Anomalii de acest gen am avut si eu , exact cum a scris Vitriol , ba oscila turometru , ba vitezometrul , dar fara vreo alta problema , am observat aceste oscilatii cred de vreo 4-5 ori de cand am masina (4 ani) , parca turometrul mi-a facut figuri mai des! oricum ciudat fenomen! si eu care credeam ca numai la mine se intampla astfel de lucruri , in momentele acelea cumva incercam sa inteleg de ce se comporta in acest fel , cumva incercam sa dau vina pe suprafata pe care rulam , posibil niste denivelari mai ciudate si de aici problema oscilatiei .
Discutii generale Logan 1.2 16V
Collapse
X
-
Pai asta ti se pare o problema grava ? Practic nu am vazut discutii pe aici, comportamentul motorului e la fel, iar asta mi s-a intamplat pentru prima data din 2010 in prezent (cel putin acuma am vazut eu), iar la altii 6 ori in 10 ani... ti se pare mult ?
Nu au imbunatatit nimic, tabla e mai proasta, fetele de usi nu mai au "material"... e mai antifonata, insa castiga la un aspect si pierde la altul, pana la urma tot un low-cost ramane.
Pana o sa ajungem noi la Bentley facute manual, le folosim pe astea
Comment
-
Stie cineva de ce miroase urat pe langa masina dupa ce o parchez ? Mai nou si daca merg cu 2500-3000rpm... inainte doar daca mergeam cu peste 3500-4000rpm timp de vreo 10 minute.
Temperatura motorului e ok (4 linii), uleiul si toate filtrele sunt aproape noi, probleme nu are, de la ce poate fi ? Nici pungi lipite de toba/catalizator nu sunt.
Comment
-
Salutare. Merita un Logan din 2016 NOU cu motor 1,2 sau 1 ??? Am inteles ca 1,2 nu se mai fabrica si au aparut cele cu motor mai mic de 1 litru .
Cat este intretinerea la aceasta masina? Asigurarea cat ajunge pe an ?
Eu am 14 puncte la asigurare (50% reducere) . Daca as cumpara un Logan nou , imi pierd punctele ?Last edited by Adi Iulian; 25 December 2016, 12:41.
Comment
-
Originally posted by Adi Iulian View PostDaca as cumpara un Logan nou , imi pierd punctele ?
De unde a iesit ca cele 14 puncte bonus inseamna 50% reducere?
Comment
-
Cand ai o alta masina, pierzi toate bonusurile. O iei de la zero cu ea.
Daca asta e un criteriu in alegerea unei masina atunci las-o balta
Eu as lua 0.9tce, 1.2-ul e slab, iar 1.0sce o sa fie si mai slab. Eu nu as lua niciodata asa ceva decat daca l-as folosi in mediul urban.
Comment
-
Dupa cum spuneam mai devreme: daca instrainezi vechea masina inainte de inmatricularea celei noi nu se pierde clasa B/M
Art. 66, alin. (2), Norma ASF 39/2016 : "In cazul instrainarii sau radierii vehiculului asigurat, transferul clasei de bonus-malus pe contractul RCA al unui vehicul nou-dobandit se face doar daca contractul anterior a incetat si pornind de la clasa anterioara de bonus-malus, tinand cont de istoricul de daune avizate pana la data transferului, astfel incat platile viitoare de desagubire sa fie preluate in istoricul vehiculului nou dobandit.".
Comment
-
Confirm ce spune colegul DannyMC..toti asiguratorii stiu acest lucru. Conditia e ca la incheierea unei asigurari pentru noua masina, sa prezinti contractul de vanzare pentru cea veche, radierea, si o copie la poilita veche (de acolo reiese si clasa bonus malus). De asemenea, dupa vanzarea masinii, poti cere returnarea banilor de la polita pentru lunile ramse , cu conditia sa o prezinti in original asiguratorului care a emis-o (adica sa nu o lasi cadou cumparatorului).
Comment
-
Revin, iar problema se pare ca persista.
De fiecare data cand fortez un pic motorul (schimb pe la 4000rpm) cand ajung acasa si opresc masina sau o tin neoprita, cand ies din ea, in jurul ei miroase a "oua stricate".
Deja sunt vreo 2 ani de cand mi se intampla chestia asta.
Motorul nu se supraincalzeste, cel putin in bord temperatura sta la normal, uleiul si filtrele sunt schimbate recent.
Ce naiba sa ii fac ? Cred ca niciodata nu mai cumpar un cotet din asta cu motor de ascutitoare ca ia foc.
Comment
Comment