Discutii generale Logan 1.2 16V

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Salutare tuturor . Cine poate sa imi dea un sfat este binevenit . loganul meu de 1,2 este in rodaj ( are doar 400 km la bord ) si intampin greutati IN MERS la cuplarea treptei 1 de viteza ( intra foarte greu sau chiar refuza sa cupleze , ba chiar si un zgomot face daca fortez cuplarea ) . MENTIONEZ ca atunci cand masina este oprita ( de exemplu la stop ) cuplarea in treapta 1 de viteza se face foarte usor si fara problemele mentionate mai sus . Necazurile le am numai in miscare , oare ma cheama service-ul asa de noua ? In rest sunt foarte multumit de o asemenea masinuta .

    Comment


    • asta ptr ca tr1 in mod normal se cupleaza numai de pe loc....sau la o viteza foaaarte foaaarte mica....
      Nu are nimic masina ta....probabil tu esti nou in ale sofatului. bafta
      Un om inteligent nu va fi niciodata rau. Rautatea se naste din prostie, inferioritate si frustrare.

      Comment


      • Nu are nimic masina, e din ciclul "asa face toate", cam toate masinile. Eu cand scad sub 20 dau a 1-a, ca intra greu, uneori ff. usor, nu conteaza, nu sunt genul care sa plec cu a 1-a si apoi sa merg minim a 2-a indiferent de viteza. Sa conduci Cielo, cu ala te lupti sa o dai pe a 1-a din mers la o viteza mult mai mica decat ai avea-o cu Loganul.

        edit: la dci-uri am observat ca intra foarte usor a 1-a din mers.
        4 pistons + GPL + tuningu' casei = km multi & 1.5 dCi 85 BoiP

        Comment


        • MUMUS ,ai perfecta dreptate sunt FOARTE nou in ale sofatului , doar asta sa fie cauza ? M-as bucura sa fie asa (imi facusem ganduri negre ) . Daca mai sunt si alte pareri identice cu a ta ..esti un AS -multumesc

          am inteles si post-ul lui aleXpeed , deci eu sunt de vina , multumesc baieti m-ati scapat de griji
          Last edited by ciurea tudor; 16 December 2009, 23:27. Reason: Automerged Doublepost

          Comment


          • Masina nu are nimic, in mers foloseste treapta a doua la viteze mici, treapta intai doar la plecarea de pe loc.
            http://images.spritmonitor.de/428841_5.png Logan 1.4 MPI

            Comment


            • Eu nu folosesc niciodata treapa 1 in mers, o folosesc doar la plecarea de pe loc. Nu inteleg de ce folositi retrogradarea in treapta 1 si nu in treapta 2.

              Comment


              • sunt cazuri in care cate o data trebuie si tr 1....
                Un om inteligent nu va fi niciodata rau. Rautatea se naste din prostie, inferioritate si frustrare.

                Comment


                • se poate folosi foarte usor treapta 2 si la cea mai mica viteza.o tii din ambreiaj.

                  Comment


                  • Si bietul ambreiaj dupa ce ca e zgomotos de zici ca e diesel ,il mai si prajesti oleaca sa-i scurtezi durata de viata . Fara suparare, dar am oroare sa chinui masina din ambreiaj.Din pacate aceasta manifestare intra la" asa face toate " desi nu e normal pentru ca ai sincron la treapta I.

                    Comment


                    • Asa face si la mine nu intra in tr 1 din mers.
                      Interesant e ca in primii cateva sute de km intra in tr 1 din mers foarte usor, apoi a inceput sa intre mai greu iar acum nu mai intra deloc in mers.. asta e.

                      Comment


                      • la nici o masina normala nu ar trebui sa intre in treapta 1 in timpul mersului pt k s-ar rupe cutia!!! Recomandat ar fi sa nu incercati in timpul mersului sa ii dati treapta 1 ( S-AR PUTEA SA FACA POC POC CEVA)
                        Never argue with an idiot. They drag you down to their level then beat you with experience

                        Comment


                        • Stiu eu pe unu' care a incercat sa bage a 1 a pe la 80 km/h si s-a ales cu un ambreiaj stricat si cu un nou loc de munca... Era masina de la firma.
                          La mine merge sa bag a 1 a cand am vreo 3-4 km/h si nu merge cu a 2 a. N-am incercat sa bag a 1 a atata vreme cand se poate cu a 2 a...
                          sigpicI don't want you to think like me, i just want you to think.

                          Comment


                          • Din ce stiu treapta 1 este doar pentru plecatul de pe loc. Asa am invatat la scola de soferi.
                            Eu am plecat si cu a 2 supa loc si fara sa turez motorul. Dupa ce bag a 2-a merge si fa ra sa o accelerezi cu turatia la ralanti

                            Din ce stiu treapta 1 este doar pentru plecatul de pe loc. Asa am invatat la scola de soferi.
                            Eu am plecat si cu a 2 supa loc si fara sa turez motorul. Dupa ce bag a 2-a merge si fa ra sa o accelerezi cu turatia la ralanti
                            Last edited by angelblack; 21 December 2009, 10:10. Reason: Automerged Doublepost

                            Comment


                            • eu am plecat si cu tr-3 des...si nu a patit nimic...cand faceam acu 11 ani scoala de soferi...dar era diesel masina....si inca ceva...asta nu inseamna ca e si bine....plecati cu tr 1 si gata...opritiva aproape de tot sau de tot daca vreti sa retrogradati in tr1..ce e asa de greu.
                              Un om inteligent nu va fi niciodata rau. Rautatea se naste din prostie, inferioritate si frustrare.

                              Comment


                              • Originally posted by sharkykill View Post
                                la nici o masina normala nu ar trebui sa intre in treapta 1 in timpul mersului pt k s-ar rupe cutia!!! Recomandat ar fi sa nu incercati in timpul mersului sa ii dati treapta 1 ( S-AR PUTEA SA FACA POC POC CEVA)
                                daca tot o tineti in off:

                                avea un coleg de liceu o 1310, ii dadea suta si apoi baga 1-a si dadea drumu brusc la ambreaj, frana cu scartz )))))). offff cate a mai patimit masina aia, era cam praf oricum, in final a beneficiat de programul rabla in schimbul primelor stocuri de logan.
                                vom fi iarasi ce am fost si mai mult decat atat !

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google