If this is your first visit, be sure to
check out the FAQ by clicking the
link above. You may have to register
before you can post: click the register link above to proceed. To start viewing messages,
select the forum that you want to visit from the selection below.
Procentul e undeva la 80-90% din porniri sunt la sfert.
Restul nu is deloc din prima. La a doua cheie e tot la sfert. Deci eu nu am incercat chei mai "lungi", dar inclin sa cred ca nu ar porni nici la o cheie de asta mai lunga.
Va salut, sunt la prima postare pe un astfel de forum.
De curand am achizitionat un logan black line 1.2 16v.
Ca sa intelegeti parerea mea despre aceasta masina am sa va spun ce masini am mai avut anterior
Prima a fost o dacie berlina din 1990
Urmatoarea un logan Ambiance 1.4MPI
De aici am trecut la cea mai buna pe care am avut-o si anume logan Laureat 1.6 16v
Apoi m-a mancat in fund si am vrut masina straina Megane 3 tot 1.6 16v (sa nu va luati asa ceva vreodata, este un dezastru)
Dupa ce m-am enervat rau de tot mi-am luat o Octavia RS 2.0 200CP masina slaba, dar fugea de rupea
Acum am loganul mentionat mai sus si va spun fratilor ca in comparatie cu cele mentionate mai sus ma declar multumit, desi consumul este cam maricel zic eu. Tin sa mentionez ca la toate masinile am scos intotdeauna mai putin decat da cartea. Am sa revin cu consumul la actuala dupa rodaj si la o temperatura mai ok, acum nu este relevant.
Dar sa va spun cum stau lucrurile, loganul de 1.4MPI a fost super masina, doar ca era chel si sincer sa fiu impresia e ca tragea o idee mai bine, doar ca acela nu avea conumatori care sa-i mai ia din putere (oricum fugea mult mai bine decat un 1.4MPI Laureat), dar nici 1.2 actual nu a iesit nici din rodaj, are doar 200km si 2 zile. Mai departe cum va spuneam am avut cea mai faina masina 1.6 16v cu un consum super ok si aici va spun doar extraurban deoarece eu in oras nu prea merg, in general fac naveta Breaza-Ploiesti. Lua cam 5.5 5.6% vara si in jur de 6, 6.1% iarna. Tin sa mentionez ca motorul e super, fugea loganu ala de rupea, pe bune credeti-ma. Apoi m-a mancat in fund si va spuneam ca am luat Megane 3, aceeasi motorizare, un dezastru, consumul era ok, doar o idee mai mare ca la logan, in schimb avea acceleratia electronica, un dezastru (bine ca la 1.2 nu e la fel). Care era beleaua, avea un lag fantastic, o accelerai si asteptai si tot asteptai, ma umpluse de spume, la fiecare schimbare de viteza ma smucea de-mi plecau pietrele de la rinichi, trebuia sa mergi cu ea ca pensionaru, adica sa-i patinezi ambreiaju pana te plictiseai si se gandea si ea sa accelereze. Deci never Reno, cel putin modelu si motoru pe care l-am avut eu.
De aici , suparat foc mi-am bagat picioarele si am luat Oct. RS, ce-i drept second, dar aproape noua. Masina era buna doar de enervat pe ceilalti participanti la trafic, sa nu va puneti vreodata cu asa ceva, credeti-ma , fugea de facea pisu si pe BMW si pe ce vreti voi, in schimb nu este o masina cu care sa mergi prin Romania, foarte joasa, suspensii foarte tari de iti mancau mijlocu si sa fiu sincer am avut si ceva probleme, ce-i drept minore, dar nu m-as fi asteptat, la logan nu am avut niciodata vreo problema. Am vandut-o pentru ca nu era o masina pt mine si va sfatuiesc daca vreti sa faceti liniute e buna, dar atat, altfel iti bati joc de ea, intretinere scumpa, consum, ce sa zic, era binicel, mai puneti un litru peste loganul de 1.6 16v.
Acum mi-au iesit fumurile din cap, m-am saturat sa arunc cu banii, taxe din ce in ce mai mari, carburanti din ce in ce mai scumpi si de aceea am hotarat sa-mi iau acest polizor cum i se spune pe aici.
Prima impresie, ce sa zic, ma refer la motor, ca in rest la masina e la fel cu celelalte loganuri, frana mi se pare cam slabuta, dar e noua si se pai pasuiesc toate cele. Legat de pornire, ieri dimineata a pornit o idee mai greu, la prima cheie ce-i drept, dar e normal la frigul asta, in schimb la cald porneste fantastic de repede si intr-adevar scartaie curelele, dar nu e ceva anormal, puteti sta linistiti. Haideti sa va spun Skoda, ca in 90% din cazuri nu pornea la prima cheie, deci stati linistiti, se intampla si la case mari, aaa si fiti bucurosi daca nu va consuma ulei, Skoda lua la greu. In general tot ce e WV cu turbina rade ulei, cine zice ca nu ia , minte.
Asadar, pentru moment ma declar multumit de polizor, astept sa treaca rodajul si sa o descarc un pic pe 6000, 6500 de ture sa vad cum se comporta la demaraj, sa nu va asteptati sa fuga daca schimbati la 3000, 4000, vrei fuga, o rupi in gura. De consum la fel, pe temperaturi in jur de 20 de grade masina asta trebuie sa consume in jur de 4.5-4.6% , extraurban si pena in 90km/h. Ce e peste va asigur ca tine de sofer sau defect mecanic. Credeti-ma, eu si cu RS-ul am scos consum de 5.6% mediu, dar o situatie exceptionala, mers la consum, de asta va spun ca cine se plange de consum sa se gandeasca ce stil de condus are.
