Ai raspuns singur in partea a doua a frazei. Cartonul ajuta la inchiderea mai tarzie a termostatului. E adevarat ca la pornirea motorului nu are ce ajuta, dar pe urma, da. Ar fi aberant sa spuna cineva ca porneste mai usor pt simplul fapt ca are cartonul pus. Era vorba de consum mai mic, nu de termostat, dar ce sa faci daca unii nu inteleg intrebarile iar altii raspund doar pentru ca asa cred ei.
Discutii generale Logan 1.2 16V
Collapse
X
-
Nu are treaba cartonul cu consumul. Eu am scos 4.8 cand afara erau -5 grade. Deci oleak mai putin decat zice si cartea. Dar daca sunteti genul care clasifica masinile dupa cati saci de varza pot sa care la piata, atunci nu strica sa ii proptiti si un carton pe radiator si un caine de ala care da din cap sub luneta.sigpic
Comment
-
@amigos: ai dreptate, consuma mai putin cu cartonul pus. de ce nu scoateti atunci radiatorul pe timp de iarna, sa fiti siguri ca nu se raceste motorul niciodata? am inteles intrebarea, dar daca voi sperati ca prin intarzierea termostatului sa obtineti un consum semnificativ mai redus, poate mai scoateti si-o fisa, sau chiar o bujie, anulati un injector ...hai sa fim seriosi, cat poa' sa scada consumul? cam cu cat creste din cauza incarcarii alternatorului cu un ventilator in regim de suprasarcina, deci nesemnificativ, pana la urma.
crezi ca motoventilatorul pe treapta a 2-a, cu admisia partial obturata, nu consuma curent, deci implicit creste consumul de benzina? daca da, uite subiect de "meditatie". pornesti a/c. automat, se comanda motoventilatorul in tr2. dupa asta, automat ecu injectie comanda reglare ralanti cu +150rpm, din doua cauze: sarcina crescuta, bilant energetic sub limita de 12.7V. asta ca sa-ti faci idee cam cate sute de watti are rabla aia de electroventilator. sau fa alt experiment. lasa masina in ralanti si porneste dezaburirea. ce se intampla cu turatia? la mine, toate 4 loganurile au facut la fel, s-au accelerat singure. de ce? sarcina electrica mare...consum mai mare...ce dai c-o mana, iei inapoi cu aialalta. personal nu cred in scaderea consumului prin metoda asta, mai ales la un mers preponderent in oras. iar la drum lung, in afara, sa ma ierti, dar vrei sa fierbi motorul sau sa ajungi linistit si de mai multe ori de la a la b?Last edited by Seba; 24 February 2011, 01:57.Democratia nu inseamna ca faci ce vrei, ci ca ai dreptul sa faci ceea ce trebuie.
Comment
-
@ Seba ..CU TOT RESPECTUL,,iti racesti gura/tastatura de pomana aici!
Lasa oameni sa puna carton ca asa se practica de mult,,de cand a iesit prima dacie pe poarta fabricii..din anul 1968 ((dupa cum ai scris mai sus)).
Pot sa puna astia de la dacia si un BOILER/CAZAN CU ABURI in loc de motor..ca tot se va gasi cineva sa puna CARTON si la ala!
Comment
-
Salutare, ma intereseaza si pe mine sa schimb filtrul de aer sau sa il scutur putin. Am prins acum 2 saptamani o furtuna cu mult praf si cred ca sa infundat cu ceva (praf sau un obiect mai mare) pentru ca a crescut foarte mult consumul (de la 8.5 in Bucuresti la 10.5-11) de atunci. Am vazut in mare cam cum se demonteaza dar am cateva intrebari:
- Furtunul subtire (cred ca e ceva de retur) care intra in carcasa filtrului trebuie scos de aici?
- Cum se desface furtunul prin care intra aerul de la rezonator?
- Carcasa in care este filtrul vad ca este doar apasata cu niste cleme. Dupa ce o desfac dupa motor se desprinde in doua si pot sa scot filtrul?
