Originally posted by Razvan.B
View Post
Dupa cum stiu colegii de aici de pe forum, ca poate tu nu stii si nici nu am pretentia sa stii, detin cateva, mai multe, masini Dacia din diferite generatii, toate cu garantie la vremea lor.
Ba chiar, in 2006 cand primul Logan inca era in garantie, lucram la un dealer/service Dacia .
Nu contest faptul ca serviciul de relatii cu clientii este praf.
Nu contest faptul ca nu ai unde sa te plangi de calitatea serviciilor
Nu contest faptul ca Vocea Clientului este un serviciu teleportat din anii 60.
Repet, nu fac parte si nu sutin reteau asta.
Nu vand masini, eu ajut la repararea lor.
Si ca sa-i raspund colegului ManGreek, lucrez in acest moment pentru un producator japonez, extrem de serios, cu o imagine foarte buna in toata lumea pentru calitatea produselor sale, desi acestea sunt destul de excentrice.
Relatia mea cu clientii mei este destul de deschisa. Nu am refuzat nici un defect in garantie, ba chiar sunt unele observate de catre mine la revizie, raportate, aprobate si executate cu titlu de surpriza pentru clienti.
Mi s-a parut ca esti genul de om care da din cap aprobator la fata locului apoi refulezi nemultumit pe forum. Ma scuzi daca am inteles gresit, deh, apanajul comunicarii on-line.
Ca si idee, producatorul japonez de care vorbesc este atat de serios incat chiar si astazi, la 10ani de la lansarea unui anumit motor, inca repara in GARANTIE, adica fara costuri pentru clienti, defecte recunoscute prin INLOCUIREA BLOCULUI SCURT. Procedura dureaza enorm de mult (cateva luni) insa, in loc sa arunci o masina buna la gunoi, iti este reparata in service reprezentant.
Nu ma ferescx si nu m-am ferit vreodata sa comunic clientilor faptul ca exista probleme si istoric de defecte la anumite piese.
Nu concep si nici macar prin gand nu-mi trece faptul ca mecanicii mei ar putea sa "sustraga" anumite piese, care apar pe facturi ca inlocuite.
Lucrul acesta este calificat ca si penal si se pedepseste dur.
Acuzatia ta, cum ca s-ar fi montat o alta chiulasa, este foarte grava si trebuie ca, in cazul in care vrei sa-ti faci dreptate, sa ai capacitatea de a dovedi cele spuse.
Radio : ca si in cazul medicului, ca sa iti lucreze la inima, trebuie sa te taie, respectiv sa te coasa mai apoi. Evident ca vor ramane semne, de la cusaturi.
Ca sa demontezi chiulasa, TREBUIE sa deconectezi bateria, pentru ca umbli la cuplele unor senzori sensibili la socurile electrice. Exista si riscul de scurtcircuit cand lucrezi cu atat de multe scule deasupra bateriei.
Iti lucreaza oameni la masina aia, nu roboti programati. O cheie combinata de 13 cazuta intre bornele bateriei - stiti ce face dom' inginer?
Am patit si eu destule cu garantia la Dacia. Dusterul are 4 distributii schimbate, dintre care 3 in garantie. Toate astea in mai putin de 60 000 km. N-am nici un motiv sa le iau apararea unor cretini.
Ce vrei sa zic? Colegii mei de grupa de la facultate lucreaza in proiectare la RTR, si nu sunt in stare sa deosebeasca o supapa de un piston. Si se numeste ca ei sunt ingineri, iesiti din facultate cu note mari, luate pe cursuri invatate pe de rost.
Totusi, refuz sa cred ca cineva e atat de idiot, cretin si dobitoc sa nu puna piesa noua pe masina, daca tot a fost acceptata in garantie.
Eu din ce stiu, o reclamatie la Vocea Clientului ii doare tare de tot pe alde astia de pe la service-urile reprezentante.
Originally posted by ManGreek
View Post
- distributii pe lant stricate la BMW, VW, Audi, cu complicatiile de rigoare
- turbine atat la diesel cat si la otto
- injectoare, atat la diesel cat si la otto cu injectie directa, cu complicatiile de rigoare, inclusiv cu pistoane topite
Pentru un client care plateste chiar si 10 000 euro pe o masina, atat timp cat e in garantie si omul isi respecta obligatiile (revizii la timp) nu conteaza foarte mult cum exploateaza. El vrea sa ajunga din A in B apeland la performantele inscrise pe tabelul ala care statea langa masina, in showroom, inainte s-o cumpere.
Desigur, daca imi vine vreunul cu motorul innodat, dar si cu cateva evenimente de tip "overruning" (adica din a5a in a2a direct) memorate in ECU , primeste ala garantie prin gurita...
Originally posted by mr.K
View Post
Primii, cei care au grija de clienti, au de lucru mereu. Iar in service auto, cand ai de lucru e BINE.
Ceilalti sunt acei insi pe care-i vezi stand la strada cu mainile in salopete, cu atelierul curat, asteptand sa (re)vina acei clienti pe care i-au batjocorit in trecut.
In cazul nostru, daca ai grija de client cand inca e in garantie, acela iti va fi client si dupa ce se termina garantia, acel om avand incredere deplina in tine.
Comment