Discutii generale Logan 1.2 16V

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Întreb pentru ca am găsit un sandero din 2010 neinscris,și proprietarul spunea ca este euro 4.Aveți idee cam cât este taxă de mediu?

    Comment


    • Cam~350 euro.
      Vrei sa te remarci ca fiind idiot?Atunci da quote la ultimul mesaj postat!!

      Comment


      • Salut, nu stiu unde sa postez. Am un logan 1.2 din 2010. 45.000km.
        Probleme aparute si nemultumiri:
        1. De ceva timp vad ca motorul parca nu mai trage cum tragea inainte in treapta 3-a sau a 4-a. De exemplu uneori cand ma grabeam in 1-a daca o turam mai tare, patina putin cand ii dadeam a 2-a, insa acuma parca ezita. (sa nu credeti ca am facut asta toata ziua).
        2. Daca prind un drum cat de cat in urcare si folosesc cam 3500-4000rpm (fara sa ajung la 5-6000rpm), incepe sa miroasa foarte urat, zici ca sunt masina de la salubrizare. O mai las 1 minut si pe loc sa stea motorul si apoi o opresc, insa are un miros foarte urat si nu inteleg de la ce anume, tinand cont ca am verificat si totul e in regula, nici o punga lipita de catalizator de exemplu care sa se topeasca sau altceva.
        3. Se aude in interior si cea mai mica piatra care sare pe sub masina, zici ca, conduc de afara si mi se pare enervanta chestia aceasta.
        4. Uneori cand e cald afara nu vrea sa porneasca din prima, insa iarna nu am avut niciodata probleme cand erau minus -15 sau mai putin.
        5. Panoul de climatizare nu se mai aprinde, la 1 an a murit primul bec, iar acuma nu mai merge nici celalalt, doar ca uneori se aprinde in functie de cum are chef.

        Ma intereseaza cel mai mult sa rezolv problema de la punctul 1 si 2.
        Bujiile inca nu le-am schimbat, nu am facut nimic la masina, doar revizia acum 1 an si urmeaza sa o fac urmatoarea in curand.

        Multumesc.
        Last edited by ManGreek; 6 September 2016, 14:33.

        Comment


        • salut . la problema din punctul 1 depinde de mai multe variabile sa zic asa.. si eu am constatat asta ,dar as zice ca e din vina acceleratiei electronice care are un lag sesizabil cateodata nu mereu . si eu daca ii dau tare in a 1 a si schimb a 2 a , pierde aderenta se simte , iar de scartait cauciucurile mai rar .. tot zic ca o sa merg la service pentru o resoftare dar n am avut timp , ca am inteles ca asta ar rezolva problema lag ului acela. la punctul 2 cel mai probabil este de la filtrele de la aer . la punctul 3 ,iar depinde .. adica sa zic ca 90% din timp motorul merge foarte silentios pana la o viteza de 90-100 aproape ca nu il aud chiar si fara muzica.. dar cateodata se aude , ca si cum ai fii intr o dacie 1300 , nici nu stiu cum sa explic )

          Comment


          • Bună seara,
            Nu am ştiut unde să postez, forumul e foarte mare şi are multe informaţii interesante, dar nu am găsit şi răspunsul la întrebările mele.

            1. Vinerea trecută mi-am ridicat de la un dealer Dacia noua maşină, un Logan Prestige cu motor de 1,2l 16V, 73CP. Cum am primit-o, mi s-a atras atenţia că mai are doar vreo 3l de benzină şi că ar fi indicat să trag în prima benzinărie pentru a o alimenta şi apoi ,,dacă nu vă place benzina de acolo, puneţi câţiva litri ca să ajungeţi la benzinăria pe care o doriţi". Benzinăria cu pricina era un LukOil, unde am pus vreo 40l de benzină de 95 (sincer, nu cred că maşina mea va vedea benzină cu cifră octanică mai mare, din motive financiare).
            De atunci maşina a mers doar vreo 260km, deci mai are benzină dar, inevitabil, va veni momentul realimentării, mai ales că am ceva drumuri de făcut week-end-ul ăsta.
            Ştiu că întrebarea vă va părea ciudată, dar nu am mai avut maşină până acum (deşi am permis de 6 ani), aşa că vă întreb: de la ce benzinărie/lanţ de benzinării îmi recomandaţi să alimentez?
            Preţurile oricum sunt asemănătoare între staţii (din ce am observat), dar m-ar interesa să nu am surprize gen benzină botezată sau pompe cu care să bag 80 litri în rezervorul de Logan.
            Am găsit pe net tot felul de păreri mai mult sau mai puțin avizate, unii zic să pun de la Petrom, alţii de la Rompetrol, de la LukOil, OMV ş.a.. Voi ce folosiţi?

