Originally posted by prometheus
View Post
Consum Ulei Logan 1.2 16v
Collapse
X
-
5w-40, perfect mai ales vara, iarna tind spre un 5w-30, sa fie A3/B4 cu API SN si aprobari (nu recomandari !! atentie) : BMW Longlife-01(daca are aceasta norma este un veritabil full SAPS) , MB-229.5 , Porsche A40 , Renault RN0700/RN0710 sau RN17, schimbat la cel mult 7000 km, indiferent de regimul facut, te va tine acest motor minim 200.000 de km lejer ! pana acum am facut 157.000 km cu el si inca merge bine, contrar la tot ce auzisem de la diversi, cum ca este un motor prost, ca se strica pana in 80000 de km, vrajeli ! si chiar l-am exploatat !sigpicLogan , from point A to anywhere in the world .....yeap , no problem!!! but hey!!! you said modern roads right ?
- Likes 1
Comment
-
Ce ulei mai folositi la D4F? Eu am masina asta de cateva luni, a venit din DE cu 5w30,Aral,am schimbat cu Elf 900sxr 5w30,in 5tkm a consumat 500ml, nimic de speriat avand in vedere ca 3500 km sunt facuti in Bucuresti iar restul afara destul de in forta.
As merge in continuare pe 5w30, e clar mult mai calitativ decat alte cifre chiar daca ar consuma un litru intre schimburi, nu e problema. Insa ce marca? Va rog scrieti doar cei care folositi altceva, teorie cunoastem toti. Mulțumesc
Comment
-
Buna seara colegii.Astazi am crezut ca inebunesc cand s a aprins martorul la ulei in curbe si din cand incand si pe drum drept .Am incremenit! Eram in drum spre Craiova..Am un logan2 2015 1,2 16V , motor DAF, km 136000. Masina am cumparat-o de noua, revizile facute la timp, ulei Dacia 5w40.Este pentru prima oara cand se intamplat asa ceva.Niciodata nu am verificat nivelului uleiului intre schimburi pentru ca nu manca ulei.Am 11000km facuti pana acum intre ultimul schimb.Saptamana viitoare eram planificat sa schim uleiul si filtrele..Sa continui povestea...opresc pe dreapta ridic joja si surpriza...nici urma de ulei.Sun mecanicul si-mi spune sa cumpar 2l de ulei 10w40 sa completez pana la intoarcere acasa. In seara asta ma cheama la el, era curios si el..Motorul merge rotund, trage de rupe, nu scoate fum albastru. Ma intorc acasa merg cu masina la el o ridica pe elevator sa vada daca am pierderi pe undeva..Ma inchinam sa pierd pe undeva...dar nimic...curat ca lacrima.A observat el pe la firtru de ulei ceva dar nu era o scurgere.M-am inchinat sa fie o scurgere dar nimic.Ce mi-a zi ca sunt doua variante de am pierdut atat ulei.1. Ca am vorjat-o...adevarat dar nu tot timpul si doar pe autostrazi si 2.uleiul prost care s-a dus pe apa sambetei. Mi-a facut o lista ce trebuie sa cumpar pentru intervenie. Ulei 10w40 5litri, 2.Garnitura capac culbutori, 3.filtru de ulei , aer, polen. 3Saiba buson baie.Am insistat cu uleiul de la Dacia sa bagam si mi-a spus ca e "apa goala" De cand am masina am folosit doar acest ulei. Mi-a zis sa facem astea si vedem dupa. Precizez ca pana acum nu am avut acesta problema.De acum stau cu ochii pe joja de la ulei.Nu pot sa-mi explic asa ceva...dintr-o data asa ceva...Multumesc, O seara buna.
Comment
-
Incearca sa pui un ulei calitativ, uita de ulei Dacia, si nu 10w-40 ! intervale mai scurte de schimb, daca poti si cauta ceva care sa aiba urmatoarele specificatii :- ACEA A3/B4 - neaparat
- API SN Plus - nu strica
- API SP - iar nu strica
- iar ca aprobari (nu recomandari) :
- BMW Longlife-01
- MB-Freigabe 229.5
- Renault RN0700/RN0710 Daca gasesti si cu Noack sub 7.7 - super. Al meu are peste 200k si inca sta foarte bine la consumul de ulei.
sigpicLogan , from point A to anywhere in the world .....yeap , no problem!!! but hey!!! you said modern roads right ?
Comment
Comment