Probleme La Motor 1.2 16v

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    Originally posted by mike-5 View Post
    @alexandruex,ai depistat ce are? Chiar daca tu nu stiai,in 118 mii km,cei de la service trebuia sa cuprinda la una din reviziile efectuate si un reglaj de culbutori.Daca dupa 118 mii ai facut reglajul la culbutori si motorul merge rotund,inseamna ca ai avut noroc si nu s-a distrus talerul vreunei supape si/sau scaunul acesteia.
    Pe gpl masina are vreo 65 000 in total are 118 000 nu te contrazic cu revizia cert e a nu i-a facut nimeni reglajul. Nu i-am depistat inca problema dar am descoperit ca unul din pistoane e cam mort. Deoarece atunci cand scot fisa din bujie mersul motorului nu se schimba deloc. Am schimbat si fisa si bujia si bobina iar acel cilindru e mort face la fel. Aveti idee de la ce ar fi problema?

    Comment


    • #17
      Dupa cum spuneam,trebuie verificati/reglati culbutorii,apoi test de compresie.Dupa aceste operatii,daca isi revine acel piston mort,inseamna ca ai avut noroc.

      Comment


      • #18
        Revin cu verdictul bv mike-5 colbutorii au fost. Motorul merge destul de bine acum. 4 mecanici (dorei) mi-au spus ca 1.2 16v are colbutori hidraulici si se regleaza automat... eu le spuneam ca am citi pe forum ca lumea a mai reglat si ei imi spuneau ca ii invat eu mecanica?... in fine deci tare si clar 1.2 16 v are colbutori care pot fi reglati. Explicati-le si doreilor pe care ii mai intalniti. Pret manopera 200 mult putin a fost singurul competent pe care l-am gasit.
        Sarbatori fericite.

        Comment


        • #19
          @alex, ai întrebat mecanicul la ce interval trebuie culbutorii reglati?
          Multumesc!

          Comment


          • #20
            La mers pe gpl se recomnda reglajul la MAXIM 60 de mii de km! Pentru benzina reglajul se face la in rulaj mai mare.

            Comment


            • #21
              Cam cat de mare? 60100?
              sigpicI don't want you to think like me, i just want you to think.

              Comment


              • #22
                Nea Gigel de la reprezentanta unde am reglat ru culbutorii imi zicea ca la mers exclusiv pe benzina jocurile la supape apar mai greu, dupa 100 de mii de km. Am inteles ca stilul de mers are o anumita importanta. Adica mersul mai “batranesc” prelungeste perioadele la care ar fi necesar reglajul.
                Last edited by fallax; 26 December 2017, 13:47.

                Comment


                • #23
                  in programul de intretinere nu scrie ca se face acest reglaj....
                  si daca ar fi asa, doar la asta de 1.2 ar trebui? - ca pt celelalte motorizari de 1.4, 1.6 parca nu am auzit!
                  ex:
                  Logan Laureat 1,2 16V mpi E5N-2012-->2022(112.100km)
                  Logan Preferance 1,5dci E3/03-2006-->2012(76.100km)

                  Comment


                  • #24
                    Mie mi-a zis ca la 30 000 sa ii fac reglajul. Mi-a recomandat 0,25 pe admisie si 0,4 pe evacuare... doar la 1.6 16v din ce am inteles, la ala nu se face reglaj la colbutori in rest se face la toate modelele 1.4, 1.6. Nu scrie in nici o carte ca trebuiesc facuti. Dar credeti-ma trebuie facut reglajul daca nu... o sa te coste mai mult apoi

                    Comment


                    • #25
                      @Alexandru,
                      balbaieli cum se manifesta, sunt doar curios, deoarece când am fost la deal, saptamana trecuta la 64000 km, la prima pornire la - 3grade, mi s-a parut ca aud un sunet diferit la functionarea motorului, mult mai pitigaiat, a durat circa 10-20 secunde dupa care a disparut.

                      Comment


                      • #26
                        Am o curiozitate GPL este din fabrica sau nu?

                        Comment

                        Working...
                        X
                        Anulare DPF
                        Politica de Securitate Google