Comment
-
@SEBA, chiar nu intelegi? Era vorba daca scade consumul iar raspunsul este DA. Cu cat, nu mai conteaza fiindca nu asta era intrebarea si nici cat consuma cu alti consumatori porniti. Ai inteles acum? De fapt era vorba de o reducere usoara a consumului, nu cu vreo 2 litri.
Comment
-
Intre temperaturi de circa +10 grade si temperaturi de circa - 5 grade am sesizat o crestere a consumului de 0.4 - 0.5 l/100km in afara localitatii la viteze de 80 - 90 km/h (de la 6.4 a crescut la 6.8)
Chestia cu cartonul a tot fost discutata pe un alt forum si parerile sunt foarte diverse. Eu am sustinut ca montarea unui carton/protectii la radiator pe o suprafata de 1/2- 1/3 din suprafata totala a radiatorului, fara obturarea elicei de racire - conduce la o scadere a consumului, in special la temperaturi sub -5 sau -10 grade celsius. Am tot fost contrazis - in schimb unii au prezentat foarte mandrii filmulete cu BMW efficient dynamics - care are niste jaluzele comandate electric de calculator care obtureaza sau deschid fluxul de aer prin radiator in functie de regimul termic al motorului.
Comment
-
Buna seara,
Am citit aproape toate "topicule" legate de acest motor.Sunt detinator de Logan 1.4 MPI Laureat din 2006 si as vrea sa-mi innoiesc si eu masina si m-am gandit la modelul Black Line dotat cu motor de 1.2 16V.Cu masina pe care o am acum nu am avut nici un fel de problema:a pornit la -30C fara probleme,porneste la cheie.Oare merita trecerea?Cel care conduce masina ca dracu, are toate sansele sa ajunga acolo.
Comment
-
Condaru nu ai vrea mai multi Cp?Sau te multumesc cei 75cp?Last edited by micutzu666; 28 February 2011, 22:56.Vrei sa te remarci ca fiind idiot?Atunci da quote la ultimul mesaj postat!!
Comment
-
Originally posted by suhoiviper View PostEu zic sa mai astepti pana in vara! Poate scot 1.4 16v care probabil o sa fie tot atat de popular ca si actualul 1.4 MPI.
Originally posted by micutzu666 View PostCondaru nu ai vrea mai multi Cp?Sau te multumesc cei 75cp?Cel care conduce masina ca dracu, are toate sansele sa ajunga acolo.
Comment
-
Nu cred ca o sa se puna pe Logan motorul 1.4 16v. Unul din motive ar fi scaderea vanzarilor pt. motoarele 1.6 MPI si 1.6 16v. In afara de asta, stiu ca motorul de 1.4 L a fost scos din oferta Renault, odata cu trecerea la Euro 5.If it ain't broke, don't fix it!
Comment
-
Originally posted by ion_R5 View PostIntre temperaturi de circa +10 grade si temperaturi de circa - 5 grade am sesizat o crestere a consumului de 0.4 - 0.5 l/100km in afara localitatii la viteze de 80 - 90 km/h (de la 6.4 a crescut la 6.8)
Chestia cu cartonul a tot fost discutata pe un alt forum si parerile sunt foarte diverse. Eu am sustinut ca montarea unui carton/protectii la radiator pe o suprafata de 1/2- 1/3 din suprafata totala a radiatorului, fara obturarea elicei de racire - conduce la o scadere a consumului, in special la temperaturi sub -5 sau -10 grade celsius. Am tot fost contrazis - in schimb unii au prezentat foarte mandrii filmulete cu BMW efficient dynamics - care are niste jaluzele comandate electric de calculator care obtureaza sau deschid fluxul de aer prin radiator in functie de regimul termic al motorului.
Ceea ce spui tu la BMW e posibil si tind sa te cred , dar efficient dynamics inseamna o adunatura de factori ce reduc consumul , nu doar niste plastice care obtureaza aerul spre radiator.Daca prostii ar zbura, ar fi intuneric.
Comment
Comment