Discutii generale Logan 1.2 16V

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Cei care vor sa-si cumpere un logan si oscileaza intre motorul de 1.4 si cel de 1.2 16v (cum am facut si eu), ii sfatuiesc sa citeasca cu rabdare tot ce s-a postat aici de la inceput, ca acum vad ca se cam bat campii...
    Majoritatea posesorilor de 1.2 16v au fost super multumiti de consum. Daca la performanta se mai poate lasa loc de discutii, la consum nu exista dubii.
    Eu am 3500 km cu 1.2 16v.

    Comment


    • Este si un motor care poluaza mai putin,este si mai economic, este euro 5 daca nu ma insel.
      Un om inteligent nu va fi niciodata rau. Rautatea se naste din prostie, inferioritate si frustrare.

      Comment


      • Si inca ceva: cei care aveti 1.2 si sunteti multumiti, sa nu va laudati prea tare (cum am facut eu) ca se supara mumus si incepe sa o dea in fasole...

        Comment


        • Scuze daca te-am suparat cu ceva, nu a fost intentionat
          Un an nou fericit si cu consumuri mici va doresc...si sa va zboare 1.2-ul mai ceva ca 1.6 16v remapat
          Un om inteligent nu va fi niciodata rau. Rautatea se naste din prostie, inferioritate si frustrare.

          Comment


          • Lasa-o mai moale cu ironiile, poti sa-ti zici parerea fara sa-i faci mincinosi pe ceilalti.
            In principiu ar conta parerea ta daca ai conduce si tu un logan 1.2 16v.

            Comment


            • Am o intrebare pentru posesorii de 1.2 16v:
              Stie cineva unde este cablul de acceleratie? Eu m-am uitat la mine si pur si simplu nu am vazut cablul de acceleratie. Este posibil acceleratia sa fie pur electronica?

              Comment


              • Da, este electronica, exact ca la diesel.

                Comment


                • Electronica (de fapt un fel de semi-electronica ) este si la motoarele de 1.4 si 1.6 8V. Acel potentiometru (care exista la diesel-uri si 16V in contact direct cu pedala de acceleratie) se afla in corpul clapeta de pe galeria de aer (acel cilindru unde se afla si MPP-ul). Cand se actioneaza acceleratia (deci clapeta se deschide pentru a lasa aerul sa patrunda in galerie) calculatorul stie (cum stie? pai pe acel corp se afla un potentiometru care e actionat odata cu clapeta, care e conectat la calculator si care ii spune acestuia din urma cat de tare e deschisa clapeta rezultatul fiind deschiderea injectoarelor).

                  Comment


                  • "corpul clapeta de pe galeria de aer" presupun ca nu se afla sub bord.
                    Daca nu este sub bord, si este pe langa motor, atunci ar trebui sa vad un cablu de otel de la pedala de acceleratie.
                    La mine nu exista nici un cablu de la pedala de acceleratie (sau nu il vad eu).

                    Comment


                    • Originally posted by Chip View Post
                      Lasa-o mai moale cu ironiile, poti sa-ti zici parerea fara sa-i faci mincinosi pe ceilalti.
                      In principiu ar conta parerea ta daca ai conduce si tu un logan 1.2 16v.
                      as conduce....dar la noi in bv este un singur tip cu 1.2....si si ala a scris o data pe forum...da la intalniri nu a venit sa ai vedem minunea.....

                      eu tiind sa cred ca motorizarea nu e tocmai vis...ptr ca dupa atata timp in brasov inca nu cred ca avem mai mult de 2-3 masini...eu personal inca nici nu am vazut.
                      cumnatul meu acu 5 luni cand si-a luat masina ma intrebat ce sa ia 1.2 sau 1.4

                      iam zis ca eu as merge pe 1.4 ca e un motor vechi si bun.
                      sa dus la cele 2-a reprezentante din bv si surpriza....unii au zis ca sub nici o forma nu recomanda 1.2 (nu au zis motivul) iar ceilalti a zis ca ei nici macar nu au inca 1.2 ca nu a cerut nimeni.