            2. Duminică, deci în a 3a zi de când am ridicat maşina, la pornirea motorului acesta a vibrat destul de urât şi a pornit direct pe la 1100 rot/min... L-am oprit şi pornit din nou şi a funcţionat bine, la ralanti în cele în jur de 750 rot/min. Să fie doar pentru că era motorul rece?

            3. Acum câteva zile, am încercat să ies din Str. Dr. Marinescu şi să urc spre Academie (pentru cei ce nu ştiu, e o rampă măricică acolo). Problema e că nu reuşeam să plec de pe loc cu ea (deh, lipsa de experienţă, combinată cu maşina nouă) când cineva mi-a făcut loc în coloană, până la urmă am plecat cu vreo 5000 rot/min şi smucitura de rigoare, efectul fiind un miros oribil venit dinspre motor şi intrat inclusiv în sistemul de aer condiţionat (şi sperietura celor din maşinile din jur). Mirosul a dispărut după aprox. 1 minut, însă odată ajuns acasă şi parcat, se simţea clar că ceva e încins sub capotă, iar ventilatorul nu a pornit (după câteva minute cu capota deschisă am închis-o şi am plecat, ce-o fi o fi). Ştiu că nu a fost sănătos pentru motor ce am făcut, dar există posibilitatea să fi avariat ceva (motor, ambreiaj, cutie de viteze etc.)?

            4. La anumite turaţii e cam leneşă, în sensul că de la 55 - 60 km/h la 2200 - 2300 rot/min deja indicatorul pentru schimbat vitezele îmi cere treapta a 5a... însă de la 60 la 90 în treapta a 5a chiar cu pedala la fund durează o veşnicie. Bănuiesc că soluţia e ca atunci când mă grăbesc să schimb la turaţii mai mari (2800 - 3000 rot/min), nu?
            În schimb, până la 55 - 60 la oră, în treptele 3 şi apoi 4 se duce destul de tare, deci din intersecţii pot scăpa destul de uşor şi pot atinge viteza ,,de croazieră" (şi legală în acelaşi timp) într-un timp acceptabil. De pe la 2400 rot/min în sus motorul devine foarte gălăgios, dar până la turaţia aia toarce frumos.

            5. Consumul instantaneu la drum întins, drept, 90 km/h, 2300 - 2400 rot/min, treapta a 5a a oscilat între 5,5 şi 6,3 litri la 100 km cu aerul condiţionat pornit pe modul auto şi 3 persoane în maşină, fără bagaje. E mult, e puţin?

            Comment


            • salut hai sa îmi dau si eu cu părerea:

              1) Nu contează de la ce statie alimentezi numai să fie una mare ca să se ruleze repede benzina din rezervor.
              2) Intra la categoria "așa face toate" mai ales dacă era dimineața și era frig afara.
              3) Nu s-a stricat nimic, mirosea poate a ambreiaj dar sa nu mai faci așa cel puțin acum cât e în rodaj.
              4) E normal ca daca la 60 la ora intr-a 5-a apeși pedala la podea să urce greu in accelerație.
              5) Consumul e ok dar, fiind mașina noua nu e așa relevant, o să mai scadă după rodaj.

