am facut 157.000 km cu el si inca merge bine, contrar la tot ce auzisem de la diversi, cum ca este un motor prost, ca se strica pana in 80000 de km, vrajeli ! si chiar l-am exploatat !
      sigpicLogan , from point A to anywhere in the world .....yeap , no problem!!! but hey!!! you said modern roads right ?

      Comment


      • Salutare, eu am motorul de 1.2 16v,54 kw euro 6, kilometraj 3500 km, pot sa pun 5w40 sau merg in continuare cu 5w30?

        Comment


        • Poti fara probleme ! vara se preteaza mai bine un xw-40 fata de un xw-30, ca tot vin caldurile.
          sigpicLogan , from point A to anywhere in the world .....yeap , no problem!!! but hey!!! you said modern roads right ?

          Comment


          • Originally posted by Sabbah13 View Post
            Salut, ce tip de ulei ai pus in motor?
            Pune elf evo 900 sxr 5w40.
            ​​​​​​

            Comment


            • Originally posted by Leo0608 View Post
              Pune elf evo 900 sxr 5w40.
              Nu e cam devreme? Are abia 3000 km, plus ca e motorul de 1.2 16v

              Comment


              • 1,2 de pe logan,la taxiuri consuma ulei din ce stiu.Nu cunosc masina ta.
                ​​​​​​

                Comment


                • Ce ulei mai folositi la D4F? Eu am masina asta de cateva luni, a venit din DE cu 5w30,Aral,am schimbat cu Elf 900sxr 5w30,in 5tkm a consumat 500ml, nimic de speriat avand in vedere ca 3500 km sunt facuti in Bucuresti iar restul afara destul de in forta.
                  As merge in continuare pe 5w30, e clar mult mai calitativ decat alte cifre chiar daca ar consuma un litru intre schimburi, nu e problema. Insa ce marca? Va rog scrieti doar cei care folositi altceva, teorie cunoastem toti. Mulțumesc

                  Comment


                  • Incearca Fuchs supersyn longlife 5w40 si nu o sa-ti para rau. Eu am o Sandero 1.2 16v 138000 km schimb uleiul la 10000 km si nu consuma de la schimb la schimb.

                    Comment


                    • Buna seara colegii.Astazi am crezut ca inebunesc cand s a aprins martorul la ulei in curbe si din cand incand si pe drum drept .Am incremenit! Eram in drum spre Craiova..Am un logan2 2015 1,2 16V , motor DAF, km 136000. Masina am cumparat-o de noua, revizile facute la timp, ulei Dacia 5w40.Este pentru prima oara cand se intamplat asa ceva.Niciodata nu am verificat nivelului uleiului intre schimburi pentru ca nu manca ulei.Am 11000km facuti pana acum intre ultimul schimb.Saptamana viitoare eram planificat sa schim uleiul si filtrele..Sa continui povestea...opresc pe dreapta ridic joja si surpriza...nici urma de ulei.Sun mecanicul si-mi spune sa cumpar 2l de ulei 10w40 sa completez pana la intoarcere acasa. In seara asta ma cheama la el, era curios si el..Motorul merge rotund, trage de rupe, nu scoate fum albastru. Ma intorc acasa merg cu masina la el o ridica pe elevator sa vada daca am pierderi pe undeva..Ma inchinam sa pierd pe undeva...dar nimic...curat ca lacrima.A observat el pe la firtru de ulei ceva dar nu era o scurgere.M-am inchinat sa fie o scurgere dar nimic.Ce mi-a zi ca sunt doua variante de am pierdut atat ulei.1. Ca am vorjat-o...adevarat dar nu tot timpul si doar pe autostrazi si 2.uleiul prost care s-a dus pe apa sambetei. Mi-a facut o lista ce trebuie sa cumpar pentru intervenie. Ulei 10w40 5litri, 2.Garnitura capac culbutori, 3.filtru de ulei , aer, polen. 3Saiba buson baie.Am insistat cu uleiul de la Dacia sa bagam si mi-a spus ca e "apa goala" De cand am masina am folosit doar acest ulei. Mi-a zis sa facem astea si vedem dupa. Precizez ca pana acum nu am avut acesta problema.De acum stau cu ochii pe joja de la ulei.Nu pot sa-mi explic asa ceva...dintr-o data asa ceva...Multumesc, O seara buna.

                      Comment


                      • Senzorul de ulei cand se aprinde indica presiunea scazuta nu nivelul uleiului.Este atat de putin ulei incat pompa nu poate sa mai aspire...Loganul nu are senzor de nivel al uleiului!Asta ca o paranteza.

                        Comment


                        • Incearca sa pui un ulei calitativ, uita de ulei Dacia, si nu 10w-40 ! intervale mai scurte de schimb, daca poti si cauta ceva care sa aiba urmatoarele specificatii :
                          • ACEA A3/B4 - neaparat
                          • API SN Plus - nu strica
                          • API SP - iar nu strica
                          • iar ca aprobari (nu recomandari) :
                          • BMW Longlife-01
                          • MB-Freigabe 229.5
                          • Renault RN0700/RN0710 Daca gasesti si cu Noack sub 7.7 - super. Al meu are peste 200k si inca sta foarte bine la consumul de ulei.​
                          sigpicLogan , from point A to anywhere in the world .....yeap , no problem!!! but hey!!! you said modern roads right ?

                          Comment


                          • uleiul 10w40 este recomandat de mecanic care este foarte bun pe meseria asta in orasul meu.Probabil vrea sa vada in timp cum o sa se comporte.Uleiul 5w40 este pentru motoare noi sau aprope noi sau pentru cele fara probleme.

                            Comment


                            • Nu te contrazic dar trebuie sa fac ce zice el sa vedem ce se intampla pentru ca pare bizar totul....

                              Comment

                              Working...
                              X
                              Anulare DPF
                              Politica de Securitate Google