Discutii generale Logan 1.2 16V

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Am facut si eu resoftarea (acum cateva luni) si, din ceea ce am observat, nu sunt mari diferente: la plecarea de pe loc pare un pic mai linistita iar la turatii de peste 3000 (am vazut ca cineva a specificat aceasta turatie) nu am observat diferente. Dar cum fiecare masina are specificul ei, imi asum subiectivismul. In concluzie aceasta schimbare de soft nu este mare branza. repet, este cazul masinii mele coroborat cu stilul meu de condus

    Comment


    • Cat a costat resoftarea ? Cat a durat ?

      La demaraj ar trebui sa fie ceva diferenta. Din ce stiu se creste puterea dupa 1500 ture deci lasand harta de injectie nemodificata sub turatia asta. Motorasul 1.2 incepe sa dezvolte putere abia dupa 3000 ture.

      Comment


      • Nu a costat nimic resoftarea. A durat undeva intre 15 si 30 min (nu mai retin exact, au trecut cateva luni). Am zis ca e o mica diferenta la demaraj. In rest nu am observat diferente

        Comment


        • La revizia trecuta mie mi-au spus ca nu exista asa ceva|resoftare cum vine masina din fabrica aia e ... acum vad ca s-au razgandit! Eu o s-o fac la urmatoarea revizie din urmatoarele considerente: plecarea mult mai linistita de pe loc din ce am inteles pe forum si faptul ca aleator nu porneste la prima cheie fara vre-o logica anume. Chiar daca va creste cu putin consumul (cativa zeci de ml de benzina la suta de km) cred ca se merita. Acum poti sa fi cel mai experimentat sofer cu sute de mii de kilometri in spate si daca nu esti atent ti se poate opri motorul daca nu-l ti turat, sau cand esti in marsarier la o parcare si ai rotile bracate la maxim iti moare motorul. Si sa fim seriosi ce lipsa de putere peste 3000 rpm se poate manifesta la motorasul asta? Eu o sa fac resoftarea! Oare de ce Dacia nu face o rechemare in service pt a face operatiunea asta nu pot sa inteleg, in fine!

          Comment


          • Am facut si eu resoftarea acum aproximativ 3 luni. La mine era problema cu pornirea la prima cheie, cand nu pornea, cand pornea subturata (sub500 ture). Acum totul este ok si pot sa zic ,ca trage mai bine cu aerul pornit fata de cum tragea inainte, numai am fluctuatiile de acceleratie la plecarea de pe loc. Cat despre consum.. n`am simtit nici o diferenta.

            Comment


            • i-am facut resoftare acum cateva luni, dar nu am observat schimbari

              Comment


              • Si eu i-am facut resoftare de vreo 2 luni si fluctuatiile de turatie tot persista...la plecarea de pe loc. E o problema, n-are cum sa mearga asa in mod normal. Au facut si raport la fabrica...rezultatul...0. Au spus ca o sa o tina sub observatie. Ar trebui sa ne schimbe motoarele la toti care avem probleme.

                Comment


                • Mie nu mi-au zis nimic la dealer de resoftare cand am trecut pe acolo.
                  Si eu mai patesc, ce-i drept foarte rar sa nu porneasca la prima cheie si apoi porneste dar de abia palpaie motorasul .Cred ca de 4 ori mi s-a intamplat de cand am masina. Sa ma interesez si sa o fac si eu.Alte pareri ?
                  TM-00-000 nici chiar asa, nu cred ca motorul are probleme incat sa fie schimbat
                  Last edited by vdmihai; 1 August 2013, 15:45.
                  sigpic
                  !

