Am nevoie de ajutor.
De un an de zile am aceasta problema.
Cand merg mai mult cu masina prin oras, peste 4-5km, dupa ce opresc motorul imi mai merge electroventilatorul cateva minute.
Daca merg mai mult, temperatura creste de la 4 liniute la 7 liniute.
Ca sa pot merge totusi la 4 liniute, dau aeroterma la maxim si pe cald in habitaclu si se mai racoreste motorul.
Cand n-am fost atent am patit-o de 2 ori de am ajuns la maximul de liniute si inclusiv cu un martor de bord rosu de temperatura plus dat afara putina apa din borcan.
Lichidul de racire are culoarea buna, miros ok, nivelul nu scade, iar uleiul e curat, deci nu cred ca e garnitura de chiulasa.
Ce sa mai fac? Cum citeste CB temperatura din motor? Am scos mufa de la sonda de la radiator dar nu porneste electroventilatorul.
De un an de zile am aceasta problema.
Cand merg mai mult cu masina prin oras, peste 4-5km, dupa ce opresc motorul imi mai merge electroventilatorul cateva minute.
Daca merg mai mult, temperatura creste de la 4 liniute la 7 liniute.
Ca sa pot merge totusi la 4 liniute, dau aeroterma la maxim si pe cald in habitaclu si se mai racoreste motorul.
Cand n-am fost atent am patit-o de 2 ori de am ajuns la maximul de liniute si inclusiv cu un martor de bord rosu de temperatura plus dat afara putina apa din borcan.
Lichidul de racire are culoarea buna, miros ok, nivelul nu scade, iar uleiul e curat, deci nu cred ca e garnitura de chiulasa.
Ce sa mai fac? Cum citeste CB temperatura din motor? Am scos mufa de la sonda de la radiator dar nu porneste electroventilatorul.
Comment