Discutii generale Logan 1.2 16V

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • TM-OO-OOO,nu consuma ulei de la 7000-8000km,ci dupa 7000-8000km parcursi cu acelasi ulei ,adica dupa un an cand ma uit la nivel constat ca mai scazut putin pe joja, aproape 2mm,dar repet dupa fix un an si in km.astia.
    in rest am 19000km si merge perfect,porneste perfect ,fara zgomote sau troncaneli,intr-un cuvant e beton(deocamdata).

    Comment


    • cred ca e normal sa scada putin niv. de ulei dupa 1 an. Sau poate nu era inca rece motorul.

      Comment


      • @ csh: noi? masinile, vreau sa zic...
        Democratia nu inseamna ca faci ce vrei, ci ca ai dreptul sa faci ceea ce trebuie.

        Comment


        • Originally posted by CSH View Post
          Eu deocamdata nu am nici cea mai mica problema. Merge perfect. La prima abatere o vand, caci nu ma prea impac cu marca Dacia, cand vad peste tot masini sh in acesti bani care arata si au performante mult mai bune.
          Baiatu, compara masinile noi cu masinile noi si sh-urile cu alte sh-uri.
          Vezi ce alt utilaj iti ei in 7-8000 Euro nou, iti spun eu ca tot pe la acelasi nivel.

          Ia-ti un sh, la prima "abatere" ce faci? Probabilitatea sa aiba prima "abatere" mai repede ca un utilaj nou e mult mai mare. Ii dai viteza si la asta sau bagi bani in el?
          Banuiesc ca nu te uiti la masini sh performante si cu aspect mai frumos decat Loganu din clasa Fiesta, Punto...
          Te uiti cu ochiul si tu la un A4, Passat nu...?

          Ti-am mai spus pe alte topicuri ca nu stii ce ti-ai luat si acum tot comentezi ca e de rahat, parca ti l-a bagat cineva pe gat.

          Eu sunt multumit de utilaj pt ca pana in momentul de fata a facut ce i s-a cerut/si-a indeplinit scopul propus, adica sa-i dau cheie si sa plec in treaba mea.
          Nu sa ma pun sa schimb bucsaraie, pivotaraie si alte cele.

          Comment


          • la 8000 iti iei de nou o juma' de citroen c1, sau un piat panda cu dotari de roaba fara un maner. da exista si asa ceva, masini pt care loganul e un fel de rolls royce. sa fim seriosi, un pachet de tigari peugeot 107, la dotari de logan, dar plasticuri net inferioare, loc mai mic, motor de 1 litru, costa vreo 9000 de euro, in conditiile in care primesti discount de 2000 de euro. deci, despre ce vorbim?
            Democratia nu inseamna ca faci ce vrei, ci ca ai dreptul sa faci ceea ce trebuie.

            Comment


            • lasa-i ma sa-si ia SH ... trebuie si serviceurile sa traiasca din ceva )

              Comment


              • nu se compara dacia noua cu sh. E mai buna alegerea unei masini noi..chiar daca e dacie. Dif. dintre dacie si alte modele mai scumpe e in primul rand la finisaje. Dar alea sunt prea putin importante...cel putin pt mine. Cu un SH risti sa vizitezi service-urile foarte des si bineinteles costa mult (si bani dar si timp). Eu sunt multumit. Se misca bine agregatul de 1tona, chiar si cu motorul asta....gandit pt mers 80% in oras...asa cum merg eu.

                Comment


                • Nu se compara cand vezi un Passat b5.5 din 2004 cu tabla ca noua, si un logan condus pe aceleasi drumuri din 2010 cu tabla proasta. Alta este calitatea, altele sunt performantele, si daca gasesti unul la max 150.000km reali, va mai merge mult si bine macar pana in 300.000km, nimeni nu cred ca tine o masina mai multi km. Si sa nu mai vorbim de devalorizare... cat am pierdut.

                  Comment


                  • de ce nu te-ai gandit bine inainte de a lua dacie? Acum e prea tarziu. De fapt nu e tarziu nici acum ...dar 99% vei iesi cu o gaura mare in buget.

