e ok pretul. si tinand cont ca intretinerea la benzina e mult mai ieftina decat la motorina si la benzina nu mai exista turbo, injectoare asa sensibile si scumpe, pompa de motorina la fel si nu in ultimul rand consum cam la fel, cred ca in curand voi schimba dieselul pe 1.2 16v. mai astept pareri de la voi.
Discutii generale Logan 1.2 16V
Collapse
X
-
Cererea pentru 1.2 nu este inca suficient de mare, eu cand am luat ambiance-ul de 1.2 din stoc, am avut de ales din 4 masini toata tara. In Suceava cred ca am fost primul care am inmatriculat Logan 1.2 (s-au mirat cei de la primarie de motorizare cand mi-au calculat impozitul).
S-ar putea sa se gaseasca greu 1.2 pt test drive.
Comment
-
tot va aparea si pentru drive test. daca nu in reprezentanta, atunci sigur vor aparea taxiuri de 1.2 si cum sunt si eu taximetrist nu exista sa nu gasesc la colegi. cand o sa pun mana pe unul voi putea sa fac o comparatie cu dieselul si voi posta aici impresiile. acum ma gandesc sa scot cat mai repede masina mea din service. numai bine
Comment
-
Ma innebuniti cand aud ca 1,4 a facut pe 1,6 16v. Nu va suparati, dar nu stiti ce spuneti sau soferul de pe 1,6 era molau. S-au jucat niste amatori intre ei si au lansat acest zvon. Si la 12 noaptea ma scol din somn si fac o liniuta cu orice motorizare de pe logan fie ea 1,2 , 1,4, 1,5 (85 CP) si castig fara emotii. Cine are 1,6 16v stie de ce sunt nervos.
Comment
-
Sigur ai gresit locatia ))
PS: da, 1.6 16V e cel mai tare, dar este un 1.4 mpi care te face si pe tine (si la 12 noaptea daca vrei).
Comment
-
la obiect domnilor
Comentati la obiect domnilor,
Va rog nu mai comentati de genul "cutare motor modificat face pe cutare nemodificat" sau "am auzit eu ca unul cu motorul ala a facut nu stiu ce".
Discutia este despre 1.2 16v stock.
Daca recapitulam ce s-a spus pana acum rezulta ca:
1. Motorul 1.2 16v are un consum foarte bun. ~5L/100 km in afara si ~6.0l/100km mixt.
2. Performante cel putin comparabile cu 1.4 MPI STOCK.
Sa ii lasam pe cei care au condus acest motor sa vina cu mai multe detalii si sa nu ne dam noi cu presupusul.Logan GPL 1.4
Comment
-
Originally posted by ionutbsk View PostMa innebuniti cand aud ca 1,4 a facut pe 1,6 16v. Nu va suparati, dar nu stiti ce spuneti sau soferul de pe 1,6 era molau. S-au jucat niste amatori intre ei si au lansat acest zvon. Si la 12 noaptea ma scol din somn si fac o liniuta cu orice motorizare de pe logan fie ea 1,2 , 1,4, 1,5 (85 CP) si castig fara emotii. Cine are 1,6 16v stie de ce sunt nervos.
Comment
-
Originally posted by Cristi_LCD View PostAzi poate reusesc si eu un drive-test cu asta micu. Daca or avea aia de la reprezentanta disponibil vre-unul.Vrei sa te remarci ca fiind idiot?Atunci da quote la ultimul mesaj postat!!
Comment
-
Originally posted by logabidci View PostHmm poate le faci dar pe un 1.5 remapat nu prea cred.
off topic; nu pot sa ma abtin.mai, da de ce puneti voi numai remapate si modificate?hai sa umblam adanc intr-un 16v si sa vedem ce iese.numai daca usuram un 16 v de bancheta, roata de rezerva si soferul sa fie mai usor se inbunatatesc o tara performantele.iar daca mai faci si o remapare nu o sa apucati sa retineti nici numarul de inmatriculare.Last edited by margelatu; 9 November 2009, 11:19.Welcome to the Club, We Have Jackets !
Comment
-
@ionutbsk: te bate mcd-ul de 1.4 de iti dai foc la masina. bineinteles, ala nu e 1.4 stock, dar te bate.
@logabidci: tractor power rules, din nou. au mai fost de-astia cu dci remapat si pretentii de raceri, treziti la realitate de 16v stock. n-ai fi primul in clubul lor select
@margelatu:pana acum, in afara de skn, nu are nimeni un 16v modificat serios. asa ca putem sa en abtinem de la comentarii.
@toata lumea: daca nu va potoliti cu "versus-urile", va luati premii in puncte de warn. asta e topic de 1.2_16v. va rog sa va tineti de el.Democratia nu inseamna ca faci ce vrei, ci ca ai dreptul sa faci ceea ce trebuie.
Comment
-
Ar trebui sa postam in alta parte comentariile despre ce poate 1,6 16 v si sa lasam acest thread pentru 1,2 16v. Am fost in urma cu 2 luni la cea mai apropiata reprezentanta Dacia pentru a face un drive test si sa ma interesez de motorul de 1,2 16v, insa nu aveau nici o masina cu acest motor. Dealerul a facut o grimasa cand l-am intrebat daca e bun motorul. Eu acum ce sa cred, nu era multumit de motor sau nici el nu stia prea multe despre el. Totusi cred ca daca are un consum mai mic decat 1,4 cu aceleasi performante sau chiar mai bune e o masina de cumparat, difernta de pret intre 1,2 si 1,4 fiind foarte mica (ex: Laureate 1,2-8150 euro iar 1,4-8000 euro).
Comment
-
Originally posted by ionutbsk View PostAr trebui sa postam in alta parte comentariile despre ce poate 1,6 16 v si sa lasam acest thread pentru 1,2 16v. Am fost in urma cu 2 luni la cea mai apropiata reprezentanta Dacia pentru a face un drive test si sa ma interesez de motorul de 1,2 16v, insa nu aveau nici o masina cu acest motor. Dealerul a facut o grimasa cand l-am intrebat daca e bun motorul. Eu acum ce sa cred, nu era multumit de motor sau nici el nu stia prea multe despre el. Totusi cred ca daca are un consum mai mic decat 1,4 cu aceleasi performante sau chiar mai bune e o masina de cumparat, difernta de pret intre 1,2 si 1,4 fiind foarte mica (ex: Laureate 1,2-8150 euro iar 1,4-8000 euro).
Cei care ati scos consumuri f mici (gen 4.7L/100km) va rog sa-mi ziceti in ce conditii, incerc sa-mi dau seama care este optimul: tr? rpm? km/h?
Care aveti computer de bord si va arata consumul instantaneu; cand consuma mai mult: la 90Km/h sau la 130Km/h (tr5) ?
Comment
Comment