Va salut!
Sunt posesorul unui Sandero Laureate 1.2 benzina, Euro 6, din 2015.
Masina are 14.000 km, din care 2.000 facuti de mine. Am luat-o in urma cu 4 luni de la un dealer Renault Romania, Renault fiind singurul proprietar anterior.
Banuiesc ca a fost masina de showroom/test drive, desi nu prea conteaza. Nu am intampinat nici un fel de problema tehnica pana in moment, in afara de faptul ca motorul la ralanti este destul de zgomotos, aproape precum un diesel. Zgomotul este tot rotund, fara mari variatii de turatie, dar sta la o turatie destul de mica (700 rot/min).
In principiu, majoritatea mecanicilor pe care i-am vizitat mi-au spus sa stau linistit, ca masina e ca si noua. Teoriile inaintate sunt:
-uleiul pus la revizia de vanzare (5W40, si am fost sfatuit ca la revizia din primavara urmatoare sa pun 5W35, si poate ceva mai bun decat ELF). Din pacate, nu-mi amintesc sunetul inainte sa-i faca revizia de vanzare
-este ultima generatie de motor 1.2 al Renault si i-au redus turatia la ralanti pentru a se incadra in normele Euro 6 si nu poate fi modificata din CPU.
-asa fac motoarele mici, noi, pe benzina, aspirate (?!)
Caut, asadar, un alt posesor de Dacia cu motorizare identica, neaparat Euro 6, pentru a compara sunetul motorului la ralanti. Pentru Bucuresti. Ma deplasez, bineinteles, si ofer cu placere 2 beri cui imi acorda 10 minute pentru aceasta problema. Astept PM.
Multumesc!
Cristian
*5W30 am vrut sa spun, nu 35
Sunt posesorul unui Sandero Laureate 1.2 benzina, Euro 6, din 2015.
Masina are 14.000 km, din care 2.000 facuti de mine. Am luat-o in urma cu 4 luni de la un dealer Renault Romania, Renault fiind singurul proprietar anterior.
Banuiesc ca a fost masina de showroom/test drive, desi nu prea conteaza. Nu am intampinat nici un fel de problema tehnica pana in moment, in afara de faptul ca motorul la ralanti este destul de zgomotos, aproape precum un diesel. Zgomotul este tot rotund, fara mari variatii de turatie, dar sta la o turatie destul de mica (700 rot/min).
In principiu, majoritatea mecanicilor pe care i-am vizitat mi-au spus sa stau linistit, ca masina e ca si noua. Teoriile inaintate sunt:
-uleiul pus la revizia de vanzare (5W40, si am fost sfatuit ca la revizia din primavara urmatoare sa pun 5W35, si poate ceva mai bun decat ELF). Din pacate, nu-mi amintesc sunetul inainte sa-i faca revizia de vanzare
-este ultima generatie de motor 1.2 al Renault si i-au redus turatia la ralanti pentru a se incadra in normele Euro 6 si nu poate fi modificata din CPU.
-asa fac motoarele mici, noi, pe benzina, aspirate (?!)
Caut, asadar, un alt posesor de Dacia cu motorizare identica, neaparat Euro 6, pentru a compara sunetul motorului la ralanti. Pentru Bucuresti. Ma deplasez, bineinteles, si ofer cu placere 2 beri cui imi acorda 10 minute pentru aceasta problema. Astept PM.
Multumesc!
Cristian
*5W30 am vrut sa spun, nu 35
Comment