                  Comment


                  • Ce mi-as dori si eu sa imi schimbe astia de la uzina motorul, mai ales ca e prima generatie de diesel infect
                    My turbo lag, give your MPI, a chance

                    Comment


                    • Originally posted by vdmihai View Post
                      Mie nu mi-au zis nimic la dealer de resoftare cand am trecut pe acolo.
                      Si eu mai patesc, ce-i drept foarte rar sa nu porneasca la prima cheie si apoi porneste dar de abia palpaie motorasul .Cred ca de 4 ori mi s-a intamplat de cand am masina. Sa ma interesez si sa o fac si eu.Alte pareri ?
                      TM-00-000 nici chiar asa, nu cred ca motorul are probleme incat sa fie schimbat
                      suna la ei la Dacia.. gasesti numarul pe net.. am fost si eu la dealer si se faceau ca gabar n`au de aceasta problema si ca a mea e singura masina care face asa..ca n`au mai auzit de asa ceva.. si cand am sunat la dacia mi`au facut programare ei la service si mi`au schimbat softul pe garantie.(toata lumea de la service stie despre problema)

                      Comment


                      • In urma mailului trimis vineri la vocea.clientului@daciagroup.com,
                        Code:
                        Recent am achizitionat un Logan 1.2 16 valve, fabricatie 06.2012, VIN : UU1LSDAxxxxxxxxxxx, mai adaptat nevoilor mele de deplasare preponderent in mediul urban, pe distante scurte.
                        Problema pe care v-o semnalez este urmatoarea : la pornirea motorului si la plecarea de pe loc in treapta I-a de viteza, turatia motorului scade la cca. 300-400 rot/min-1, ceea ce duce, de cele mai multe ori, la oprirea motorului.
                        In traficul urban acest lucru este deranjant, penibil chiar si imi atrage oprobiul celorlalti participanti la trafic ! Masina are reviziile si verificarile  la zi, efectuate numai in service autorizat (S.C. SERUS) . Desi a fost semnalata aceasta problema in service, raspunsul a fost : "Dacia cunoaste problema, lucreaza la un soft care va rezolva asta ..." si nu s-a luat nicio masura de remediere a acestei ...anomalii !
                        Nu stiu daca informatia este corecta sau nu, dar chiar as dori o rezolvare a acestei probleme !
                        Cu speranta ca exista o rezolvare, astept raspunsul Dvs.
                        Va multumesc anticipat !
                        Cu stima,
                        am fost sunat astazi si programat la o verificare intr-un service autorizat. Va tin la curent !
                        Module Electronice (Volt/termo,Interfete Sony/Pioneer/Alpine/Blaupunkt/Kenwood/JVC)

                        Comment


                        • De cand am fost la resoftare a aparut o problema mai grava. Cand o turez mai tare (4-5000rpm..pt ca trebuie cate-odata) ramane blocata turatia la valoarea respectiva. Mi se intampla tot mai des. Azi de exemplu trebuia sa opresc motorul ca sa ii scada turatia. N-a mai vrut nicicum sa scada.
                          Mai sunt dintre voi care au patit asa ceva?

                          Comment


                          • Daca se repeta, da un mail sau suna la vocea.clientului ... Vad ca sunt destul de atenti la astfel de probleme !
                            Module Electronice (Volt/termo,Interfete Sony/Pioneer/Alpine/Blaupunkt/Kenwood/JVC)

                            Comment


                            • @TM-00-000: eu cat am avut-o dupa resoftare(aproximativ 4 luni) nu am patit asa ceva!
                              probabil la tine ramane blocata clapeta sau ceva de nu mai scade!
                              probabil o simpla curatare e suficienta!
                              dar dute la service!

                              Comment


                              • Eu cred ca e o eroare de sistem. LA inceput am crezut ca imi ramane blocata pedala in covor..ca se mai poate intampla, dar nu ramane.
                                In rest, are variatii la plecare, ca inainte. Resoftarea (daca chiar s-a facut) e egela cu zero. Nicio diferenta.
                                Daca pun si aerul conditionat, e nasol rau atat la plecare cat si in mers. Ii scade puterea motorului foarte mult, dar nu tot timpul, mai ales cand e foarte cald, ca acum...probabil e suprasolicitat motorasul asta.

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google