                    Comment


                    • M-am gandit mult si aceasta a fost cea mai inteleapta alegere. Am ales cu capul, insa sufletul imi zice altceva. Si cum viata asta este asa cum este, macar sa imi satisfac ceea ce imi zice inima. Am renuntat la varianta sh, deoarece eram pe langa un A6 din 2007 in piata, incercam sa ii scriu numarul de telefon si cum era dimineata tare si nu prea era lume, proprietaru ala povestea colegilor lui din piata care aveau masini pe acolo cum a convins neamtul sa dea km inapoi si ca nu poate descoperii nici la reprezentanta ca sa umblat la kilometraj. Am si plecat de acolo cu jumatate numarul caci nu am terminat de il notat si am zis ca nu mai vreau sa aud de sh.

                      Si pot oricand sa demonstrez oricui ca Loganul merita in defavoarea unei masini sh, fie ea si X5 4.4 benzina cu 9000euro inmatriculat in stare buna )))).
                      Insa eu gandesc cu sufletul acuma.
                      Last edited by CSH; 5 August 2012, 21:52. Reason: Automerged Doublepost

                      Comment


                      • passat,haudi,volsvagin,dupa 7-8 ani =panarame(hai c-am fost prea dur, sa zicem tot cazane pe care le cumperi cel mult la sfert de pret).
                        pai bre csh pe mine daca ma duci in cosmos nu mai imbatranesc la fel?(apropo de "adusa din germania",vrajeala asta a tinut o vreme,acum si noi avem uleiuri bune si drumurile totusi nu mai sunt ca acum 10 ani).
                        asta s-o crezi tu ca vor merge mult si bine pana la 300000km(alta vrajeala de samsar),
                        pana la urma tot se strica.
                        se strica si avioanele de pe cer,ce naiba!

                        Comment


                        • Totusi sa nu exageram. Daca studiezi si un Golf 3 vechi de 15 ani, vezi cat de bine este lucrat, trecand cu vederea tiganiile pe care le face romanu cu tuningu.
                          Am prieteni cu 1.9TDI cu 300.000km in bord si cine stie cati mai are in spate, ca sigur nici aia nu sunt reali, iar masina atat la suspensii a avut probleme, motorul nimic si nu consuma nici ulei. Suspensiile au fost originale pana pe la 250.000km.

                          Eu am avut ocazia sa conduc un golf 3 cu toate dotarile pe care le avea la vremea respectiva. A fost cumparat din Germania la 70.000km reali. Mergea impecabil masina aia. Doar ca era mult prea veche si design urat. Nu vad de ce un A4 din 2006 nu ar merge la fel ?!
                          Last edited by CSH; 5 August 2012, 22:17. Reason: Automerged Doublepost

                          Comment


                          • corect!
                            te asigur ca si cu loganul poti sa ajungi acolo daca ai grija de ea si daca o respecti ,intr-un cuvant daca ai mila in orice imprejurare(gropi,dat in gura ,etc.),desi unii n-au prea facut-o si tot ii tine masina fara cheltuieli mari.
                            hai sa-ti mai spun una :la itp baiatul de acolo anul trecut(cand am fost cu alta masina) mi-a zis de un prieten taximetrist cu un logan 1.216v ca avea 50000km fara probleme,acum are aproape 150000km tot fara probleme in regim de taxi in buc.,adica si dat in gura uneori si gropi etc.
                            asta mi-a spus si n-avea de ce sa minta,omul cu pricina venea la itp la el(dacoserv buc.)

                            Comment


                            • La partea tehnica chiar nu ai ce sa reprosezi loganului. O masina foarte fiabila. Eu ma refeream la un test de anduranta daca se poate zice asa. La rezistenta tablei si la design exterior si interior.

                              Comment


                              • Originally posted by CSH

                                Si pot oricand sa demonstrez oricui ca Loganul merita in defavoarea unei masini sh, fie ea si X5 4.4 benzina cu 9000euro inmatriculat in stare buna )))).
                                Insa eu gandesc cu sufletul acuma.
                                Si cum faci...demonstreaza si mie. Pe ce te bazezi cand afirmi asta? Va place sa bateti campii de nu se poate. SH nu inseamna neaparat cocean, daca stii sa cauti, alegi poti gasi masini ok.
                                Last edited by PCH; 5 August 2012, 23:11.

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google