Benzina , nu va mai imbatati cu apa rece, e aceeasi in multe situatii 95,98.100, cunosc un tip sofer pe cisterna si il intrebau de care incarcam, si in cazul celor "scumpe" aruncau un pumn de colorant, asta e benzina scumpa, deci nu va amagiti. E posibil cea de la OMW de 100 sa fie putin diferita, dar nu creste puterea motorului si va consuma un litru in plus, daca nu credeti, faceti proba.
In speranta ca nu v-am plictisit va doresc un an nou cu multi km fara evenimente rutiere. Va stau la dispozitie cu orice alte nelamuriri, de acum voi intra mai des pe aici.
sa porti sanatos loganul de 1.2 .
octavia rs 2.o tfsi ca ai spus 200cp NU consuma ulei , porneste din prima, consuma de 2x mai mult ca un 1.6 16v . dc vrei sa ne contrazicem da-mi pm , nu vreau sa fac aici offtopic. am una in curte 23.000km , adusa din austria de 2 saptamani , 2.0 200cp benzina , stock si stiu exact despre ce vb.
Sa-l stapanesti sanatos @black_line.
Eu nu am avut nici o problema la pornire de cand o am(3luni).
Pedala de ambreiaj nu mai scartaie de cand i-am pus vaselina lichida(spray) la acel arc.
Ieri am montat aparatori de noroi pe fata cu un chin foarte mare pentru ca nu se gasesc de faza a doua si am luat altele,dar au iesit bine pana la urma,pe spate am din fabrica.
E o problema generala la motoarele de 1.2 16 V. Este o problema de soft. Aceiasi problema este si la Clio III. O sa va cheme sa va reprogrameze calculatorul de motor.
Cand am fost la revizie au spus ca nu pot face operatiunea asta din cauza celor de la DACIA.Abia astept sa ma cheme,cred ca la pastele cailor dupa ei
Vrei sa te remarci ca fiind idiot?Atunci da quote la ultimul mesaj postat!!
sa porti sanatos loganul de 1.2 .
octavia rs 2.o tfsi ca ai spus 200cp NU consuma ulei , porneste din prima, consuma de 2x mai mult ca un 1.6 16v . dc vrei sa ne contrazicem da-mi pm , nu vreau sa fac aici offtopic. am una in curte 23.000km , adusa din austria de 2 saptamani , 2.0 200cp benzina , stock si stiu exact despre ce vb.
Motoarele diesel VW consuma ulei, citez din manual "0.75l/1000km" - in practica poate diferii usor in functie de gradul de uzura. Evident cele pe benzina nu consuma ulei - sau consuma nesemnificativ.
Sa-l stapanesti sanatos @black_line.
Eu nu am avut nici o problema la pornire de cand o am(3luni).
Pedala de ambreiaj nu mai scartaie de cand i-am pus vaselina lichida(spray) la acel arc.
Ieri am montat aparatori de noroi pe fata cu un chin foarte mare pentru ca nu se gasesc de faza a doua si am luat altele,dar au iesit bine pana la urma,pe spate am din fabrica.
danutz, despre ce spay e vorba? wd40 cumva? as da si eu
Cand am fost la revizie au spus ca nu pot face operatiunea asta din cauza celor de la DACIA.Abia astept sa ma cheme,cred ca la pastele cailor dupa ei
Insista micutzu666, sau incearca alt dealer dacia. Eu cand am fost la prima revizie tocmai auzeam clienti pe acolo ca cereau upgrade de soft la 1,2 si se facea
Last edited by fainis cristian; 3 January 2011, 11:10.
Reason: Automerged Doublepost
si al meu facea figuri, nu pornea la prima cheie dar de cand evit benzina de la PETROM nu mai am probleme, porneste perfect. alimentez in special de la OMV, ROMPETROL SI LUKOIL.
Mi-ar prinde bine in portbagaj niste carlige de care sa se poata ancora bagajele cu corzile alea elastice cu carlige la capat. Eu nu am gasit asa ceva in portbagaj. Chiar nu exista nici un carlig pe acolo?
...Octavia RS... sa nu va puneti vreodata cu asa ceva, credeti-ma , fugea de facea pisu si pe BMW si pe ce vreti voi...
Nu prea e logica aceasta comparatie... Pai e normal ca octavia RS sa fie mult mai rapida decat un 316... dar incerca sa o compari cu un 550ix ca e tot bmw... sau 760i. Eventual daca Octavia RS e versiunea sport... ai putea sa alegi un ursulet M... antic.
In categoria BMW intra masini la care multi dintre noi doar suspinam in somn, masini care valoreaza si au performante inzecite fata de RS.
We process personal data about users of our site, through the use of cookies and other technologies, to deliver our services, personalize advertising, and to analyze site activity. We may share certain information about our users with our advertising and analytics partners. For additional details, refer to our Privacy Policy.
By clicking "I AGREE" below, you agree to our Privacy Policy and our personal data processing and cookie practices as described therein. You also acknowledge that this forum may be hosted outside your country and you consent to the collection, storage, and processing of your data in the country where this forum is hosted.
Comment