              Comment


              • Salut,

                Imi puteti da niste siteuri de unde as putea lua placute de frana ?
                Ce marca recomandati ? Am 50.000km. Sa schimb acuma si discurile ?
                Am observat ieri ca "scartaie" un pic cand franez, dar nu de fiecare data. Cred ca trebuie sa le schimb.

                ms

                Comment


                • Originally posted by ManGreek View Post
                  Salut,

                  Imi puteti da niste siteuri de unde as putea lua placute de frana ?
                  Ce marca recomandati ? Am 50.000km. Sa schimb acuma si discurile ?
                  Am observat ieri ca "scartaie" un pic cand franez, dar nu de fiecare data. Cred ca trebuie sa le schimb.

                  ms
                  Cumparati placute originale, eu am luat de pe piesenet.ro si le-am schimbat la 80.000 km (parca am dat pe set 100 lei), inca mai mergeau dar aveam o problema la etrier ca nu se retragea placutele complet de pe disc si scartaia uneori dupa franare asa ca daca tot am umblat le-am schimbat atunci. Discurile nu cred ca este cazul acum, dar vedeti ce spune mecanicul dupa masurarea cu sublerul (depinde de stilul de condus evident). In mod normal 120.000 km ar trebui sa tina fara probleme. Am mai avut o Solentza si cam la km astia am schimbat discurile. Drumuri in siguranta !

                  Comment


                  • Salut,

                    A pus cineva bujii Denso ixeh20tt pe 1.2 ? As dori niste impresii, ca sa nu arunc degeaba 168 lei , daca nu as putea lua oem la 60lei.

                    Comment


                    • Revin.
                      Stie cineva cat costa la dealer update-ul la soft ? Am inteles ca la ultimul update rezolva problema plecarii cu treapta 1-a cand "da in nas". ms

                      Comment


                      • Eu cred ca tine de garantie si nu ar trebui sa coste nimic.
                        Logan GPL 1.4

                        Comment





                        • Am facut 2 poze in zona cu filtrul de polen. Se poate inlocui sau trebuie decupat ? M-am uitat la tutoriale pt PH2 si era un capac negru, parca e altfel.

                          Comment


                          • Deja ai montat filtru de aer , ce se vede e partea exterioara din filtru.Este L1 nu ?
                            sigpicLogan , from point A to anywhere in the world .....yeap , no problem!!! but hey!!! you said modern roads right ?

                            Comment


                            • Ce am mai sesizat.
                              La radiator sper ca nu gresesc, dar partea de jos este separata de partea de sus parca.
                              In partea de jos, primul rand cu lamele este distrus complet, au sarit toate (probabil fiindca o spal cam des si sunt de vina jeturile cu apa). Afecteaza cumva motorul ? Ca tot miroase a ars de o perioada daca il turez mai tare de 4000rpm, insa filtrul de aer nu e schimbat de 2 ani ca tot nu am avut timp si suspectez filtrul. Acuma l-am comandat si trebuie sa ajunga ca sa-l schimb si o sa vad daca s-a rezolvat problema.
                              Daca e facut din 2 bucati, nu reusesc sa cumpar doar partea de jos de la radiator ?

                              Originally posted by prometheus View Post
                              Deja ai montat filtru de aer , ce se vede e partea exterioara din filtru.Este L1 nu ?

                              Inca nu a ajuns filtrul de aer. Eu ziceam de filtrul de polen interior. Filtrul intra unde e zona aia alba ? Sau se mai vede ceva de culoare GRI Scuze, dar sunt cam noob si nu ma pricep
                              Last edited by ManGreek; 25 October 2016, 15:14. Reason: Automerged Doublepost

                              Comment


                              • Scuze am vrut sa scriu filtru de polen!!! la tine pare ca deja este montat!!

                                Radiatoarele sunt dintr-o bucata , nu exista parte separata la radiator(parte de sus cu parte de jos) , s-au ras lamelele , cumperi alt radiator (banuiesc ca e vorba de cel pentru AC) , asta daca simti ca nu mai baga aer rece ca odinioara ! sau mai rau numai merge deloc ?
                                Last edited by prometheus; 25 October 2016, 15:19.
                                sigpicLogan , from point A to anywhere in the world .....yeap , no problem!!! but hey!!! you said modern roads right ?

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google