                      deci.....orice ati zice voi...in afara ca e euro 5 si ca polueaza mai putin...nu vad avantaje....la faza cu consumul am sa ma pronunt cand am sa conduc EU masina. si atunci pot vedea diferenta..daca exista.

                      nu am nimic cu cei care au 1.2 dar cand veniti cu consumuri de 4 si ceva...e clar ca acolo ati mers la consum in tr 5 cu 80 la ora...asta pot si eu cu 1.4
                      da incurc circulatia.
                      Un om inteligent nu va fi niciodata rau. Rautatea se naste din prostie, inferioritate si frustrare.

                      Comment


                      • E Euro 4 nu 5.
                        Zici ca nu e de vis, da' cine a spus ca e de vis?
                        Avantajele sunt multiple, numai voi/noi carcotasii cu 1.4 nu vrem sa le vedem, ne uitam numai la ce are in plus 1.4 fata de 1.2 si tragem imediat concluzii (proaste): ''1.4 vechi si bun'' - dar 1.2 e cumva nou si prost? Ca asta rezulta, o fi cumva mai putin fiabil si alte tampenii.

                        Slab la demaraj: 0,6 sec parca ar fi 6 secunde...
                        Noxe mai putine: nu ne intereseaza
                        Taxe mai mici: insignifiant
                        Consum mai mic: ''nu e adevarat domle, cartea minte'', carcotasi
                        Cuplu mai mic: ''deci e slab'' dar nimeni nu ia in seama ca la reprize sta mai bine ca un 1.4

                        Nu e mare ''minune'' dar macar bunu simt sa recunoasteti ca e la general este o varianta de motorizare mai buna decat 1.4 raportat la ce ofera.
                        Dar asa ne place noua sa fim carcotasi pana la capat, sa moara capra vecinului.
                        PS: doamne fereste sa aibe vreunu ceva probleme la 1.2 , sunt convins ca sar toti meseriasii cu 1.4: am spus io, ati vazut? ....

                        Ma bucur totusi ca au fost ici-colo posesori de 1.4 cinstiti care au facut drive test si au recunoscut ca e OK motorul.
                        Last edited by Octavian; 3 January 2010, 12:43.

                        Comment


                        • mai Tavi...daca e asa de buna...de ce nu se vinde? (intreb , nu dau cu paru,nu sariti cu gura) (nu am condus logan 1.2) doar intreb ceva ce am constatat.
                          Un om inteligent nu va fi niciodata rau. Rautatea se naste din prostie, inferioritate si frustrare.

                          Comment


                          • Nici 1.6 16V (sau 1.5 dci 85 cp) nu se vinde in comparatie cu 1.4 mpi, si de aici poti trage concluzia ca 1.6 16V nu e o motorizare reusita?? (eu cred ca e cea mai reusita motorizare de la Dacia).
                            Acum cre' ca intelegi ce vreau sa zic.
                            Si sa nu uitam ca in perioada asta nu se vinde mai nimic + ca e motorizare proaspata pt Logan.
                            Si sa nu uitam de mintea/conceptia romanului care ii e frica de ''nou'' (ca nu e nou), conceptie care pleaca de la vanzator pana la consumatorul Vasilica.

                            Comment


                            • 1.Nu se vinde pentru ca multi nici nu au auzit ca exista asemenea model (absolut toti care au vazut masina au pus prima intrebare "face dacia asa ceva?" ). Dacia e la pamant in domeniul marketing. In afara de programul rabla si loganul de 5mii de euro, nu auzi nimic de la ei.
                              2.Nu se cumpara din cauza lipsei lichiditatilor si neacordarea creditelor
                              3.Multi inca cred in zvonurile "inteligente" 1.2 prea mic pentru 1100kg
                              Last edited by amigos; 3 January 2010, 15:34.

                              Comment


                              • un logan iese pe poarta uzinei cu suma de............3500 euro.....restul pana la un 6 7 mii cat este cel mai ieftin sunt taxe si comisioane de dealeri...

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google